Rob

Goede, vriendelijke en snelle service. Oortjes waren defect en kreeg gelijk nieuwe opgestuurd. Perfect.

Mark Bagerman

Goede ,snelle ,vriendelijke service. Denken met je mee. Zeer tevreden met de kwaliteit van het bestelde product 👌🏼👍🏼

Johan Slooijer

Goeie service en snel en vriendelijk reageren!
Kom hier zeker weer terug!

Rudi

Ik had een probleem met de werking van mijn richtingaanwijzers bij mijn wagen met mijn nieuw fietsenrek, maar de winkel heeft mijn een oplossing aangeboden die het probleem heeft opgelost :-)

Jelle

Super goed geholpen door de klantenservice toen ik met een probleem zat. Heel vriendelijk en super aangename medewerker en sindsdien super tevreden over de draadloze oortjes.

Theo Aalders

In 2021 hebben wij een fietsendrager gekocht. Na enkele ritten viel het ons op dat de drager onder het rijden steeds verder richting wegdek zakte. In maart contact opgenomen en zij namen contact op... In 2021 hebben wij een fietsendrager gekocht. Na enkele ritten viel het ons op dat de drager onder het rijden steeds verder richting wegdek zakte. In maart contact opgenomen en zij namen contact op met de leverancier. Na enige tijd kregen wij het volledige bedrag terug. Een nieuwe klem om het euvel te verhelpen werd gratis naar ons toegestuurd. De drager mochten wij houden.
Alle lof voor deze service.

Rob van Rossum

Ik heb een XLC Azura Xtra Led 2.0 fietsendrager besteld die snel en netjes geleverd is. Er ontbrak echter een sleutel. ik vond direct gehoor bij de Wielrenner shop en de volgende dag lagen er al... Ik heb een XLC Azura Xtra Led 2.0 fietsendrager besteld die snel en netjes geleverd is. Er ontbrak echter een sleutel. ik vond direct gehoor bij de Wielrenner shop en de volgende dag lagen er al twee extra sleutels op de mat. Petje af!!!

Stan

Helm bestelt en de volgende dag in huis. Helaas had de helm een kleine beschadiging maar ik ben ontzettend tevreden over hoe snel dit is opgelost . Nog geen 3 dagen (2 dagen als ik sneller mijn... Helm bestelt en de volgende dag in huis. Helaas had de helm een kleine beschadiging maar ik ben ontzettend tevreden over hoe snel dit is opgelost . Nog geen 3 dagen (2 dagen als ik sneller mijn retour had verstuurd) later zat ik op de fiets met een andere helm zonder beschadiging. De klantenservice is erg toegankelijk en snel via whatsapp!

Peter

Bedankt voor de snelle en goede service toen mijn handschoenen na 15 maanden niet meer werkten. Jullie gaven supersnel reactie en hebben het kosteloos opgelost.