Putzeys Bart

Top service, zeer tevreden met geleverde goederen!

Niek Frijstein

Helemaal top!

denissen gustaaf

Goede webwinkel en zeer snelle levering !! ben zeer tevreden over de geleverde winterhandschoenen

Marnick

Ruim aanbod voor goede prijs

Filip

Elite Trainer Body Direct Drive - Campagnolo

A Hamstra

Niet te spreken op de retour zending van de verwarmde handschoenen. Dat je betalen moet bij iets wat niet paste. En dat het te krijgen was in zzp en moest dan nog 25€ meer betalen ben een ander merk... Niet te spreken op de retour zending van de verwarmde handschoenen. Dat je betalen moet bij iets wat niet paste. En dat het te krijgen was in zzp en moest dan nog 25€ meer betalen ben een ander merk en de kosten retour zending. Had wel gehoopt op een andere afwikkeling. A. Hamstra

Chris

Zeer snelle bezorging van de Garmin Edge 1040. En tegen een competitieve prijs!

E

Zeggen dat iets op voorraad is, terwijl dat niet zo is

Capiau

Wat de wielrenner.shop betreft: niets dan lof! Bij het afhaalpunt kan het volgens mij beter: zo van 'het pakket ligt in de tweede kamer achterin en zoek het zelf maar uit'... gelukkig was mijn... Wat de wielrenner.shop betreft: niets dan lof! Bij het afhaalpunt kan het volgens mij beter: zo van 'het pakket ligt in de tweede kamer achterin en zoek het zelf maar uit'... gelukkig was mijn bestelling opvallend gemerkt als Wielrenner.shop-zending en zag ik in één oogopslag mijn bestelling liggen.

Martine Hensbergen

Heel veel keuze, correcte service en zeer snelle levering!