Website is makkelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slechte ervaring! Slechte communicatie, service en te duur. De monteur is 2 min bezig geweest en hij wist dat de wasmachine kapot was. Hij adviseerde een wasmachine bij hem te kopen met korting.
Voor 2 min moest ik wel €69 betalen. Als er in z’n geval alleen voorrijkosten in rekening worden gebracht, dan snap ik dat wel maar €69 voor 2min onderzoek echt absurd.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Almere

Verbeterpunten of tips?

Veel te hoge prijzen voor 2 min onder verminderden naar redelijke voorrijkosten.
Slechte communicatie van de klantenservice.

Reactie Witgoed.website:

Beste klant,
Bedankt voor je review! Ontzettend jammer dat het bezoek van de monteur zo is tegengevallen.
Dit is de vaste prijs voor een afspraak gemaakt via Witgoed.website en die is als het goed is, vooraf met jou gecommuniceerd. Helaas heeft de monteur al binnen 2 minuten geconstateerd dat de machine niet meer te maken is. Super vervelend natuurlijk, want hij had hem vast graag voor je gemaakt!
Vaak kun je, wanneer het apparaat vervangen moet worden, een mooie prijs afpreken voor een nieuwe wasmachine waardoor je de kosten van de afspraak weer terugkrijgt. Ik begrijp dat dit in dit geval niet gebeurd is. Ik ga je feedback in ieder geval terugkoppelen aan onze partner in Almere en hoor het graag als je nog verdere toelichting wilt geven. Je kunt ons bereiken op: 030 227 1794 en mag dan vragen naar Govert.
Eva van Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 2/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: