Leonie Bodaan

Fantastisch!

Van Elsen

Snelle en verzorgde levering
Snelle communicatie en antwoord
En zeer behulpzaam als je vragen stelt
Echt een aanrader

Frank de leeuw

Dit is echt top bedrijf ,problemen worden snel opgelost .topertjes

Vervoorn

Verwarmde handschoenen Macna gekocht. De handschoen en/of batterij had kuren meteen in het begin. Nieuwe batterij gekregen, daarna nog steeds problemen. Handschoenen opgestuurd, raakt het pakket... Verwarmde handschoenen Macna gekocht. De handschoen en/of batterij had kuren meteen in het begin. Nieuwe batterij gekregen, daarna nog steeds problemen. Handschoenen opgestuurd, raakt het pakket kwijt.... Heel snel toch een paar nieuwe handschoenen gekregen. Top! Ook als het misgaat is de service nog steeds goed. Daar kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Frits

Prompte reactie op vragen. Uitstekende klantenservice toen ik een product retour zond, defect bleek en direct vervangen, zonder eerst de fabrikant af te wachten.

Niels

Uitstekende en snelle klantenservice :) Aanrader!

Herman

Ik wil graag mijn ervaring delen over de uitstekende klantenservice die ik heb ontvangen bij Wielrenner.shop Een paar jaar geleden kocht ik een fietsendrager bij hen, maar helaas is er een slotje... Ik wil graag mijn ervaring delen over de uitstekende klantenservice die ik heb ontvangen bij Wielrenner.shop Een paar jaar geleden kocht ik een fietsendrager bij hen, maar helaas is er een slotje kapot gegaan. Ik nam contact op met de klantenservice en was aangenaam verrast door hun snelle en effectieve aanpak.

Vanaf het eerste moment was de communicatie met het team van Wielrenner.shop zowel vriendelijk als professioneel. Ze hebben aanzienlijke moeite gedaan om het probleem met het slotje op te lossen

Wat mij het meest opviel, was de snelheid waarmee ze reageerden en hoe ze me op de hoogte hielden tijdens het hele proces.

Ik zou Wielrenner.shop van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsproducten, gecombineerd met een klantenservice die echt een stapje extra doet voor haar klanten. Bedankt, Wielrenner.shop voor jullie fantastische service!

Fabien

Super service en na-service.
Smarttrainer besteld, de dag erna geleverd, toen bleek er iets tekort. Na een simpel WhatsAppje de dag erna geleverd.

Ven

Geweldige (klanten)service. We hadden problemen met het opladen van de accu van de handschoenen. Eerst gemaild, daarna opgestuurd. Ondanks dat aankoop bijna uit garantie was. De Wielrenner.shop... Geweldige (klanten)service. We hadden problemen met het opladen van de accu van de handschoenen. Eerst gemaild, daarna opgestuurd. Ondanks dat aankoop bijna uit garantie was. De Wielrenner.shop heeft uitgebreid getest en het euvel gevonden. Het bleek aan onze adapter te liggen. Zeer vriendelijk en deskundig mailcontact hierover gehad.

Jannes Blokstra

Top bedrijf hele goede service