Waardeloos. Afspraak was gemaakt, nota bene met urgentie aanvraag en extra kosten, monteur komt niet. Ik bel en word met de monteur doorverbonden, net op dat moment komt pas de aanvraag binnen bij de monteur. Afspraak was dus nooit gemaakt. Intussen zijn we een week verder en marineert de was lekker door in een trommel die niet open kan. Bedankt!!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Nvt

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Nvt

Verbeterpunten of tips?

Communicatie!!!

Reactie Witgoed.website:

Beste Klant,
Ontzettend jammer te horen dat ons serviceniveau tegenviel. Ik begrijp dat je online een afspraak heb gemaakt door het formulier in te vullen? Want dan heb je als het goed is een email ontvangen waarin staat, dat de afspraak pas bevestigd is zodra er telefonisch contact over is geweest. Ik hoor graag in welke regio je een afspraak gemaakt en waarom er uiteindelijk telefonisch geen nieuwe afspraak is gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je er heel erg van baalt dat het probleem nu nog steeds niet is opgelost!
Ik hoor graag of ik iets voor je kan doen via eva@witgoed.website of op 030 227 1794.
Eva van Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 0.5/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: