Glenn

Klantvriendelijk en service top. De vrouw is erg te spreken over bib short huismerk, ik moet het nog uitproberen.

Wim

Kreeg na "ontplofte" (en nog vrijwel nieuwe) binnen- en buitenland zonder problemen nieuwe thuisgestuurd. Super fijne service!

Ruud

Super service zonder gedoe!

Super service zonder gedoe!

Na niet helemaal tevreden te zijn met een fietsbroek, kon ik deze zonder gedoe retourneren middels het direct verschafte retourlabel en een paar dagen later had ik mijn nieuwe broek al.

Ik zal zeker weer een aankoop doen bij dit bedrijf.

Rik

Prima service nadat product niet bleek te voldoen. Voorbeeld voor anderen.

Mirjam Sta

Mooie en zeer degelijke fietskleding aangeschaft, echt een aanrader!
Mooie en zeer degelijke fietskleding aangeschaft, echt een aanrader!
Verder moest er een artikel na-geleverd worden en dat werd goed gecommuniceerd. Zowel telefonisch als via de mail zijn ze goed bereikbaar (snelle respons). Hier ga ik zeker nog eens een bestelling plaatsen!

R Lemminga

Klantvriendelijk, snelle reactie en snelle levering.

PaKe

Heel snelle en vlotte ruil na verkeerde maat te hebben gekozen. Heel persoonlijke communicatie via email. Zeer tevreden over de kwaliteit van het huismerk Sport2X.

Juanita

Zeer goed contact met Berry via whatsapp. Hij gaf goed advies over de fietsendrager. Toen na aankoop bleek dat de achterklep van de auto niet open kon als de fietsendrager gekanteld was, nam hij... Zeer goed contact met Berry via whatsapp. Hij gaf goed advies over de fietsendrager. Toen na aankoop bleek dat de achterklep van de auto niet open kon als de fietsendrager gekanteld was, nam hij snel contact op met de leverancier die aangaf dat dit inderdaad bij een enkele auto met een grote klep voor kwam. Berry gaf ons zelf de keus, ruilen voor een goedkopere, niet kantelbare fietsendrager of deze houden met korting. Wij hebben uiteindelijk voor het laatste gekozen. Fijn als men zo met je meedenkt.

Mark

Fietsbroek besteld in verkeerde maat. Teruggestuurd en twee dagen later de correcte maat in huis. Prima en snelle communicatie. Een aanrader dit bedrijf

Ingrid

Zeer goede service en ook zeer goed bereikbaar per email of per telefoon. Verkeerde maat handschoenen besteld, retour gestuurd, twee dagen later had ik de juiste maat alweer in huis.