Tevreden klant

Perfecte klantenservice! Ik heb draadloze oortjes besteld die na enige tijd niet bleken op te laden. Na een mailtje kreeg ik per omgaande nieuwe opgestuurd. Zeer aan te raden dus, deze Wielrenner... Perfecte klantenservice! Ik heb draadloze oortjes besteld die na enige tijd niet bleken op te laden. Na een mailtje kreeg ik per omgaande nieuwe opgestuurd. Zeer aan te raden dus, deze Wielrenner Shop.

Roel Kluessien

Eindelijk de Bibshort gevonden die ik al maanden zoek. Top advies gehad ook. Vervolgens bestelling meteen volgende ochtend in huis. Ik kan niet anders zeggen dan grote klasse! Zal sowieso in mijn... Eindelijk de Bibshort gevonden die ik al maanden zoek. Top advies gehad ook. Vervolgens bestelling meteen volgende ochtend in huis. Ik kan niet anders zeggen dan grote klasse! Zal sowieso in mijn omgeving jullie ook aanbevelen

Dick

Snelle levering. LET OP: Retourneren moet je zelf betalen. Bedrijf werkt niet met een antwoordnummer.

Mevlan Gashi

Zeer correct bedrijf met goede service na verkoop. Ze leveren heel snel en zoeken een oplossing voor je probleem.

Wouter H.

Zeer goed product en geweldige service

Frank

Een fietsendrager besteld, goede bereikbaarheid, goede service, snel, betrouwbaar en snel en goed bezorgd

Marcel Lambeck

Snelle levering en antwoorden op vragen.

Mevlan Gashi

Eerst getwijfeld omdat mijn bestelde goederen wat vertraging opliepen. Niks abnormaals maar had verwacht dat ik sneller ging geleverd worden. Via whatsapp met hun contract gehad en vriendelijke... Eerst getwijfeld omdat mijn bestelde goederen wat vertraging opliepen. Niks abnormaals maar had verwacht dat ik sneller ging geleverd worden. Via whatsapp met hun contract gehad en vriendelijke geholpen! Als het goed is moet het ook gezegd worden

Max & Karin

'Let op: bestel twee maten groter dan je normale schoenmaat.'

'Let op: bestel twee maten groter dan je normale schoenmaat.'

Maar dit is slecht advies, want dit was veel te groot voor mij. Voor het omruilen moet ik dan zelf opdraaien voor de retourkosten. Jammer dit.

Carin Koster

In één woord super!