Paul Cramer

Zeer correct bij afhandeling van een probleem
Snelle en uitstekende communicatie

Theo R.

De Elite Suito-T gekocht bij Wielershop. Gretig gebruik gemaakt van hun aangeboden service de cassette er al op te monteren. Van woensdag tot en met vrijdag problemen gehad met de connectie van de... De Elite Suito-T gekocht bij Wielershop. Gretig gebruik gemaakt van hun aangeboden service de cassette er al op te monteren. Van woensdag tot en met vrijdag problemen gehad met de connectie van de fietstrainer met de verschillende fietsprogramma's. Veelvuldig contact gehad met Wielershop hierover, de bereidheid me te helpen was heel groot. 'We gaan dit oplossen' was steeds het credo. En jawel, vrijdagavond is het opgelost tijdens een WhatsApp videoverbinding. Fantastisch dat zelfs buiten kantooruren de bereidheid er was om tot de oplossing te komen. Ik kan Wielershop van harte aanbevelen!!

Theo

Zeer goed bevallen.
Een bestelling bij hun gedaan via Bol.com.
Het pakket was zoek geraakt bij PostNL.
Zeer goed bevallen.
Een bestelling bij hun gedaan via Bol.com.
Het pakket was zoek geraakt bij PostNL.
Na een vriendelijk contact met de klantenservice is er een nieuwe verstuurd wat ik de volgende dag in huis had.

Miriam

Bestelling was bij postnl zoek geraakt (maar wel als bezorgd gezet). Prettige klantenservice van de wielrennershop. Zij onderhouden contact met postnl en hebben ons alvast een vervangend product... Bestelling was bij postnl zoek geraakt (maar wel als bezorgd gezet). Prettige klantenservice van de wielrennershop. Zij onderhouden contact met postnl en hebben ons alvast een vervangend product gestuurd. Top service.

Peter

Overschoenen en handschoenen besteld. Overschoenen retour gezonden en andere besteld. Goed advies gekregen, goede communicatie en snelle levering!

Marion

Geweldige service.
Ik had "oortjes" besteld die nist godd functioneerden: nieuwe toegestuurd gekregen. Meerdere maanden later werkt de bewaar- en oplaadcase niet meer.
Gemaild en gevraagd...
Geweldige service.
Gemaild en gevraagd om ern oplossing in de vsronderstelling dat dit wel iets zou kosten. Wederom een nieuwe set gekregen en zelf het prijsverschil zal ik terugkrijgen is mij toegezegd

Debby Bakker

Wat een topbedrijf dit. Hebben naast een snelle levering en goede service, een zeer goede support service via de whatsapp.

Patrick

Elite suito fietstrainer besteld.
Helaas door drukte bij Postnl niet tijdig ontvangen.
Melding gedaan via de Whatsapp waarbij een snelle reactie volgde met de track and trace code.

Jack

Het ruilen van fietskleding gaat super snel. En ook het aankoopbedrag snel afgehandeld. Super service

Leo

Ik heb een fietsnavigatie besteld, na eerst uitgebreid te zijn geïnformeerd over dit product. Helaas bleek toen ik het kreeg dat er geen Nederlandstalige handleiding voor te krijgen is. Ze hebben... Ik heb een fietsnavigatie besteld, na eerst uitgebreid te zijn geïnformeerd over dit product. Helaas bleek toen ik het kreeg dat er geen Nederlandstalige handleiding voor te krijgen is. Ze hebben zich alle moeite genomen om ervoor te zorgen dat ik toch een beschrijving kon krijgen. Maar helaas was dit allemaal te ingewikkeld voor mij. Ik kon daarna het product gewoon terug sturen.
Ik kan alleen maar zeggen een super service en jammer dat het voor mijn niet lukte.