zorro

Als je 1 band wil bestellen gaat dit niet u moet er minimum 2 bestellen

Teun

Goede producten, TOP service!

Rian vanAmelsvoort.

Goede service, snelle levering

Robrechts Paul

Heel tevreden: kwalitatieve service, advies en informatie. Zeer accurate opvolging en oplossingsgericht handelen.

Bert Wermer

Ik had een onderdeel nodig van een wat ouder navigatiesysteem. Wielrenner.info heeft contact opgenomen met de leverancier,waar hun dealer van zijn, en nu krijg ik een volledig systeem opgestuurd.... Ik had een onderdeel nodig van een wat ouder navigatiesysteem. Wielrenner.info heeft contact opgenomen met de leverancier,waar hun dealer van zijn, en nu krijg ik een volledig systeem opgestuurd. Top service. Tevens een mooie webshop en niet duurder dan de hele grote webshops

J. Zevenbergen

Geheel nieuw en zonder ervaring in de wielrennersport werd ik via de whatsapp uitstekend, zeer snel en enthousiast geholpen bij het uitkiezen van de juiste buitenbanden en binnenbanden voor mijn... Geheel nieuw en zonder ervaring in de wielrennersport werd ik via de whatsapp uitstekend, zeer snel en enthousiast geholpen bij het uitkiezen van de juiste buitenbanden en binnenbanden voor mijn tweedehands racefiets.

Tonnaer

Ik had een stuk gelopen achterwiel , via wielrenner.shop binnen de 2 dagen geholpen en verder kunnen trainen , via de whatts app direkt contact gehad en zeer goede begeleiding ,, top werk !

Robbin groot

Prima geholpen bestel zeker nog eens

Cees

Wat een geweldige sevice! Dankjewel šŸ˜ƒ