saskia

Het artikel wat ik besteld had maar helaas niet paste, kon ik zonder problemen retourneren en kreeg ik mijn geld terug.
Top service!

Christopher

Ik heb de assos tmille broek direct de dag erop ontvangen en goed geholpen door de klantenservice. Top gewoon! aanrader

Angel Domingo

Snel geleverd en leuk presentje in de doos. Dat is aandacht voor details! De volgende fietskleding aankoop is weer bij jullie!

John

Fijne service. Goed geselecteerd assortiment. Ga zo door.

Marcello

Mooi assortiment en snelle levering. Prima shop!

Paulus Hoogland

Super service die ik ervaren heb bij Wielrennershop. Door onwetendheid had ik de fietsbroek Assos S7 in een te grote maat L besteld en ontvangen. Helaas kreeg negatieve ervaring wegens... Super service die ik ervaren heb bij Wielrennershop. Door onwetendheid had ik de fietsbroek Assos S7 in een te grote maat L besteld en ontvangen. Helaas kreeg negatieve ervaring wegens huidirritatie. Uit deskundig advies van Wielrennershop bleek dat ik onoplettend niet volgens de maattabel die op de site vermeld staat de juiste maat had gekozen. In overleg heb ik de broek (zonder kosten) mogen omruilen voor de juiste maat volgens de maattabel. Het team van wielrennershop vind en vond belangrijk dat je als wielrenner een goed product krijgt en wanneer het nodig is de juiste service en hulp krijgt. Een bedrijf dat ik van harte kan aanbevelen voor objectiviteit en klantvriendelijke service.

Uitstekende service, reageren snel op mail, denken mee; een absolute aanrader.

Jan

Prima! Goede prijzen, snelle levering en -erg belangrijk- uitstekende helpdesk die goed bereikbaar is en ook direct doet wat is afgesproken.

Marjolein Marinus van Dessel

Top service, met name als je een artikel retour hebt gezonden en dit niet helemaal is goed gegaan, staan ze klaar voor je om het te regelen.

Judith

Goede ervaring!