Gerrit Verwaal

Op 29-2 heb ik een 100% Speedcraft fietsbril besteld. Al snel kreeg ik bericht dat de levering van 100% brillen 2a3 weken kon duren omdat ze bezig waren met een nieuwe leverancier. Er werd beloofd... Op 29-2 heb ik een 100% Speedcraft fietsbril besteld. Al snel kreeg ik bericht dat de levering van 100% brillen 2a3 weken kon duren omdat ze bezig waren met een nieuwe leverancier. Er werd beloofd dat er van alles aan gedaan werd om zo snel mogelijk te leveren. Deze belofte werd meer dan waargemaakt want op 7-3 werd mijn bril afgeleverd. Wielrenner shop bedankt voor de super communicatie en de snelle levering.

Wielrenner shop

Onlangs een 100% Glendale bril gekocht via de Wielrenner shop, aanvankelijk kreeg ik na mijn bestelling bericht dat de bril niet direct leverbaar was, correcte uitleg hiervoor gekregen en ik zou... Onlangs een 100% Glendale bril gekocht via de Wielrenner shop, aanvankelijk kreeg ik na mijn bestelling bericht dat de bril niet direct leverbaar was, correcte uitleg hiervoor gekregen en ik zou binnen de 1 à 2 weken de bril krijgen als ik daarmee akkoord kon gaan. Uiteindelijk ontving ik de bril al enkel daagjes nadien, blij verrast! Zeer goeie communicatie en service dus!

Lisette

Super klantgericht

Goed ondanks een product wat niet aan mijn verwachtingen voldeed netjes behandeld

Bram

Prima snelle levering en na terugsturen van het product omdat dit niet paste zeer correcte en snelle terugbetaling. Super!

Snelle levering, goede service. Was kort na levering een onderdeel kwijt geraakt van lampje die ik had besteld en ze hebben hun best gedaan het onderdeel los opnieuw te sturen, top!

Particulier

Correcte levering. Communicatief.
Ik heb Sealskin handschoenen besteld.
Maat handpal_omvang van mij is 23 1/2 cm.
In maattabel Sealskin valt deze bovenin maat L, ik heb gekozen voor...
Correcte levering. Communicatief.
Ik heb Sealskin handschoenen besteld.
Maat handpal_omvang van mij is 23 1/2 cm.
In maattabel Sealskin valt deze bovenin maat L, ik heb gekozen voor XL. Past perfect. Comfortabel. Een uur in regen gefietst, en droge / warme handen erna. Handschoenen drogen snel. Hoge kwaliteit, duurzaam.
Snelle levering. Dank je wel.

Particulier

Correct geleverd. Ik heb sealskin handschoenen gekocht. Handpalmomvang van mij 23, 5 cm. Valt in einde L en ruimer in XL maattabel. Ik gekozen voor XL maat. Pasvorm zeer goed. Soepel aan en uit. Correct geleverd. Ik heb sealskin handschoenen gekocht. Handpalmomvang van mij 23, 5 cm. Valt in einde L en ruimer in XL maattabel. Ik gekozen voor XL maat. Pasvorm zeer goed. Soepel aan en uit.
Vanmorgen uur in regen gefietst, handen droog..Warme handen. Blij met deze aankoop.