Daan J

Betrouwbaar, goede eerlijke service en snelle verzending. Via whatsapp kreeg ik snel reactie.

Jaap-Peter

Super! Ze hebben mij erg goed geadviseerd bij aanschaffen van een helm.. Goed te benaderen via Watssap en zonder gedoe spullen retouren. Voorbeeld voor andere webshops. Zeker een aanrader!

DP

Het waren prijzige handschoenen voor een student, en door een foutje in het naaiwerk gingen ze snel kapot.
Door een mail te sturen, en op bezoek te komen in Ammerzoden hebben ze me meteen nieuwe gegeven en een grotere maat zonder problemen.
Kortom, top naar mijn ervaring!

Frans van der Goot

5 januari handschoenen besteld en betaald. Door eigen fout verkeerde maat ontvangen. Meteen andere maat besteld en betaald. 8 januari verkeerde maat geretourneerd. Op 17 januari geld van... 5 januari handschoenen besteld en betaald. Door eigen fout verkeerde maat ontvangen. Meteen andere maat besteld en betaald. 8 januari verkeerde maat geretourneerd. Op 17 januari geld van retourzending pas weer op mijn rekening. Dat kan toch alleen maar beter.

Reactie Wielrenner:

Beste Frans,
Helaas lijkt dit een beetje een vervelende samenloop van omstandigheden.
Wij hebben je retour op 10 Januari ontvangen en vervolgens is deze op 12 januari verwerkt.
Daarop is...
Beste Frans,
Helaas lijkt dit een beetje een vervelende samenloop van omstandigheden.
Daarop is op 13 januari de terugbetaling gedaan. Dit loopt via Mollie betaalservices en dat kan 1-2 werkdagen duren voor het dan op je rekening staat. Dat was in dit geval dus 2 werkdagen. Zo vallen er dus precies 2 gehele weekenden tussen het moment dat jij het pakket hebt aangeboden en het moment dat het geld op je rekening stond, terwijl de retourafhandeling bij ons eigenlijk maar een paar werkdagen geduurd heeft.
Alsnog onze excuses voor de overlast en we hopen dat je we je toch bij een volgende bestelling weer mogen helpen!
Groet,
Team Wielrennershop

Erik

Geweldige service! Nadat een onderdeel van m'n fietsendrager los trilde tijdens het rijden, kreeg ik een nieuw onderdeel direct en gratis toegezonden.

Hele fijne service, heel fijn...

Hele fijne service, heel fijn bedrijf

Beste,
Wat een service. Wat zijn jullie een fijn bedrijf.
Zonder enige vorm van twijfel heb ik nieuwe batterijen ontvangen. De oude werkte niet goed.

Tom Lutters

Zeer goede ervaring, handschoenen zaten te strak , dit gemeld, en zijn keurig netjes correct en snel omgeruild. Prima service👍

R. Peeters.

Prima service en snelle levering.

Wim Willemsen

Een perfecte service, had verwarmde handschoenen besteld, waarvan er één defect was, werd zonder problemen omgeruild voor een nieuwe set,prima

Paul Cramer

Zeer correct bij afhandeling van een probleem
Snelle en uitstekende communicatie