El Kef

Omdat Werkspot pure oplichterij is!!! ben zelf een vakman en heb deze verhuizing geplaatst als een opdrachtgever om te onderzoeken hoe Werkspot de mensen oplicht! Interesse met aanbod erbij worden... Omdat Werkspot pure oplichterij is!!! ben zelf een vakman en heb deze verhuizing geplaatst als een opdrachtgever om te onderzoeken hoe Werkspot de mensen oplicht! Interesse met aanbod erbij worden niet weergegeven aan de werkgever!! Werkgever ziet dat er tientallen vakmannen geïnteresseerd zijn in zijn klus terwijl geen een van hen geïnteresseerd was!! De opdrachtgever wordt geadviseerd om iedereen die geïnteresseerd waren te selecteren!!! Zodat Werkspot genoeg geld in de zak kan stoppen!! Ik heb via Werkspot voor maar 350€ gewerkt en had als 425€ onkosten exclusief die leadkosten!!! Werkspot gaat overal slechte reacties en beoordelingen zien door mij! Slechte toekomst toegewenst.

M de Vries

Via werkspot aan GVK alkmaar gekomen, al eerder gehad voor kleinere klus, maar nu voor plaatsing terrasoverkapping. Daar ik al eerder contact met hem had gehad, rechtstreeks benaderd. Helaas na 3... Via werkspot aan GVK alkmaar gekomen, al eerder gehad voor kleinere klus, maar nu voor plaatsing terrasoverkapping. Daar ik al eerder contact met hem had gehad, rechtstreeks benaderd. Helaas na 3 weken stortte de boel in, waaide dakplaaten door de tuin, met alle gevaar van dien. Gino niet meer te bereiken, nu dubbele kosten afhalen, en opnieuw plaatsen. Denk goed na als je iemand inhuurt

Furmain

Werkt overzichtelijk maar iedereen kan zijn klus erop zetten. Vervolgens verwachten ze dat je voor een beunhaasprijs de klus komt doen. hiervoor word de leadprijs wel in rekening gebracht terwijl de... Werkt overzichtelijk maar iedereen kan zijn klus erop zetten. Vervolgens verwachten ze dat je voor een beunhaasprijs de klus komt doen. hiervoor word de leadprijs wel in rekening gebracht terwijl de klusaanvraag bedoeld was voor mensen die voor 15 euro per uur komen. Hier zou een meldfunctie voor moeten komen om deze zwartwerkpraktijken tegen te gaan.

Mike

Kiespijn is lekkerder dan een oor aangenaaid worden door werkspot.
Contactgegevens wel krijgen maar geen reactie terug , maar wel betalen.
Heel appart.

Richard plus Bus

Oplichters

E. Monteny

W. van Broekhoven heeft via werkspot snel gereageerd. Bij mij verhoogd toilet geplaatst. Een hele vriendelijke betrokken man die snel heel goed werk heeft geleverd voor een prima prijs.

J.Lelijveld

Badkamer Speciaal Feico ten Brink
Badkamer Speciaal Feico ten Brink
Voor onze verbouwing aan de woonboerderij in Rekken heeft Feico afgelopen zomer een nieuwe tegelvloer van circa 130m² aangebracht. Onze ervaring is zonder meer uitstekend. Voordat met het werk begonnen werd, is regelmatig het vochtpercentage gemeten van de nieuw aangebrachte anhydriet dekvloer om risico’s te vermijden. De plavuizenvloer is vervolgens op een zeer vakkundige wijze en zonder problemen aangebracht. Mede door de prettige communicatie zijn wij zeer tevreden met het resultaat.
Jacques en Gerry Lelijveld

Duo klusbedrijf Rosmalen

Mijn ervaring is zeer goed. Heb werkzaamheden laten uitvoeren door klusbedrijf Duo uit Rosmalen. Ben zeer tevreden. Werk volgens afspraak, goed en snel gedaan.