Marc S.

Zeer correct en eerlijke wielrenner shop .
Bestelde 2 Continental Grand Prix 5000 S TR Racefietsbanden ze gingen echter verloren bij post nl . Een week later gewoon nieuwe opgestuurd.
Top...
Zeer correct en eerlijke wielrenner shop .
Top producten aan knalprijzen.

Olaf de Boer

Snel en correct

Pieters

Duidelijke en snelle communicatie en qua levertijd maken ze waar wat ze beloven.

André

Had in april 2021 een fietscomputer gekocht, en na de nodige problemen daarmee in overleg besloten hem om te ruilen voor een andere, de oude werd keurig gecrediteerd.
Mijn complimenten

Bas van Bommel

Contact met Wielrenner shop was aangenaam en snel. Correct geholpen en prima service. Zou dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Erna

Kwaliteit-prijsverhouding is goed.
Service is goed
Bezorging is snel

KN

Perfect service. Zeer snel levering van het product. Hele goede communicatie.
Ik heb Garmin Forerunner 955 Solar gekocht. Prachtig product waarmee ik super blij ben.

Steenbergen

Snelle service

Gerard

Een XLC Azuro Xtra fietsendrager besteld. Het plaatse van onze ebikes viel tegen dus gelijk naar de site om een oprijgoot bij te bestellen Nu bleek er een aanbieding te zijn van de drager met gratis... Een XLC Azuro Xtra fietsendrager besteld. Het plaatse van onze ebikes viel tegen dus gelijk naar de site om een oprijgoot bij te bestellen Nu bleek er een aanbieding te zijn van de drager met gratis oprijgoot. Gelijk een Whatsappje gestuurd met de vraag of ik niet in aanmerking kwam voor deze aanbieding. Helaas het was een eenmalige actie van de fabrikant en op was op. Maar uit coulance was men bereid om hem tegen inkoopsprijs te leveren. De dag na bestelling de goot ontvangen en het teveel betaalde is gelijk terug geboekt. Prima opgelost!!

Communicatie via WhatsApp is snel en terzake..

Rick

Een wielershirt besteld maar was niet helemaal wat ik er van had verwacht vond zelf dat het niet helemaal terecht was daarom retour kosten te betalen ze waren het daar eerst niet mee eens later nog... Een wielershirt besteld maar was niet helemaal wat ik er van had verwacht vond zelf dat het niet helemaal terecht was daarom retour kosten te betalen ze waren het daar eerst niet mee eens later nog een keer aan de telefoon over gesproken en dat was een prima gesprek. Zodra het shirt bij hun retour is bellen ze mijn op om te kijken voor een alternatief shirt en komen ze mij tegemoet. Voor nu 3.5 ster maar heb er vertrouwen in dat het 5 steren gaat worden.