Kees

Na melding van een achterlicht wat na 3 maanden het niet meer deed , werd direct gereageerd met het gereed maken van verzending van een nieuwe. Binnen 2 dagen deze ook ontvangen. Super service en... Na melding van een achterlicht wat na 3 maanden het niet meer deed , werd direct gereageerd met het gereed maken van verzending van een nieuwe. Binnen 2 dagen deze ook ontvangen. Super service en zal zeker dit bedrijf aanbevelen . Een zeer tevreden klant Kees.

Arno Heltzel

Deze winter bleken verwarmbare handschoenen( gekocht in 2021) niet meer op te laden. Snelle reactie op mail waarin ik probleem voorlegde. Kosteloos kunnen opsturen voor diagnose en binnen 48 uur!!... Deze winter bleken verwarmbare handschoenen( gekocht in 2021) niet meer op te laden. Snelle reactie op mail waarin ik probleem voorlegde. Kosteloos kunnen opsturen voor diagnose en binnen 48 uur!! handschoenen retour met nieuwe batterijen. Geweldige service

Jimmy

Excellent service, quick answer on whatsapp, quality and fast delivery!

Frederik

Fijne zaak! Verkopen is niet moeilijk, maar aan de service herken je de kwaliteit van een bedrijf. Nadat mijn verwarmde handschoenen kapot gingen werd er snel een vervangend product verzonden.... Fijne zaak! Verkopen is niet moeilijk, maar aan de service herken je de kwaliteit van een bedrijf. Nadat mijn verwarmde handschoenen kapot gingen werd er snel een vervangend product verzonden. Heldere, snelle en prettige communicatie door de service-afdeling. Ga zo door!

Gerwin

Onlangs een set ‘oortjes’ gekocht om mee te sporten. Een paar maanden na aankoop ging de oplaadmodule kapot.
Na m’n melding en vraag hoe ik hier mee om moest gaan werd me een nieuwe module zonder pardon opgestuurd. Super service!

Tijdens de voorbereiding de tacx aan te schaffen al snel en goed te woord gestaan. Vandaag besteld was morgen in huis; alleen was ik niet thuis 🤣 met het installeren goed geholpen op afstand. TOP!

Geweldige, vriendelijke en sportieve communicatie

Erwin Jonkman

Kort na aankoop van een Assos fietsbroek lieten de naden los van de grippers (uiteinden broekspijpen). Assos zelf beoordeelde de schade als gebruiksschade terwijl dit zeker niet het geval was.... Kort na aankoop van een Assos fietsbroek lieten de naden los van de grippers (uiteinden broekspijpen). Assos zelf beoordeelde de schade als gebruiksschade terwijl dit zeker niet het geval was. Wielerrenner Shop zorgde voor een retourbon om de productieschade te laten herstellen voor een klein bedrag. Ben opnieuw blij met de fietsbroek al ga ik deze in de toekomst niet meer kiezen voor Assos.

Cor

Verwarmde handschoenen besteld ,na een seizoen was er een defect ,na contact te hebben gehad kosteloos retour gestuurd en binnen een week was alles opgelost
Vriendelijk geholpen en goede...
Vriendelijk geholpen en goede service.

Bosch

Een verloren afsluitdopje van mijn geliefde Lezyne pompje - er kan dan nattigheid en vuil inkomen - werd mij na uitzoeken wat het juiste onderdeeltje was, toegezonden.
Geen kosten, heel...
Geen kosten, heel bijzonder zeker in deze tijden; TOPSERVICE - bij een vlg aankoop zal ik geen moment twijfelen over het waar!

Jh

Goede sevice in mei Karoo2 gekocht en nu bleek er een hardware update zijn als bescherming van de usb poort.
Wordt gratis nagestuurd,dat is nog eens sevice.