Joss schilderwerken

Waardeloos. onbereikbaar. rekent veel te veel geld, en meestal is het ook nog weggegooid geld

Katina Taale-Helligrath

Ik vroeg om een schilder voor mijn balustrade en kwam in contact met Michael Verkerk en zijn bedrijf. Binnen korte tijd kwamen twee vakmensen en hebben de klus geklaard. Ben heel blij met het... Ik vroeg om een schilder voor mijn balustrade en kwam in contact met Michael Verkerk en zijn bedrijf. Binnen korte tijd kwamen twee vakmensen en hebben de klus geklaard. Ben heel blij met het resultaat . De mannen waren vriendelijk en dachten mee aan de oplossing van problemen. Nogmaals mijn dank ook voor de bemiddeling van Werkspot.
Katina Taale-Helligrath

Er

Ze zijn moeilijk bereikbaar. En geeft weinig vertrouwen in de leads die ze plaatsen. Lijkt wel fake leads.

Wolters/Harmsen

Heb om een schilder gevraagd. uitgekomen bij Gregorflex Venlo. Buitendeur zit een behoorlijk druiper op, zou langs komen wanneer verf uitgehard is om dit weg te halen. Nu maandennnnn later niet... Heb om een schilder gevraagd. uitgekomen bij Gregorflex Venlo. Buitendeur zit een behoorlijk druiper op, zou langs komen wanneer verf uitgehard is om dit weg te halen. Nu maandennnnn later niet geweest wel diverse malen appje gestuurd. Komt zijn afspraken NIET na. Jammer maar voor ons vervelend.

Derek Bruce

Avoid if you can - a recommended plumber found via Werkspot.nl did not return to finish a job, created another issue with the original job and Werkspot too NO responsibility at all. I also wonder... Avoid if you can - a recommended plumber found via Werkspot.nl did not return to finish a job, created another issue with the original job and Werkspot too NO responsibility at all. I also wonder how many 'reviews' are genuine on the website.

Mp Sancho

Ik heb een electricien gevraagd,kwam ik bij Jeffry Pelle,top snel vakkundig en heel aardig man die weet wat ie doet zekker een aanrader,Heel tevreden mee,

Kwaliteit was onder de maat. En werkspot neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Werkspot nooit meer.

Ab

Zeer slechte ervaringen. Werkspot neemt geen verantwoordelijkheid als het misgaat met een klus.

C.C. de Wall

Tevreden over reparatie van de plint in mijn keuken, gedaan door Edwin