Carl Janssen

Woensdag twee Schwalbe Pro One TLE Addix Race V-Guard racefiets banden besteld, welke ook nog in de aanbieding waren en dus redelijk geprijsd.
Had een foutje gemaakt met het invullen van mijn...
Had een foutje gemaakt met het invullen van mijn email adres, maar dat is snel hersteld nadat ik een mailtje hierover had gestuurd.
Vandaag de banden ontvangen, dus een prima en snelle behandeling van mijn bestelling!!

Johan

Een fietslamp besteld en deze ging vrij snel stuk. Maar er werd direct een nieuwe opgestuurd maar helaas is deze nooit aangekomen dus na wat onderzoek werd er weer netjes een lamp opgestuurd. Erg... Een fietslamp besteld en deze ging vrij snel stuk. Maar er werd direct een nieuwe opgestuurd maar helaas is deze nooit aangekomen dus na wat onderzoek werd er weer netjes een lamp opgestuurd. Erg netjes behandeld!

Addy

Afgelopen maandag ontving (overigens zeer snel) ik mijn bestelling de Elite Trainer Body Direct Drive - Shimano.
Bij het plaatsen van de cassette, 10 speed Ultegra, op de nieuwe body merkte ik dat er circa 3 a 4 speling in de hoogte tussen de body en cassette zat.
Achteraf is dit ook logisch omdat de body geschikt is voor 9, 10 en 11 speed en je dus altijd een paar vulringen nodig hebt als je 9 of 10 speed gebruikt.
In een mail heb ik mijn probleem uitgelegd en gevraagd of men ook vulringen verkoopt?
De volgende dag ontving ik een reactie van een medewerker, ik heb de vulringen al gratis naar je toegestuurd en veel fiets plezier toegewenst.
Dit noem ik echte klantvriendelijkheid, medewerkers van Wielrenner shop super bedankt!

Leo IJzerman

Prima service. Wielerhelm besteld. Helaas de verkeerde kleur ontvangen. Na contact binnen 1 dag wel de juiste kleur binnen.

Uitstekend contact middels Whatsappjes en e-mail👌

Angela

Heel betrouwbaar,wat er beschreven wordt klopt gewoon!
Heel betrouwbaar,wat er beschreven wordt klopt gewoon!
Vorig jaar een bril Hadley/Trivio gekocht. Bij het wisselen van de glazen brak het neusstukje. Binnen enkele dagen antwoord én een belofte dat er een nieuwe bril wordt toegestuurd, echt top!

Jelle

Super snel en netjes, top!

R. v M.

Vandaag een vraag gesteld over de montage op de trekhaak van een XLC Azura Xtra Led 2.0 Fietsendrager. Kon niet direct duidelijk krijgen hoe deze veilig gemonteerd kon worden op de trekhaak. Na... Vandaag een vraag gesteld over de montage op de trekhaak van een XLC Azura Xtra Led 2.0 Fietsendrager. Kon niet direct duidelijk krijgen hoe deze veilig gemonteerd kon worden op de trekhaak. Na telefoontje gepleegd te hebben kreeg ik heel snel de handleiding middels een link. Met de handleiding vrij snel de drager kunnen plaatsen. Fijne zaak m.b.t. koop en ondersteuning ,zeker aan te bevelen.

Schuurman

Bijzonder servicegericht, reageren zeer snel, alleen maar complimenten!

Morren

Met mijn bestelling was aanvankelijk iets mis gaan. Dit is direct daarna recht gezet.
Dank voor de prettige en adequate service!

Laurens Langens

Prima, komen afspraak goed na en ook goede naservice