Adams Herman

Heel leuk. Ik mocht na een schade aan mijn toestel na een val heel snel een vervangstuk ontvangen thuis. Vooral het begrip, de snelle tussenkomst, de juiste hulp weet ik te waarderen. Super en... Heel leuk. Ik mocht na een schade aan mijn toestel na een val heel snel een vervangstuk ontvangen thuis. Vooral het begrip, de snelle tussenkomst, de juiste hulp weet ik te waarderen. Super en professioneel ! Doezo door!

JelleD

Snelle levering en prima service na verkoop. Defect achterlicht werd direct opnieuw verzonden.

Herman de Bruin

Prima Vd site, je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Ewoud

Precies wat ik zocht en de fietshandschoen zitten als gegoten

Simone

Om 22:00 uur artikel besteld en uur later al bevestiging dat het met de koerier onderweg was. Snelle en goede service!

Coby

Vorig jaar juni oordopjes gekocht bij dit bedrijf. Nu problemen met opladen. S’avonds mailtje gestuurd, volgende morgen een reactie, we sturen je een nieuw setje op. Volgende dag al in huis. Dit... Vorig jaar juni oordopjes gekocht bij dit bedrijf. Nu problemen met opladen. S’avonds mailtje gestuurd, volgende morgen een reactie, we sturen je een nieuw setje op. Volgende dag al in huis. Dit heet nu SERVICE.

JM

Super bedrijf met accurate no nonsense service. Zeer tevreden.

Michel

Excellent, zeer snelle levering

m. breuer

Bestelde verwarmde handschoenen. Zowel verzending en betaling was snel te regelen en de handschoenen met drie standen bevallen prima ook de duimen verwarmen en dat miste ik in de oude exemplaren.

Thomas Armani

Een geweldige team en servicegericht naar de klant.
Had een fietscomputerhouder gekocht en deze was niet in orde, er werd gelijk nieuwe naar mij verzonden.
Team reageert snel op e-mail...
Een geweldige team en servicegericht naar de klant.
Team reageert snel op e-mail en je merkt dat zij echt oplossingsgericht werken voor de klant zijn.
Team heft echt verstand van producten die zij verkopen. Een transparant bedrijf.