Max & Karin

'Let op: bestel twee maten groter dan je normale schoenmaat.'

'Let op: bestel twee maten groter dan je normale schoenmaat.'

Maar dit is slecht advies, want dit was veel te groot voor mij. Voor het omruilen moet ik dan zelf opdraaien voor de retourkosten. Jammer dit.

Carin Koster

In één woord super!

Josephine

Superfijne broek met goede zeem!
Goede tip die ik kreeg van een marathon schaatster om hier te bestellen

Joep

De Polar V650 wordt 11 maart 2021 als nieuw aangeprezen terwijl ik deze vanaf 2017 in bezit heb. Ook wordt hij op de website van Polar niet meer getoond.

Reactie Wielrenner:

Beste Joep,
Beste Joep,
Ik heb je ook even gemaild om je review te verwijderen of herzien. Wij hebben namelijk niet eens Polar in ons assortiment. Dus dit verhaal kan in elk geval nooit van onze website komen.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en anders mag je uiteraard even contact met ons opnemen.
Team Wielrennershop
Berry Lamers

Marouan

Hulp op maat, de mensen van wielrenner.eu helpen iedereen ongeacht budget of vragen. Zeker een aanrader voor iedereen die met vragen zit of twijfelt over iets. Vriendelijke en professionele mensen,... Hulp op maat, de mensen van wielrenner.eu helpen iedereen ongeacht budget of vragen. Zeker een aanrader voor iedereen die met vragen zit of twijfelt over iets. Vriendelijke en professionele mensen, doe zo verder?

Robert

Als je precies weet, wat je nodig hebt, prima bedrijf. Snelle levering ook. Als een product echter niet bevalt en je wilt het retourneren, moet je zelf opdraaien voor de retourkosten. Een... Als je precies weet, wat je nodig hebt, prima bedrijf. Snelle levering ook. Als een product echter niet bevalt en je wilt het retourneren, moet je zelf opdraaien voor de retourkosten. Een behoorlijke tegenvaller en zeer ongebruikelijk in deze tijd.

Ernst

Goede producten, heel goede prijs/kwaliteitsverhouding en prima en tijdige levering.

Danny heins

Werkelijk top service en vakkennis! Absolute aanrader!

Cor Boorsma

Hier houd ik van:
Helaas door grote vraag liep ik het product mis. Ik werd hierover keurig te woord gestaan. Pure overmacht!
En dan direct geld teruggestort.
Dat is klantenbinding!