Marcello

Mooi assortiment en snelle levering. Prima shop!

Paulus Hoogland

Super service die ik ervaren heb bij Wielrennershop. Door onwetendheid had ik de fietsbroek Assos S7 in een te grote maat L besteld en ontvangen. Helaas kreeg negatieve ervaring wegens... Super service die ik ervaren heb bij Wielrennershop. Door onwetendheid had ik de fietsbroek Assos S7 in een te grote maat L besteld en ontvangen. Helaas kreeg negatieve ervaring wegens huidirritatie. Uit deskundig advies van Wielrennershop bleek dat ik onoplettend niet volgens de maattabel die op de site vermeld staat de juiste maat had gekozen. In overleg heb ik de broek (zonder kosten) mogen omruilen voor de juiste maat volgens de maattabel. Het team van wielrennershop vind en vond belangrijk dat je als wielrenner een goed product krijgt en wanneer het nodig is de juiste service en hulp krijgt. Een bedrijf dat ik van harte kan aanbevelen voor objectiviteit en klantvriendelijke service.

Uitstekende service, reageren snel op mail, denken mee; een absolute aanrader.

Jan

Prima! Goede prijzen, snelle levering en -erg belangrijk- uitstekende helpdesk die goed bereikbaar is en ook direct doet wat is afgesproken.

Marjolein Marinus van Dessel

Top service, met name als je een artikel retour hebt gezonden en dit niet helemaal is goed gegaan, staan ze klaar voor je om het te regelen.

Judith

Goede ervaring!

Pieter Hesius

Fijn bedrijf, duidelijke en overzichtelijke informatie.

Jan

Mooie website met goede aanbiedingen!

John

Leuke overzichtelijke website voor wielrenners.

Een fijn bedrijf. Goede blogs/artikelen over wielrennen en alles wat erbij komt kijken. Voor beginners heel handig, maar zelfs ervaren wielrenners kunnen er nog van leren.
Op social media...
Op social media (Facebook) zijn ze ook actief waardoor je je ervaring kan delen met anderen. Ook is dit een fijne plek voor vragen. Zo kan je jezelf en iedereen in die groep helpen!