Sier

Kundig, direct, snel en goed advies, snelle levering en super kwaliteit van de geleverde kleding.

Ruud de Groot Wijchen

Goed advies / goed meedenken wat voor jou de beste keuze is. Snelle levering!

e

wielrenkleding snel en goed omgewisseld

Gerrit Verwaal

Op 29-2 heb ik een 100% Speedcraft fietsbril besteld. Al snel kreeg ik bericht dat de levering van 100% brillen 2a3 weken kon duren omdat ze bezig waren met een nieuwe leverancier. Er werd beloofd... Op 29-2 heb ik een 100% Speedcraft fietsbril besteld. Al snel kreeg ik bericht dat de levering van 100% brillen 2a3 weken kon duren omdat ze bezig waren met een nieuwe leverancier. Er werd beloofd dat er van alles aan gedaan werd om zo snel mogelijk te leveren. Deze belofte werd meer dan waargemaakt want op 7-3 werd mijn bril afgeleverd. Wielrenner shop bedankt voor de super communicatie en de snelle levering.

Wielrenner shop

Onlangs een 100% Glendale bril gekocht via de Wielrenner shop, aanvankelijk kreeg ik na mijn bestelling bericht dat de bril niet direct leverbaar was, correcte uitleg hiervoor gekregen en ik zou... Onlangs een 100% Glendale bril gekocht via de Wielrenner shop, aanvankelijk kreeg ik na mijn bestelling bericht dat de bril niet direct leverbaar was, correcte uitleg hiervoor gekregen en ik zou binnen de 1 à 2 weken de bril krijgen als ik daarmee akkoord kon gaan. Uiteindelijk ontving ik de bril al enkel daagjes nadien, blij verrast! Zeer goeie communicatie en service dus!

Lisette

Super klantgericht

Goed ondanks een product wat niet aan mijn verwachtingen voldeed netjes behandeld

Bram

Prima snelle levering en na terugsturen van het product omdat dit niet paste zeer correcte en snelle terugbetaling. Super!

Snelle levering, goede service. Was kort na levering een onderdeel kwijt geraakt van lampje die ik had besteld en ze hebben hun best gedaan het onderdeel los opnieuw te sturen, top!