Gerwin

Garmin 830 besteld bij wielrenner.shop. Toestel nog niet leverbaar. Dit stond achteraf wel vermeld. Kreeg meteen telefoon en de keuze om geld terug te krijgen. Heel netjes te woord gestaan en goed... Garmin 830 besteld bij wielrenner.shop. Toestel nog niet leverbaar. Dit stond achteraf wel vermeld. Kreeg meteen telefoon en de keuze om geld terug te krijgen. Heel netjes te woord gestaan en goed geholpen ook nog met een aantal vragen over functionaliteit. Kon merken dat toestel zoals vermeld al echt door henzelf getest was. Erg goede en vriendelijke service!

Wielrennershop 'verkoopt' via de website de nieuwe Garmin Edge 830 terwijl ze deze nog niet eens op voorraad hebben. Dat zetten ze er echter niet. Ik heb het eerst even gevraagd (waar ik wel snel en... Wielrennershop 'verkoopt' via de website de nieuwe Garmin Edge 830 terwijl ze deze nog niet eens op voorraad hebben. Dat zetten ze er echter niet. Ik heb het eerst even gevraagd (waar ik wel snel en duidelijk antwoord op kreeg), maar ik vind het niet netjes om iets aan te bieden wat je niet kunt leveren. 'Kopers' zouden fors betalen voor iets wat ze dus niet (direct) krijgen.

Yves

Bluetooth hoofdtelefoon Run/ Bike Premium Sport2X besteld/betaald €75 maar gekregen Touch Two V5.0 Stereo Headsets Wireless t.w.v €30.
Nog wachtende naar oplossing en contact

Reactie Wielrenner:

Beste Yves, het spijt ons dat we je niet naar verwachting hebben kunnen helpen. We hopen dat we het inmiddels naar tevredenheid met u hebben opgelost.

Paul

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf.
Zowel de snelle levering als aftersales zijn dik in orde. Ook garanties worden snel opgepakt en opgelost.

Voor het eerst een bestelling gedaan. Artikel was te klein, maar door de snelle service binnen 2 dagen geruild.
Top service! Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Mark

Onlangs mijn eerste bestelling gedaan op wielrenner.shop, dit zal zeker niet de laatste zijn! Goede producten en goede service.

saskia

Het artikel wat ik besteld had maar helaas niet paste, kon ik zonder problemen retourneren en kreeg ik mijn geld terug.
Top service!

Christopher

Ik heb de assos tmille broek direct de dag erop ontvangen en goed geholpen door de klantenservice. Top gewoon! aanrader

Angel Domingo

Snel geleverd en leuk presentje in de doos. Dat is aandacht voor details! De volgende fietskleding aankoop is weer bij jullie!

John

Fijne service. Goed geselecteerd assortiment. Ga zo door.