Bram

Prima snelle levering en na terugsturen van het product omdat dit niet paste zeer correcte en snelle terugbetaling. Super!

Snelle levering, goede service. Was kort na levering een onderdeel kwijt geraakt van lampje die ik had besteld en ze hebben hun best gedaan het onderdeel los opnieuw te sturen, top!

Particulier

Correcte levering. Communicatief.
Ik heb Sealskin handschoenen besteld.
Maat handpal_omvang van mij is 23 1/2 cm.
In maattabel Sealskin valt deze bovenin maat L, ik heb gekozen voor...
Correcte levering. Communicatief.
Ik heb Sealskin handschoenen besteld.
Maat handpal_omvang van mij is 23 1/2 cm.
In maattabel Sealskin valt deze bovenin maat L, ik heb gekozen voor XL. Past perfect. Comfortabel. Een uur in regen gefietst, en droge / warme handen erna. Handschoenen drogen snel. Hoge kwaliteit, duurzaam.
Snelle levering. Dank je wel.

Particulier

Correct geleverd. Ik heb sealskin handschoenen gekocht. Handpalmomvang van mij 23, 5 cm. Valt in einde L en ruimer in XL maattabel. Ik gekozen voor XL maat. Pasvorm zeer goed. Soepel aan en uit. Correct geleverd. Ik heb sealskin handschoenen gekocht. Handpalmomvang van mij 23, 5 cm. Valt in einde L en ruimer in XL maattabel. Ik gekozen voor XL maat. Pasvorm zeer goed. Soepel aan en uit.
Vanmorgen uur in regen gefietst, handen droog..Warme handen. Blij met deze aankoop.

Kees

Assos rs s9 broek gekocht na wat verwarring over order prima opgelost

Jean-Paul

Prachtige Assos Equipe RS S9 BIB short gekocht. Twijfelde tussen maat M of L. Uiteindelijk M besteld, maar die bleek te klein. Overleg gehad met Marieke en besloten de M om te ruilen voor maat L.... Prachtige Assos Equipe RS S9 BIB short gekocht. Twijfelde tussen maat M of L. Uiteindelijk M besteld, maar die bleek te klein. Overleg gehad met Marieke en besloten de M om te ruilen voor maat L. Nog voordat ik de broek had teruggestuurd heeft Wielrenner al maat L opgestuurd zonder dat ik daarvoor hoefde te betalen. Wat een goed service. Maat L is pia en ik ben heel tevreden, zowel met de broe als met deze webshop.

Geepay

SORRY !!!!

SORRY !!!!

Ik had een niet zo goede beoordeling geschreven omdat ik alweer iets gekocht had dat niet op tijd geleverd werd zoals bij een aantal andere bedrijven. Echter... MEA CULPA!! Ik had dezelfde broek op twee sites gezien waarvan 1 adverteerde met 'voor 23:00 besteld, morgen in huis'. Uiteindelijk heb ik bij Wielrenner gekocht die duidelijk aangeeft: Voor 15:30 besteld, morgen in huis.' Dus ik heb niet goed gekeken en zou graag mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn 'rush to judgement'. JA ik beveel jullie aan EN... de broek (RS S9) zit heerlijk. Geen zadelpijn meer!

Geepay

Als je adverteert met: voor 23:00 besteld, morgen in huis... dan moet je niet pas 2 dagen later bezorgen als ik om 17:00 heb besteld. Dat zijn ‘Bait and Switch’ truckjes die bij een tweederanks... Als je adverteert met: voor 23:00 besteld, morgen in huis... dan moet je niet pas 2 dagen later bezorgen als ik om 17:00 heb besteld. Dat zijn ‘Bait and Switch’ truckjes die bij een tweederanks bedrijf horen (ohw, en natuurlijk is het niet hun schuld).

Reactie Wielrenner:

Beste, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over onze webshop en service. Alleen erg jammer dat deze review niet gebaseerd is op de feiten. Op onze website wordt vermeld... Beste, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over onze webshop en service. Alleen erg jammer dat deze review niet gebaseerd is op de feiten. Op onze website wordt vermeld dat orders besteld voor 15.30 uur de volgende dag geleverd worden. Uw order is bij ons binnengekomen om 17.23 uur en is daarom 2 dagen na orderdatum geleverd. We bieden u onze excuses aan voor het ongemak.