Ikheb op 8 dec een melding eruit gedaan omdat mijn droogtrommel na 3 wkn een hoop herrie begon te maken,en ik na een melding geen contact kreeg.Omdat ik geen nr of adres had had ik even het gevoel dat ik genept was. Maar nadat ik antwoord kreeg, zaten er nog wat app jes , misschien geen garantie, en een filmpje opsturen met het geluid tussen,kreeg ik het bericht, na opnieuw te informeren, het bericht dat de machine op 4 jan zou worden nagekeken.ze zijn langs geweest en hebben de droogtrommel meegenomen en hebben een andere er neer gezet. Dat was op 4 jan en heb er verders niks meer van vernomen. Wat mij betreft, mogen ze deze laten staan.want zover ik het kan beoordelen, doet deze het goed. Maar ik hoop dat ik van u nog iets te horen krijg.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur die hem heeft gebracht, was op tijd en vriendelijk

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Veldhoven

Verbeterpunten of tips?

Communicatie. Een nota,zodat je iets in handen hebt om op terug te kunnen vallen.dit is voor alle partijen beter, dan zou ik ook met een gerust hart" als mijn kwestie goed wordt afgehandeld,"jullie aan kunnen bevelen.

Reactie Witgoed.website:

Beste klant,
Zou je ons even willen bellen op 030 227 17 94? We hebben contact opgenomen met onze monteur, maar hij wist niet waar het over ging omdat ik hem geen telefoonnummer kon doorgeven.
Ik hoor graag van je!
Eva van Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1.5/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Ja
Aangekocht product: