Leo Ceelen

In november nieuwe sealskinz
handschoenen met verwarming gekocht ,na gebruik merkte ik dat 1accu niet goed
, dit gemeld bij hun, accu retour gestuurd en 2 dagen later nieuwe accu...
In november nieuwe sealskinz
handschoenen met verwarming gekocht ,na gebruik merkte ik dat 1accu niet goed
, dit gemeld bij hun, accu retour gestuurd en 2 dagen later nieuwe accu ontvangen.
Super service.

Van Dun

Super service!

Een Wahoo Tickr besteld en helaas was deze stuk naar een aantal maanden. Contact gehad met Wielrenner.shop en hebben heel snel een nieuwe verstuurd onder garantie.

Johan Jansen

Goede producten en top service!

Paul

Fantastisch advies gekregen via WhatsApp over de aanschaf van Shimano MTB schoenen. Als enige webshop adviseren ze 2 maten groter te nemen (de andere adviseren 1 maat groter) en dat is voor mij dus... Fantastisch advies gekregen via WhatsApp over de aanschaf van Shimano MTB schoenen. Als enige webshop adviseren ze 2 maten groter te nemen (de andere adviseren 1 maat groter) en dat is voor mij dus precies de goede pasvorm geworden. Bij de eerste zending zaten er verkeerde schoenen in de doos, kan gebeuren. Weer via WhatsApp contact gehad en ook in het weekend wordt lekker snel gereageerd en bovendien op een prettige behulpzame manier. Zij hebben direct alsnog de goede schoenen opgestuurd terwijl ik pas een paar dagen later de verkeerde kon terugsturen. Topservice gewoon.

Agnes

Antwoord en hulp bij mijn gestelde vraag via de app. Niet verwacht in de avonduren gelijk bericht te krijgen. Snelle reactie!!

Van de velde rudy

Antwoorden altijd als er iets is en tamelijk vlug

Harold Wijman

1,5 jaar terug AGU verwarmde fietshandschoenen gekocht.
Helaas worden ze niet meer warm.
Contact gezocht met Wielrennershop en de handschoenen opgestuurd.
De AGU handschoenen waren...
1,5 jaar terug AGU verwarmde fietshandschoenen gekocht.
Helaas worden ze niet meer warm.
Contact gezocht met Wielrennershop en de handschoenen opgestuurd.
De AGU handschoenen waren niet meer leverbaar, maar ik heb een paar nieuwe vergelijkbare handschoenen opgestuurd gekregen onder garantie.
Top service en uitermate snel.
Zeer tevreden met Wielrenner.shop!

René

Fijne webshop!

Meerdere keren iets besteld, altijd zeer snelle en correcte levering. Aanrader!

Jon Winkel

Via de webshop overschoenen gekocht in een set samen met handschoenen. Merk Gribgrab. Overschoenen bleken niet volledig aan mijn verwachting te voldoen. Na de Kerst bij Wielrenner.shop aangegaan (... Via de webshop overschoenen gekocht in een set samen met handschoenen. Merk Gribgrab. Overschoenen bleken niet volledig aan mijn verwachting te voldoen. Na de Kerst bij Wielrenner.shop aangegaan ( moest toevallig in de buurt zijn) om te kijken of ik de overschoenen zou kunnen ruilen voor een ander type. Zeer prettig te woord gestaan en ondanks dat de overschoenen in een set met handschoenen verkocht waren, kon ik de overschoenen ruilen met de exemplaren die mij beter bevallen. Moest uiteraard het prijsverschil bij betalen, maar dat is het zeker waard. TOP SERVICE!

Johan

Hele goeie gasten daar,ik had problemen met een set oortjes ,een werkte niet,binnen twee dagen had ik een nieuw setje in huis,alle lof