peter

Zeer goed bereikbaar
vriendelijke mensen
supersnelle levering

Kees

Prima zaak. Ik had een fietsendrager besteld en bij levering bleek er een wielklem los te zijn. Na contact opgenomen te hebben werd er snel een oplossing gegeven. Omruilen en tegemoetkoming in de... Prima zaak. Ik had een fietsendrager besteld en bij levering bleek er een wielklem los te zijn. Na contact opgenomen te hebben werd er snel een oplossing gegeven. Omruilen en tegemoetkoming in de reiskosten was geen probleem. Klant is hier inderdaad koning.

Marcel Nat

Top levering perfecte hulp na problemen met tubeless banden op druk brengen .

Joke van der Woude

Wij hebben een fietsendrager besteld en deze kon zelfs in Frankrijk worden geleverd. Binnen een week hadden we hem. Top service!

Ben de Vries

Prima zaak! Vlotte levering, maar er ontstond een garantie probleem. De fabriek deed moeizaam, als klant ben je dan machteloos. Berry van deze winkel heeft ons uitstekend begeleid en meegewerkt aan... Prima zaak! Vlotte levering, maar er ontstond een garantie probleem. De fabriek deed moeizaam, als klant ben je dan machteloos. Berry van deze winkel heeft ons uitstekend begeleid en meegewerkt aan de goede oplossing! Een aanrader dus!
Ben de Vries

Peter

Na een lange broek gekocht te hebben van het merk sport 2x nu een kledingset aan geschaft van sport 2x.
Goede adviesen gehad via de Whatsapp. En volle tevredenheid over alles.
Geen spijt...
Goede adviesen gehad via de Whatsapp. En volle tevredenheid over alles.
Geen spijt van de aankoop alles top in orde.

slager van wijk raymond gerardus

Op en top perfect verstand van zaken

Steegmans

De service van de zaak was erg goed . Snelle reacties en meedenken met de levering.

Michel Wiggers

Zeer goed

Guido Dik

Echte hele goede service! Ik heb een fietsendrager gekocht voor een auto zonder trekhaak. Omdat ik helemaal niet bekend ben met deze producten heb ik gebeld. En de hulp om deze fietsdrager te kiezen... Echte hele goede service! Ik heb een fietsendrager gekocht voor een auto zonder trekhaak. Omdat ik helemaal niet bekend ben met deze producten heb ik gebeld. En de hulp om deze fietsdrager te kiezen was echt heel goed. Er werd heel goed verteld wat het verschil tussen de verschillende fietsdragers is en wanneer je welke zou kunnen nemen. Geen enkele push naar een bepaald model. Die keuze heb ik zelf gemaakt.
Bij het monteren was er toch een probleem, daar kon de wielrenner.shop niets aan doen, het zat in de productie van de drager. Aan de telefoon was de hulp al heel goed, helaas kwamen we er niet uit. Het product was inderdaad niet helemaal goed. Ik was in de buurt van Den Bosch en ging langs. Hier hebben twee man sterk me geholpen en een nieuw onderdeel meegegeven en me laten zien hoe je de fiets nu echt vastzet.
Een hele fijne en goede ervaring