Freddy van Puymbrouck

De eerste keer dat bij hen heb besteld en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Zeer mooie en erg duidelijke website, geweldige producten voor een goede prijs. Wat ik nog nooit eerder meemaakte,... De eerste keer dat bij hen heb besteld en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Zeer mooie en erg duidelijke website, geweldige producten voor een goede prijs. Wat ik nog nooit eerder meemaakte, ik kreeg een bericht over de water en winddichte lange fietsbroek die ik besteld had. Of ik mijn lengte en gewicht wilde doorgeven want ze wilden graag meedenken over de juiste maat. Alles is vandaag goed aangekomen en past perfect, de fietsbroek is zoals gemeld wel wat lastiger om aan te trekken maar zal denk ik heel goed beschermen tegen de koude. Dit was mijn eerste maar zeer positieve ervaring, super doe zo verder zou ik zeggen!

Eugen

Product op tijd geverd. Advies vooraf uitstekend. Ikk ben weer verzekerd van jaren binnen-fiets plezier!

Richard

Klemmetjes nodig voor een fietsendrager en ik werd gelijk geholpen ze hebben gelijk de moeite gedaan om het te vinden.
Gewoon top.

Marco

Persoonlijke en snelle service met advies op maat!

Daan J

Betrouwbaar, goede eerlijke service en snelle verzending. Via whatsapp kreeg ik snel reactie.

Jaap-Peter

Super! Ze hebben mij erg goed geadviseerd bij aanschaffen van een helm.. Goed te benaderen via Watssap en zonder gedoe spullen retouren. Voorbeeld voor andere webshops. Zeker een aanrader!

DP

Het waren prijzige handschoenen voor een student, en door een foutje in het naaiwerk gingen ze snel kapot.
Door een mail te sturen, en op bezoek te komen in Ammerzoden hebben ze me meteen nieuwe gegeven en een grotere maat zonder problemen.
Kortom, top naar mijn ervaring!

Frans van der Goot

5 januari handschoenen besteld en betaald. Door eigen fout verkeerde maat ontvangen. Meteen andere maat besteld en betaald. 8 januari verkeerde maat geretourneerd. Op 17 januari geld van... 5 januari handschoenen besteld en betaald. Door eigen fout verkeerde maat ontvangen. Meteen andere maat besteld en betaald. 8 januari verkeerde maat geretourneerd. Op 17 januari geld van retourzending pas weer op mijn rekening. Dat kan toch alleen maar beter.

Reactie Wielrenner:

Beste Frans,
Helaas lijkt dit een beetje een vervelende samenloop van omstandigheden.
Wij hebben je retour op 10 Januari ontvangen en vervolgens is deze op 12 januari verwerkt.
Daarop is...
Beste Frans,
Helaas lijkt dit een beetje een vervelende samenloop van omstandigheden.
Daarop is op 13 januari de terugbetaling gedaan. Dit loopt via Mollie betaalservices en dat kan 1-2 werkdagen duren voor het dan op je rekening staat. Dat was in dit geval dus 2 werkdagen. Zo vallen er dus precies 2 gehele weekenden tussen het moment dat jij het pakket hebt aangeboden en het moment dat het geld op je rekening stond, terwijl de retourafhandeling bij ons eigenlijk maar een paar werkdagen geduurd heeft.
Alsnog onze excuses voor de overlast en we hopen dat je we je toch bij een volgende bestelling weer mogen helpen!
Groet,
Team Wielrennershop

Erik

Geweldige service! Nadat een onderdeel van m'n fietsendrager los trilde tijdens het rijden, kreeg ik een nieuw onderdeel direct en gratis toegezonden.

Hele fijne service, heel fijn...

Hele fijne service, heel fijn bedrijf

Beste,
Wat een service. Wat zijn jullie een fijn bedrijf.
Zonder enige vorm van twijfel heb ik nieuwe batterijen ontvangen. De oude werkte niet goed.