ferdinand

Ik vind dit een zeer maar dan ook een zeer goed bedrijf was een probleempje met mijn handschoenen dit hadden ze binnen een mum van tij opgelost super

Ernst van der Sloot

Super goed

Ron

Kwaliteit staat hoog in het vaandel van deze webshop en wordt gerund door fietsliefhebbers, weten dus waarover ze praten.

Robert Van Waeyenberghe

Super service, vrijdag namiddag besteld en zaterdag reeds geleverd.

Sander

Geweldige service van begin tot eind! Voordat ik handschoenen en overschoenen kocht heb ik via app heel uitgebreid advies gehad. Achteraf (na een paar keer fietsen) vielen de producten mij toch... Geweldige service van begin tot eind! Voordat ik handschoenen en overschoenen kocht heb ik via app heel uitgebreid advies gehad. Achteraf (na een paar keer fietsen) vielen de producten mij toch tegen en boden ze uit zichzelf aan om zonder kosten de artikelen te ruilen voor andere artikelen in dezelfde prijscategorie. Een dag later alweer in huis. Echt een geweldige service! En de nieuwe hand- en overschoenen zijn top!

Jan-Paul

Producten leveren kan iedereen. Snelle en goede service is een ander verhaal, maar voor mij bepalend.
Om die reden kan ik deze shop alleen maar aanbevelen. Nadat ik een product had ontvangen kwam ik er op zondagochtend niet uit. Dus mailtje en appje verstuurd en afwachten tot maandag ...
"NOPE..." binnen 5 minuten antwoord via de app en nogeens 5 minuten later operationeel.
Dan doe je het goed, heel goed. THNX!!!

Leo van Essen

Het weekend sokken besteld van Assos. ( Spring Fall). Vanwege geen voorraad meer, een alternatief toegestuurd gekregen. De Utraz Winter sokken. Uit niewsgierigheid direct maar even getest , Prima... Het weekend sokken besteld van Assos. ( Spring Fall). Vanwege geen voorraad meer, een alternatief toegestuurd gekregen. De Utraz Winter sokken. Uit niewsgierigheid direct maar even getest , Prima comfort sokken en sluiten perfect aan om je voet. Bedankt voor jullie alernatief!

Wietse van der Schaaf

Zeer goede service en deskundig advies! Heb een set prachtige Scope wielen besteld en gemonteerd gekregen. Deskundig advies vanaf de start van mijn zoektocht tot aan montage, banden, etc.

Naberman

Goeder service, vriendelijk, correct en snel

Niets

Online bestellen

Reactie Wielrenner:

Geachte "Niets",
Erg vervelend dat U blijkbaar een slechte ervaring met ons heeft.
Geachte "Niets",
Erg vervelend dat U blijkbaar een slechte ervaring met ons heeft.
We willen U graag helpen en als we ergens een steek hebben laten vallen in deze drukke tijden dit met U goed maken.
Laat ons svp even weten wat er is misgegaan en waar we zaken kunnen verbeteren wellicht.
Alvast dank.
Berry Lamers