Wietse van der Schaaf

Zeer goede service en deskundig advies! Heb een set prachtige Scope wielen besteld en gemonteerd gekregen. Deskundig advies vanaf de start van mijn zoektocht tot aan montage, banden, etc.

Naberman

Goeder service, vriendelijk, correct en snel

Niets

Online bestellen

Reactie Wielrenner:

Geachte "Niets",
Erg vervelend dat U blijkbaar een slechte ervaring met ons heeft.
Geachte "Niets",
Erg vervelend dat U blijkbaar een slechte ervaring met ons heeft.
We willen U graag helpen en als we ergens een steek hebben laten vallen in deze drukke tijden dit met U goed maken.
Laat ons svp even weten wat er is misgegaan en waar we zaken kunnen verbeteren wellicht.
Alvast dank.
Berry Lamers
Team Wielrennershop

Glenn

Klantvriendelijk en service top. De vrouw is erg te spreken over bib short huismerk, ik moet het nog uitproberen.

Wim

Kreeg na "ontplofte" (en nog vrijwel nieuwe) binnen- en buitenland zonder problemen nieuwe thuisgestuurd. Super fijne service!

Ruud

Super service zonder gedoe!

Super service zonder gedoe!

Na niet helemaal tevreden te zijn met een fietsbroek, kon ik deze zonder gedoe retourneren middels het direct verschafte retourlabel en een paar dagen later had ik mijn nieuwe broek al.

Ik zal zeker weer een aankoop doen bij dit bedrijf.

Rik

Prima service nadat product niet bleek te voldoen. Voorbeeld voor anderen.

Mirjam Sta

Mooie en zeer degelijke fietskleding aangeschaft, echt een aanrader!
Mooie en zeer degelijke fietskleding aangeschaft, echt een aanrader!
Verder moest er een artikel na-geleverd worden en dat werd goed gecommuniceerd. Zowel telefonisch als via de mail zijn ze goed bereikbaar (snelle respons). Hier ga ik zeker nog eens een bestelling plaatsen!

R Lemminga

Klantvriendelijk, snelle reactie en snelle levering.

PaKe

Heel snelle en vlotte ruil na verkeerde maat te hebben gekozen. Heel persoonlijke communicatie via email. Zeer tevreden over de kwaliteit van het huismerk Sport2X.