Carlo Seijmonsbergen

Omdat de Sport 2x T-Pro bibshort (M) toch te klein voor mij bleek te zijn, was het na telefonisch contact met Patrick geen enkel probleem om de bibshort terug te sturen. Vrijdag de bibshort... Omdat de Sport 2x T-Pro bibshort (M) toch te klein voor mij bleek te zijn, was het na telefonisch contact met Patrick geen enkel probleem om de bibshort terug te sturen. Vrijdag de bibshort teruggestuurd en dinsdag de nieuwe in de maat L al weer binnen en deze zit als gegoten! Morgen meteen proberen. Patrick en collega’s ontzettend bedankt voor de geweldige service! Ik kom hier zeker terug.
Groeten Carlo

Stephanie

Voor het eerst compressie kousen gekocht. Zitten perfect. Kreeg per omgaande een paar nieuwe toen bleek dat er een naadje losliet. Goede service!

Frank

Goede klantenservice!

Theo Vanhoef

Als leek kreeg ik positief advies dat leidde tot een zeer goed passende en zittende fietsbroek.

Van Schausselen Agnes

Super service en betrouwbaar!!

Erik uit Belgie

Ik heb momenteel 2 aankopen gedaan bij Wielrenner.shop en heb daar geen spijt van, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijke en professionele mensen die je bijstaan als de maat van je... Ik heb momenteel 2 aankopen gedaan bij Wielrenner.shop en heb daar geen spijt van, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijke en professionele mensen die je bijstaan als de maat van je aankoop verkeerd is, ik spreek uit ervaring, niet twijfelen dus gewoon kopen!

Eddy

Deskundig advies, goede communicatie en snelle levering ... kortom : uit het boekje. Dankzij wielrennershop (en assos mille GT) geen pijnlijke kont meer. Super !

Sebastiaan

Assos Mille GT broek besteld. Kleur was tijdelijk niet voorradig. Kreeg vriendelijke mail met mogelijke opties.
Heel goeie service.
Topproduct!

P. Karsemeijer

Er zat een gaatje in mijn pas gekochte wielrenbroek, na even een kort moment van contact te hebben gehad, werd de broek omgeruild voor een nieuwe.

Deze mensen weten wat service is, en...

Deze mensen weten wat service is, en klant vriendelijkheid.
Als ik nog spullen/ materiaal nodig heb voor het wielrennen, dan weet ik zeker dat ik mijn spulletjes koop.

Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

P. Karsemeijer

Lili

Mijn bril kon niet meer worden geleverd en Wielrenner.shop heeft het goed opgelost. Zeer tevreden met de goede service en advies!