Mevlan Gashi

Eerst getwijfeld omdat mijn bestelde goederen wat vertraging opliepen. Niks abnormaals maar had verwacht dat ik sneller ging geleverd worden. Via whatsapp met hun contract gehad en vriendelijke... Eerst getwijfeld omdat mijn bestelde goederen wat vertraging opliepen. Niks abnormaals maar had verwacht dat ik sneller ging geleverd worden. Via whatsapp met hun contract gehad en vriendelijke geholpen! Als het goed is moet het ook gezegd worden

Max & Karin

'Let op: bestel twee maten groter dan je normale schoenmaat.'

'Let op: bestel twee maten groter dan je normale schoenmaat.'

Maar dit is slecht advies, want dit was veel te groot voor mij. Voor het omruilen moet ik dan zelf opdraaien voor de retourkosten. Jammer dit.

Carin Koster

In één woord super!

Josephine

Superfijne broek met goede zeem!
Goede tip die ik kreeg van een marathon schaatster om hier te bestellen

Joep

De Polar V650 wordt 11 maart 2021 als nieuw aangeprezen terwijl ik deze vanaf 2017 in bezit heb. Ook wordt hij op de website van Polar niet meer getoond.

Marouan

Hulp op maat, de mensen van wielrenner.eu helpen iedereen ongeacht budget of vragen. Zeker een aanrader voor iedereen die met vragen zit of twijfelt over iets. Vriendelijke en professionele mensen,... Hulp op maat, de mensen van wielrenner.eu helpen iedereen ongeacht budget of vragen. Zeker een aanrader voor iedereen die met vragen zit of twijfelt over iets. Vriendelijke en professionele mensen, doe zo verder?

Robert

Als je precies weet, wat je nodig hebt, prima bedrijf. Snelle levering ook. Als een product echter niet bevalt en je wilt het retourneren, moet je zelf opdraaien voor de retourkosten. Een... Als je precies weet, wat je nodig hebt, prima bedrijf. Snelle levering ook. Als een product echter niet bevalt en je wilt het retourneren, moet je zelf opdraaien voor de retourkosten. Een behoorlijke tegenvaller en zeer ongebruikelijk in deze tijd.

Ernst

Goede producten, heel goede prijs/kwaliteitsverhouding en prima en tijdige levering.

Danny heins

Werkelijk top service en vakkennis! Absolute aanrader!