Sebastiaan

Assos Mille GT broek besteld. Kleur was tijdelijk niet voorradig. Kreeg vriendelijke mail met mogelijke opties.
Heel goeie service.
Topproduct!

P. Karsemeijer

Er zat een gaatje in mijn pas gekochte wielrenbroek, na even een kort moment van contact te hebben gehad, werd de broek omgeruild voor een nieuwe.

Deze mensen weten wat service is, en...

Deze mensen weten wat service is, en klant vriendelijkheid.
Als ik nog spullen/ materiaal nodig heb voor het wielrennen, dan weet ik zeker dat ik mijn spulletjes koop.

Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

P. Karsemeijer

Lili

Mijn bril kon niet meer worden geleverd en Wielrenner.shop heeft het goed opgelost. Zeer tevreden met de goede service en advies!

Kristof

Al enkele keren iets besteld, altijd netjes op tijd geleverd

De Assos Mille GT is net iets losser als de Mille S7, maar aangenaam om mee te rijden

Thierry

Zadel besteld SQ LAB 611 Ergowave CRMO 14cm en omgebouwd naar 610 ... woensdag besteld vandaag thuis gekregen Zaventem België ?
Ik kan maar één ding zeggen dat die mannen een super team hebben...
Ik kan maar één ding zeggen dat die mannen een super team hebben heel vriendelijk spontaan, op je mails direct antwoorden ... levering perfect meer moet dat niet zijn ...
In één woord een echte aanrader Top team *****
Thierry ?

Rene Prins

Top geregeld. Direct contact via de app en alle vragen werden vakkundig en snel beantwoord. Producten waren snel binnen.
Fijn contact!

Ronald Bello

Hoi,

Hoi,
Sport2x 'tpro aangeschaft. Heerlijke fietsbroek voor inderdaad een hele schappelijke prijs. Al een paar ritjes gemaakt en zit als gegoten. Spant mooi om de benen, brede bretels iets hoger in de taille. Ben er blij mee. Later een langere rit gepland van 150km. Ben benieuwd.

Peter Dyckmans

Jammer genoeg was de maat niet OK, maar de service om het terug te sturen is prima

L, van Dijk

Komen hun belofte niet na beloven iets na te sturen en doen het niet, inmiddels is de ontbrekende bidon nagestuurd.

Martijn van Rijsbergen

De moed al bijna opgegeven toen Berry van Wielrennershop mij leidde naar mijn ideale zadel!
Na vele jaren met pijntjes op de fiets en met vele zadels achter de rug kwam ik uit bij wielrennershop! Na wat zelfstandig speurwerk kwam ik in contact met Berry! Geen vraag was teveel of te gek en nam alle tijd om me verder te helpen naar het ideale zadel. Zou het er dan toch zijn?
Berry gaf aan zelf ook een aardige zoektocht achter de rug te hebben waarbij hij steeds maar is blijven zoeken en testen! Uiteindelijk kwamen we op qlab 612 zadel.
Na vele miskopen en altijd net niet had ik er ook nu weinig vertrouwen in. Maar niks bleek minder waar.....na jaren met altijd een pijntje hier en daar heb ik voor het eerst pijnvrij kunnen fietsen. Ik zat gewoon lekker op de fiets.....een uitdrukking die ik kende van fietsmaten.....maar nooit iets wat ik zelf had ervaren.
Een topaankoop die bijna aan mijn neus voorbij was gegaan "if it wasn't for Berry!"
Met vol vertrouwen is wielrennershop mijn nieuwe plek om goede tips/trics en vooral het beste materiaal te vinden.
Bedankt!