Robert

Ik heb een dag en tijdstip voor een reparatie afspraak ingevoerd, maar de monteur heeft hier blijkbaar geen zicht op of lak aan. Hij bepaalt uiteindelijk dag en tijd! Dan is het invulblad op de website zinloos.
Er is te weinig mogelijkheid om de klacht uit te leggen, er wordt alleen naar een merk wasmachine gevraagd.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slechte ervaring met de monteur! Afspraak om 9 uur, om kwart over 9 nog niet aanwezig, gebeld en zit op zijn gemak (welverdiende?) koffie te drinken. Pas om half 10 voor de deur. Geen excuses gemaakt! Dan 1 keer wastrommel schudden en zeggen dat het einde verhaal is voor de wasmachine, zonder open te maken! Wel gelijk proberen ons een andere wasmachine te verkopen. Dit was geen monteur, maar een verkoper. Hij kon ook niet wachten om ons de bon te presenteren a € 68,-!!! Schandalig! Bovendien geen mogelijkheid tot pinnen, erg amateuristisch en onbetrouwbaar! Montage zwart? Ik voel me in ieder geval genaaid, opgelicht! Ik doe nooit meer een beroep op jullie! Monteur had er meer belang bij een nieuwe/2e hands machine te verkopen, dan te willen repareren. Slechtste ervaring ooit!

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Venray

Verbeterpunten of tips?

Teveel om op te noemen!
Communicatie in geval van te laat monteur (bellen)
Meer mogelijkheden om het probleem met de machine door te geven (filmpje, geluidsfragment, foto)
Tarief te hoog voor diagnose defect! In ons geval, 1 keer schudden aan de trommel en klaar: € 68,- verdiend
Monteur moet niet te nadrukkelijk op zoek zijn naar verkopen nieuwe machine, eigenbelang!

Reactie Witgoed.website:

Beste Robert,
Vervelend om te lezen dat het niet is gelopen hoe u had verwacht. Helaas zijn onze monteurs regelmatig erg druk en daardoor niet in staat om alle afspraken op de aangegeven voorkeurstijd te behandelen. Hierdoor kan het zijn dat het even duurt voordat er een reactie op een aanvraag komt. Namens witgoed,website dan ook onze excuses. We hebben uw feedback doorgezet aan onze partner om zo de kwaliteit van onze service te verbeteren.
Lewis
witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: