Ties

De website was oké, waardoor ik een afspraak heb gemaakt! Maar mijn ervaring met de monteurs en de reparatie ronduit slecht. Bovendien maakt het bedrijf de belofte niet waar. Ik heb gebeld omdat ik niet tevreden was over de diagnose ondanks het feit dat er een garantie van 3 maanden was, ben ik NOOIT teruggebeld.!

Hoe was je ervaring met de monteur?

In juli heb ik een tweetal monteurs in huis gehad die naar mijn wasdroger hebben gekeken. De wasdroger vulde het reservoir niet waardoor mijn was niet droog werd. Ze hebben de wasdroger uit elkaar gehaald konden niets vinden behalve in de trant van een kapotte motor o.i.d. (zou zeker honderden euro's kosten) en gingen weg. Ik heb 59 euro betaald en niets opgeschoten. De monteurs zijn gewoon niet bekwaam. Ze weten niet wat ze doen en laten je met het probleem zitten.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Rotterdam

Verbeterpunten of tips?

Ik ben ontevreden over de service omdat de reparateurs niet bekwaam zijn. Mijn wasdroger is door een andere zeer capabele monteur gerepareerd. Er zat een verstopping onderin achter het filter waardoor het water de reservoir niet bereikte. Mijn probleem is nu opgelost maar NIET door jullie!!!!

Reactie Witgoed.website:

Beste Ties,
Wat ontzettend vervelend te horen dat de afspraak niet naar wens is verlopen. Wij hebben de samenwerking met het bedrijf dat bij jou is langs geweest inmiddels al een tijdje geleden beëindigd en werken samen met een nieuwe monteur in Rotterdam. Excuses voor het ongemak! We balen hiervan en vinden het jammer dat we jou niet eerder hebben kunnen helpen. Blij te horen dat het probleem inmiddels wel is opgelost.
Eva van Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 0.5/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: