Rik

Prima service nadat product niet bleek te voldoen. Voorbeeld voor anderen.

Mirjam Sta

Mooie en zeer degelijke fietskleding aangeschaft, echt een aanrader!
Mooie en zeer degelijke fietskleding aangeschaft, echt een aanrader!
Verder moest er een artikel na-geleverd worden en dat werd goed gecommuniceerd. Zowel telefonisch als via de mail zijn ze goed bereikbaar (snelle respons). Hier ga ik zeker nog eens een bestelling plaatsen!

R Lemminga

Klantvriendelijk, snelle reactie en snelle levering.

PaKe

Heel snelle en vlotte ruil na verkeerde maat te hebben gekozen. Heel persoonlijke communicatie via email. Zeer tevreden over de kwaliteit van het huismerk Sport2X.

Juanita

Zeer goed contact met Berry via whatsapp. Hij gaf goed advies over de fietsendrager. Toen na aankoop bleek dat de achterklep van de auto niet open kon als de fietsendrager gekanteld was, nam hij... Zeer goed contact met Berry via whatsapp. Hij gaf goed advies over de fietsendrager. Toen na aankoop bleek dat de achterklep van de auto niet open kon als de fietsendrager gekanteld was, nam hij snel contact op met de leverancier die aangaf dat dit inderdaad bij een enkele auto met een grote klep voor kwam. Berry gaf ons zelf de keus, ruilen voor een goedkopere, niet kantelbare fietsendrager of deze houden met korting. Wij hebben uiteindelijk voor het laatste gekozen. Fijn als men zo met je meedenkt.

Mark

Fietsbroek besteld in verkeerde maat. Teruggestuurd en twee dagen later de correcte maat in huis. Prima en snelle communicatie. Een aanrader dit bedrijf

Ingrid

Zeer goede service en ook zeer goed bereikbaar per email of per telefoon. Verkeerde maat handschoenen besteld, retour gestuurd, twee dagen later had ik de juiste maat alweer in huis.

Joop

Onlangs een Sport2xLED fietslamp aangeschaft. De lamp zelf is erg goed en met de 7 verschillende lichtstanden is deze oplaadbare fietslamp meer dan compleet. Maar er zit ook een minpuntje aan deze... Onlangs een Sport2xLED fietslamp aangeschaft. De lamp zelf is erg goed en met de 7 verschillende lichtstanden is deze oplaadbare fietslamp meer dan compleet. Maar er zit ook een minpuntje aan deze lamp en dat is het beschermrubber aan de achterkant.
Deze zit te los bevestigd aan de lamp ondanks dat je deze goed aandrukt. Met mijn eerste fietstochtje met deze lamp was ik de rubberen beschermkap al kwijt en nooit meer teruggevonden.
Jammer dat er bij zo'n goede lamp toch bezuinigd is op de bescherming tegen vocht en vallen.

Meinema

Ik had een set Bluetooth oordoppen besteld voor het hardlopen, echter hadden die bij mij geen goede pasvorm waardoor ze uitvielen. Na één retourorder gemaakt te hebben kreeg ik een advies om een... Ik had een set Bluetooth oordoppen besteld voor het hardlopen, echter hadden die bij mij geen goede pasvorm waardoor ze uitvielen. Na één retourorder gemaakt te hebben kreeg ik een advies om een ander type oordoppen te proberen. Deze hadden een zeer goede pasvorm en geluid. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en het advies. Ik zou wielrennershop aanraden aan anderen.

Olivier

Had een broek en shirt besteld, de dag nadien werd het pakket reeds geleverd. Ik stelde vast dat enkel de broek werd geleverd en dat de Sport2x Shirt pas 2 weken later zou geleverd worden. (dit... Had een broek en shirt besteld, de dag nadien werd het pakket reeds geleverd. Ik stelde vast dat enkel de broek werd geleverd en dat de Sport2x Shirt pas 2 weken later zou geleverd worden. (dit waarschijnlijk omwille van gelijktijdige bestelling door iemand anders) Gezien ik binnenkort op fietsvakantie zou vertrekken heb ik contact opgenomen. Ze hebben mij een alternatief aangeboden die zeker evenwaardig is. De dag nadien had ik de shirt die perfect past reeds in mijn bezit. Ik wil jullie hiervoor bedanken voor de snelle en vlotte service!