Henk

Snelle levering en goeie service

Guido Vervaecke

Een heel betrouwbaar bedrijf. Vlotte afhandeling van het bestelde produkt. Er ontbrak een onderdeel maar na telefonisch contact werd het onmiddellijk rechtgezet. Fijn dit te ervaren.

Thijs

Top die wielrenner shop

Biggelaar

Omdat ik een zware tocht voor de boeg heb ( duchenneheroes , 700km MTB in 7 dagen) advies gevraagd voor een goede broek met een hele goede zeem. Werd meteen een broek aangeraden en die heb ik ook... Omdat ik een zware tocht voor de boeg heb ( duchenneheroes , 700km MTB in 7 dagen) advies gevraagd voor een goede broek met een hele goede zeem. Werd meteen een broek aangeraden en die heb ik ook besteld. Werd ook nog met korting aangeboden om mij extra te steunen voor deze rit. Supersnel opgestuurd en meteen geprobeerd.
hele fijne broek dus ze hebben verstand van zaken en hun advies klopt dan ook precies
Volgende broek(shirt) zal er zeker hier besteld gaan worden.

Tine

Gebeld, snel een mail en probleem opgelost. Vriendelijk en behulpzaam

RST Coaching & Consultancy Bv

Wat een super bedrijf! Zeer goed te bereiken via de Whatsapp, meteen reactie en goede service. Produkt volgende dag al in huis. Wij gaan dit bedrijf aanbevelen bij al onze atleten.

Freddy van Puymbrouck

De eerste keer dat bij hen heb besteld en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Zeer mooie en erg duidelijke website, geweldige producten voor een goede prijs. Wat ik nog nooit eerder meemaakte,... De eerste keer dat bij hen heb besteld en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Zeer mooie en erg duidelijke website, geweldige producten voor een goede prijs. Wat ik nog nooit eerder meemaakte, ik kreeg een bericht over de water en winddichte lange fietsbroek die ik besteld had. Of ik mijn lengte en gewicht wilde doorgeven want ze wilden graag meedenken over de juiste maat. Alles is vandaag goed aangekomen en past perfect, de fietsbroek is zoals gemeld wel wat lastiger om aan te trekken maar zal denk ik heel goed beschermen tegen de koude. Dit was mijn eerste maar zeer positieve ervaring, super doe zo verder zou ik zeggen!

Eugen

Product op tijd geverd. Advies vooraf uitstekend. Ikk ben weer verzekerd van jaren binnen-fiets plezier!

Richard

Klemmetjes nodig voor een fietsendrager en ik werd gelijk geholpen ze hebben gelijk de moeite gedaan om het te vinden.
Gewoon top.

Marco

Persoonlijke en snelle service met advies op maat!