Bas Kloeth

Had een broek besteld ( Sport2x T-PRO Bib Shorts korte broek met zeem - XL, prima ding) en handschoenen van Roeckl, bij de handschoenen liet na 2 keer dragen het sticksel los en een stukje schuim... Had een broek besteld ( Sport2x T-PRO Bib Shorts korte broek met zeem - XL, prima ding) en handschoenen van Roeckl, bij de handschoenen liet na 2 keer dragen het sticksel los en een stukje schuim in de handschoen. ik mocht de handschoenen direct retour sturen en heb ondertussen een nieuwe set,

top geregeld!

Ton van der Biezen

Super service en Topproducten!!

Carlo Seijmonsbergen

Omdat de Sport 2x T-Pro bibshort (M) toch te klein voor mij bleek te zijn, was het na telefonisch contact met Patrick geen enkel probleem om de bibshort terug te sturen. Vrijdag de bibshort... Omdat de Sport 2x T-Pro bibshort (M) toch te klein voor mij bleek te zijn, was het na telefonisch contact met Patrick geen enkel probleem om de bibshort terug te sturen. Vrijdag de bibshort teruggestuurd en dinsdag de nieuwe in de maat L al weer binnen en deze zit als gegoten! Morgen meteen proberen. Patrick en collega’s ontzettend bedankt voor de geweldige service! Ik kom hier zeker terug.
Groeten Carlo

Stephanie

Voor het eerst compressie kousen gekocht. Zitten perfect. Kreeg per omgaande een paar nieuwe toen bleek dat er een naadje losliet. Goede service!

Frank

Goede klantenservice!

Theo Vanhoef

Als leek kreeg ik positief advies dat leidde tot een zeer goed passende en zittende fietsbroek.

Van Schausselen Agnes

Super service en betrouwbaar!!

Erik uit Belgie

Ik heb momenteel 2 aankopen gedaan bij Wielrenner.shop en heb daar geen spijt van, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijke en professionele mensen die je bijstaan als de maat van je... Ik heb momenteel 2 aankopen gedaan bij Wielrenner.shop en heb daar geen spijt van, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijke en professionele mensen die je bijstaan als de maat van je aankoop verkeerd is, ik spreek uit ervaring, niet twijfelen dus gewoon kopen!

Eddy

Deskundig advies, goede communicatie en snelle levering ... kortom : uit het boekje. Dankzij wielrennershop (en assos mille GT) geen pijnlijke kont meer. Super !

Sebastiaan

Assos Mille GT broek besteld. Kleur was tijdelijk niet voorradig. Kreeg vriendelijke mail met mogelijke opties.
Heel goeie service.
Topproduct!