Ger

Goede persoonlijke service, mooie producten en scherp geprijsd!

Bruny Kapper

Wat mij zeer aanspreekt is de persoonlijke benadering. Ik kon moeilijk een keuze maken en daarna heb ik telefonisch contact gezocht. Ik ben zeer vriendelijk en kundig geholpen om voor mij de juiste... Wat mij zeer aanspreekt is de persoonlijke benadering. Ik kon moeilijk een keuze maken en daarna heb ik telefonisch contact gezocht. Ik ben zeer vriendelijk en kundig geholpen om voor mij de juiste keuze te maken, er werd goed meegedacht. Daarna de juiste fietstrainer gekocht. Ook bij andere aankopen nooit problemen gehad.

Martin

Super klantgericht bedrijf met ijzersterkte adviezen door praktijk- en ervaringsdeskundigen! Je kunt hun adviezen blind vertrouwen. Leuke anekdote: had net iets (te vroeg) gekocht voordat er een... Super klantgericht bedrijf met ijzersterkte adviezen door praktijk- en ervaringsdeskundigen! Je kunt hun adviezen blind vertrouwen. Leuke anekdote: had net iets (te vroeg) gekocht voordat er een actie ging lopen met een gratis product bij besteding van een bepaald bedrag. Kreeg ik alsnog het gratis product! Dikke duim! 👍🏻

Lonneke merkx

Snelle levering, goede kwaliteit

Jansen Gwendy

Mooi gevarieerd aanbod ! Zelfs leuke kerstcadeautjes voor man en kinderen gevonden.

Rik

Zeer tevreden over de sport2x broek. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Chris

Geweldig! Ze hebben me ontzettend goed geholpen met een artikel die na een aantal weken kapot is gegaan. Dit had ik vermeld en de dag erna had ik al een paar nieuwe overschoenen op de mat liggen!👍🏻

Bv

Leuke webshop en altijd snelle levering

Marjella van Meer

Snelle levering, uitgebreid assortiment en goede prijzen.

Marcelline Derdaele

Super, snelle levering