Rob

Geweldige service. Had een voorlamp gekocht afgelopen winter en deze deed het nu niet meer. Na een mailcontact werd er direct een nieuwe lamp gestuurd. Opgelost in 2 dagen!!! dat zie je zelden.

Anne

Prima bedrijf.
Ik heb een Lazer Cityzen fietshelm gekocht omdat ik geen wielrenner ben. Blij mee. Ik ben vriendelijk en vlot geholpen via de mail.

Particulier

Correcte aflevering en informatie

Privé

Had een paar jaar geleden draadloze sport oortjes gekocht. Kreeg ze echter niet verbonden met mijn nieuwe smartphone. Na 'n berichtje naar Wiekrenner Shop, kreeg ik heel klantvriendelijk een... Had een paar jaar geleden draadloze sport oortjes gekocht. Kreeg ze echter niet verbonden met mijn nieuwe smartphone. Na 'n berichtje naar Wiekrenner Shop, kreeg ik heel klantvriendelijk een bruikbaar bericht terug. Het is nu weer in orde. 'k Kan er nu weer heerlijk genieten.

Ingrid

Ik had mijn zinnen gezet op een stuurtas. Ondanks dat er problemen waren bij de leverancier toch mijn tas gekregen. Super service!

S

Ronduit slecht in communicatie. Vragen in de whatsapp blijven onbeantwoord maar zijn wel gelezen.

Hugo

Eerder deze week een fietsendrager voor op de auto besteld. Foutje gemaakt door hem bij het PostNL bezorgpunt af te laten leveren...want daar was het pakketje te groot voor.

Na twee...

Na twee dagen gewacht, toch maar gebeld met de wielrennershop en aangegeven dat ik hem de volgende dag eigenlijk nodig had. Er werd gelijk aangeboden om een andere te brengen, want hij woonde "toch maar op 20 min rijden". Super service! Dezelfde avond hing hij nog aan de auto!

peter

Zeer goed bereikbaar
vriendelijke mensen
supersnelle levering

Kees

Prima zaak. Ik had een fietsendrager besteld en bij levering bleek er een wielklem los te zijn. Na contact opgenomen te hebben werd er snel een oplossing gegeven. Omruilen en tegemoetkoming in de... Prima zaak. Ik had een fietsendrager besteld en bij levering bleek er een wielklem los te zijn. Na contact opgenomen te hebben werd er snel een oplossing gegeven. Omruilen en tegemoetkoming in de reiskosten was geen probleem. Klant is hier inderdaad koning.

Marcel Nat

Top levering perfecte hulp na problemen met tubeless banden op druk brengen .