7.6/10
7.4/10
7.4/10

Bergmann

Ik vind jullie websate kort door de bocht gezegd niks aan er zit geen inhoud in

Hoe was je ervaring met de monteur?

maar jullie monteur vond ik geweldig snel en erg vriendelijk

ridderkerk

Verbeterpunten of tips?

Reactie op mailverzoek was binnen een half uur, ook werden er alternatieve reparatiemomenten genoemd

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zeer vriendelijke beleefde monteur, gaf aan wat er stuk was, de tijd die het hem ging kosten en wat de kosten van de reparatie waren.

Julianadorp

Simone

Duidelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima. Probleem snel gevonden.

Rotterdam

Verbeterpunten of tips?

Prima. Snel online afspraak kunnen regelen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima. Had binnen korte tijd probleem gevonden. Helaas relatief te duur om te laten repareren.

Zoetermeer

Geen.

De website kan wat mij betreft meer duidelijkheid verschaffen mbt korting bij eventuele aankoop nieuwe machine bij monteur!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Aardige monteur die in gebrekkig Nederlands uitleg gaf.
Machine was niet meer te maken en binnen 10 minuten stond hij weer buiten en ik 70 euro armer. Ronduit belachelijk tarief!!

Den Haag

Zie hierboven!!

Goedemiddag,
Ik was er al bang voor dat ik je na ons telefoongesprek van vanmorgen hier tegen zou komen. ;)
Goedemiddag,
Op http://witgoed.website/vaatwasser-reparatie-den-haag/ staat de prijs duidelijk aangegeven, namellijk:
Diagnose en halfuur reparatie voor maar 69 euro. Incl. voorrijkosten en btw.
Deze prijs hebben wij afgesproken met onze monteurs en de ene keer zijn ze de volle 30 minuten bezig en de andere keer blijkt na 10 minuten dat de machine niet meer te maken is.
Onze monteur Murat had je graag geholpen bij de aanschaf van een nieuwe machine. Vaak kiezen zij er dan voor, om het betaalde bedrag als korting aan te bieden. Jij hebt ervoor gekozen om geen gebruik te maken van zijn aanbod en hebt zelf al een machine gekocht. Helaas ben je het betaalde bedrag dan kwijt en kan ik niets voor je betekenen.
Ik wens je heel veel wasplezier met de nieuwe machine!
Eva van Witgoed.website

Klopt niet. Witgoed website levert prutswerk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur komt half uur later dan afgesproken tijdslot. Diagnose is snel gesteld. Nieuw onderdeel moet worden besteld.

Vervolgens worden keer op keer afspraken niet nagekomen. Na 10(!)...

Vervolgens worden keer op keer afspraken niet nagekomen. Na 10(!) dagen nog geen oplossing en de telefoon wordt niet meer opgenomen.

Utrecht.

Verbeterpunten of tips?

Afspraken nakomen blijkt moeilijk.

Goedemiddag,
Excuses voor mijn late reactie!
Goedemiddag,
Excuses voor mijn late reactie!
Wat ontzettend vervelend te horen dat het zo slecht is bevallen. Ik heb je beoordeling direct doorgestuurd naar mijn collega en hij neemt contant op met onze monteur uit Utrecht. We balen hier ontzettend van en nemen dit heel serieus op!
Zou je mij je telefoonnummer wellicht willen mailen naar eva@witgoed.website? Dan neem ik contact met je op!
Eva van Witgoed.website

Snelle service. Monteur kon de volgende dag als lang komen. zo ook het plaatsen van een nieuwe vaatwasser.

Hoe was je ervaring met de monteur?

prima vakman, werkte netjes, alles keurig ingebouwd.

Uitgeest

Duidelijk

Vriendelijk en ervaren

Assendelft

Beste klant,
Hartelijk bedankt voor de beoordeling!
Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen.
Eva van Witgoed.website

Op zich een duidelijke website. Wij hadden alleen niet door dat dit een tussenbedrijf is. Dus je maakt eigenlijk iets meer kosten dan dat je rechtstreeks een bedrijf laat komen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Na de afspraak gemaakt te hebben kwamen ze op de afgesproken tijd aan. Binnen 2 seconden hadden ze het probleem van de droger gevonden. Een knoopje zat vast aan de voorkant. We hadden zelf de droger... Na de afspraak gemaakt te hebben kwamen ze op de afgesproken tijd aan. Binnen 2 seconden hadden ze het probleem van de droger gevonden. Een knoopje zat vast aan de voorkant. We hadden zelf de droger open gemaakt, maar de monteur bood aan om hem weer dicht te maken. Hij had tenslotte een half uur. Dat vond ik erg netjes!

Helmond

Bedankt voor de beoordeling.
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Witgoed.website zorgt er inderdaad voor dat jij bij een goede monteur terecht komt in je regio. Een afspraak maken via onze website is in de meeste gevallen niet duurder dan wanneer je de afspraak rechtstreeks maakt. Het zou natuurlijk kunnen dat het bij dit bedrijf wel het geval was!
Eva van Witgoed.website

Makkelijk bereikbaar en inzichtelijk. heb mijn afspraak er op gemaakt en ben er op terug gebeld om een goed tijdstip af te kunnen spreken.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De ervaring met de monteur was klantvriendelijk en ook informatief. De monteur heeft het goed opgelost.

Schiedam

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!