A Hamstra

Niet te spreken op de retour zending van de verwarmde handschoenen. Dat je betalen moet bij iets wat niet paste. En dat het te krijgen was in zzp en moest dan nog 25€ meer betalen ben een ander merk... Niet te spreken op de retour zending van de verwarmde handschoenen. Dat je betalen moet bij iets wat niet paste. En dat het te krijgen was in zzp en moest dan nog 25€ meer betalen ben een ander merk en de kosten retour zending. Had wel gehoopt op een andere afwikkeling. A. Hamstra

Chris

Zeer snelle bezorging van de Garmin Edge 1040. En tegen een competitieve prijs!

E

Zeggen dat iets op voorraad is, terwijl dat niet zo is

Capiau

Wat de wielrenner.shop betreft: niets dan lof! Bij het afhaalpunt kan het volgens mij beter: zo van 'het pakket ligt in de tweede kamer achterin en zoek het zelf maar uit'... gelukkig was mijn... Wat de wielrenner.shop betreft: niets dan lof! Bij het afhaalpunt kan het volgens mij beter: zo van 'het pakket ligt in de tweede kamer achterin en zoek het zelf maar uit'... gelukkig was mijn bestelling opvallend gemerkt als Wielrenner.shop-zending en zag ik in één oogopslag mijn bestelling liggen.

Martine Hensbergen

Heel veel keuze, correcte service en zeer snelle levering!

Marco

Zeer goede service. Bestelling (handschoenen) was niet geleverd door de transporteur. Contact gehad met Wielrenner.shop. Deze heeft het direct opgepakt en mij kosteloos nieuwe handschoenen gestuurd.... Zeer goede service. Bestelling (handschoenen) was niet geleverd door de transporteur. Contact gehad met Wielrenner.shop. Deze heeft het direct opgepakt en mij kosteloos nieuwe handschoenen gestuurd. Zeer goede service!

Mariëlle

Snelle en goede service. Ook de mails met de aanbiedingen zijn interessant.

Leonhart

Wielrenner.shop is een no-nonsens winkel voor fietskleding, fietsonderdelen en fiets accessoires. Van mensen die zelf ook van fietsen houden en volgens eigen zeggen ook alles zelf getest hebben. Wielrenner.shop is een no-nonsens winkel voor fietskleding, fietsonderdelen en fiets accessoires. Van mensen die zelf ook van fietsen houden en volgens eigen zeggen ook alles zelf getest hebben.
Het assortiment is vaak net iets anders dan de overige grote winkels of ketens. Daarentegen word heel snel en eerlijk geantwoord bij gestelde vragen omdat slechts drie personen de regie in handen houden.
Wielrenner.shop is per definitie niet altijd de goedkoopste maar door de geboden service zeker hèt adres om je fietsspullen te bestellen.

Cees Schutterop

Ze geven indien gewenst, de nodige tips en adviezen.
Makkelijk contact te maken. De service is geweldig goed, de mensen zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en hebben de kennis in huis.
Ze geven indien gewenst, de nodige tips en adviezen.
Makkelijk contact te maken.
Ik vind het fantastisch dat ze zelf artikelen testen/uitproberen en hun ervaringen op hun site zetten.
Al met al, helemaal geweldig.

Bas van de Sanden

Snelle levering, top product en achteraf betalen (super fijn!)