Bdr koerier arnhem

RDA tuinaanleg

Geen vlotte reactie

Klusbedrijf Michal heerlen

Max de behanger

De mannen van behangbedrijf max de behanger stonden om 6 uur s’ochtends op de stoep, alles opgemeten en kleur doorgegeven na 2 volle werkdagen het hele huis geschuurd, behangen en gesaust! Super... De mannen van behangbedrijf max de behanger stonden om 6 uur s’ochtends op de stoep, alles opgemeten en kleur doorgegeven na 2 volle werkdagen het hele huis geschuurd, behangen en gesaust! Super strak werk afgeleverd en razendsnel! Zeker een aanrader.. mannen bedankt??

User959

Nooit aan beginnen het stikt hier van de prutsers en werkspot zelf doet helemaal niks als je aannemer niet meer op komt dagen, je heb 0 granties of support hier

Ik heb per ongeluk een verkeerde revieuw geplaatst bij een klusser en ik kan er niet op antwoorden en hem ook niet verwijderen... wat is dat voor raar iets! Nooit meer werkspot voor mij!

Gerrits klusbedrijf

Zeer betrouwbaar, communicatie alles in overleg en zeer goed en perfect geklust.

Werkspot

Heel slecht geworden

DC DAK

Ben zeer tevreden over DC DAK Eindhoven in 2 dagen tijd nieuw dak plus 38m plat dak...ik raad een ieder dit bedrijf aan.

Het totale bouwplaatje

Haha geen woorden voor