A.A.M. Castelijns

Zeer slecht werk en ik voel mij bedrogen door werkspot en Martin van Gorp schilderwerken.

kuifklus

De telefoonnummers die ze vermelden zijn buiten gebruik of je krijgt een bandje. Stuur je een mail krijg je niks terug. Als zzper hoor je gewoon antwoord te krijgen. Zo ga ik niet met mijn klanten... De telefoonnummers die ze vermelden zijn buiten gebruik of je krijgt een bandje. Stuur je een mail krijg je niks terug. Als zzper hoor je gewoon antwoord te krijgen. Zo ga ik niet met mijn klanten om maar hun schijnbaar wel. Je betaald als bedrijf per opdracht maar als er 5 mensen op kunnen reageren en 1 krijgt maar t werk, lekker verdient.

T. de Haan Montage

We zijn heel erg bedrogen door T. De Haan Montage
Niet op komen dagen, wel geld betalen en je met de rotzooi laten zitten. Niet eens 1ster waard, maar kan niet verder.

tegels4you

Veel werk van

John bout

Douche cabine laten plaatsen door pm bouwtotaal ben zeer tevreden en keurig netjes alles achtergelaten voor mij voor herhaling voor een klus is zeker bedank peter

Nicoliene Nieuwenhuis

Prima vakmanschap

Vloerschuren

Hele goeie ervaring met vader en zoon van Vloerschuren. Mijn vloer is weer als nieuw, ben er heel tevreden over.

Paulino

OPLICHTERS
EEn rekening gekregen van €300 en ik heb niet eens 1 klus uitgevoerd, en als ik vraag waarom dit zo is deze is hun antwoord: Jouw succes op Werkspot wordt bepaald op basis van je totale uitgaven aan leadkosten. We zijn ervan overtuigd dat de inkomsten uit klussen die je mag uitvoeren, na verloop van tijd al jouw leadkosten zullen dekken, inclusief de contacten die niet succesvol blijken. OPLICHTERS

Tomovs Sloopmontage

Tomovs Sloopmontage. De VvE van appartementen complex Saenredam, Piet Smitkade Rotterdam heeft door genoemde firma de daktuin laten leegruimen en alles laten afvoeren. Het was voor de medewerkers... Tomovs Sloopmontage. De VvE van appartementen complex Saenredam, Piet Smitkade Rotterdam heeft door genoemde firma de daktuin laten leegruimen en alles laten afvoeren. Het was voor de medewerkers van TSM een hele grote klus. 450 zakken aarde, tuinmeubilair, tegels en plantenbakken enz. Het is fantastisch uitgevoerd en voor de heren is niets te veel. Alles opgeruimd en aangeveegd. De heren zijn uiterst beleefd. Het bedrijf is zeer aan te bevelen. TOP firma!