Andre

Topkwaliteit , snelle levering

Jelle jansen

14 juli xlc fietsendrager besteld en 15 juli al geleverd aan huis top.
Jelle

Ron van der Meer (particulier)

Wij zijn zelf naar Ammerzoden gereden om de fietsdrager op te halen en gelijktijdig nadat medewerker de fietsdrager had helpen bevestigen een fietstocht gemaakt van 40 km in de omgeving.

Tevreden klant

Perfecte klantenservice! Ik heb draadloze oortjes besteld die na enige tijd niet bleken op te laden. Na een mailtje kreeg ik per omgaande nieuwe opgestuurd. Zeer aan te raden dus, deze Wielrenner... Perfecte klantenservice! Ik heb draadloze oortjes besteld die na enige tijd niet bleken op te laden. Na een mailtje kreeg ik per omgaande nieuwe opgestuurd. Zeer aan te raden dus, deze Wielrenner Shop.

Roel Kluessien

Eindelijk de Bibshort gevonden die ik al maanden zoek. Top advies gehad ook. Vervolgens bestelling meteen volgende ochtend in huis. Ik kan niet anders zeggen dan grote klasse! Zal sowieso in mijn... Eindelijk de Bibshort gevonden die ik al maanden zoek. Top advies gehad ook. Vervolgens bestelling meteen volgende ochtend in huis. Ik kan niet anders zeggen dan grote klasse! Zal sowieso in mijn omgeving jullie ook aanbevelen

Dick

Snelle levering. LET OP: Retourneren moet je zelf betalen. Bedrijf werkt niet met een antwoordnummer.

Mevlan Gashi

Zeer correct bedrijf met goede service na verkoop. Ze leveren heel snel en zoeken een oplossing voor je probleem.

Wouter H.

Zeer goed product en geweldige service

Frank

Een fietsendrager besteld, goede bereikbaarheid, goede service, snel, betrouwbaar en snel en goed bezorgd

Marcel Lambeck

Snelle levering en antwoorden op vragen.