Riool Onderhoud Limburg

Ik krijg berichten van Werkspot dat er aanvragen klaar liggen voor me. Ik heb me nooit ingeschreven als vakman. Dit is gewoon een manier om aan vakmannen te komen. Echt triest hoor. Ik wil op geen... Ik krijg berichten van Werkspot dat er aanvragen klaar liggen voor me. Ik heb me nooit ingeschreven als vakman. Dit is gewoon een manier om aan vakmannen te komen. Echt triest hoor. Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met dit malafide bedrijf.

Klant

Werkspot heeft vooral een eigen belang. Vroeger een mooi platform nu ga ik het helaas mijden. Ik schrijf hier een review omdat werkspot zelf dat niet mogelijk maakt, tenzij je natuurlijk al een... Werkspot heeft vooral een eigen belang. Vroeger een mooi platform nu ga ik het helaas mijden. Ik schrijf hier een review omdat werkspot zelf dat niet mogelijk maakt, tenzij je natuurlijk al een slechte ervaring hebt gehad met dank aan werkspot en zij zelf het geld binnen hebben. Jammer.

Pzia

Waardeloos bedrijf. 10 vaklui aangeschreven en na 3 weken niet een reactie. ( gewoon bospad aanleggen)

Maas

Ryan van Parket Pro,wat een vakman…Eerst een fijn gesprek gehad ,wat onze wensen waren.Daarna een afspraak gemaakt en nu zo een mooie vloer gekregen.Echt een aanrader!

Zzper

Wat een waardeloos platform, als bedrijf, of zzper moet je, bij elke keer dat de klant de gegevens deelt, Lead kosten betalen. Kost vaak ca. 30 euro.

Wanneer 1 klant reageerd op 5...

Wanneer 1 klant reageerd op 5 vakmannen betalen die 5 vakmannen allemaal 30 euro.

Lekker makkelijk geld verdienen voor werkspot.

Erg jammer.

Anoniem.

Het concept is heel praktisch, maar er is in mijn nieuwe appartement echt heel slecht werk geleverd, terwijl de prijs toch niet kinderachtig was. Dit terwijl de betreffende schilder zeer veel... Het concept is heel praktisch, maar er is in mijn nieuwe appartement echt heel slecht werk geleverd, terwijl de prijs toch niet kinderachtig was. Dit terwijl de betreffende schilder zeer veel positieve reviews heeft. Misschien heb ik pech gehad en had deze meneer zijn week niet, maar dit heeft me toch veel problemen en stress bezorgd. Ik moet nu kijken wat ik doe: of tegen dit lelijke schilderwerk aankijken, of weer een andere schilder inschakelen die het afschuurt en opnieuw schildert.

Patricia Lambour

Mix Tailes Productions.
Mix Tailes Productions.
Paul heb ik ervaren als een goedlachse en zeer vriendelijke vakman die netjes werkt en creatief naar oplossingen kijkt. Hij reageert supersnel op berichten en is betrouwbaar in zijn afspraken.
Ik ben zeer blij met het resultaat van mijn hangend toilet en wastafel.
Patricia

Arstamontage

Arstamontage
Arie heeft kastenwand geplaatst in bijkeuken naar volle tevredenheid.
Communicatief prima .
Tevens vloer gelegd vlot en netjes.
Prijs was prima.

Klussebedrijf Maikel

Na gebreken achteraf laat klussenbedrijf Maikel gevonden via wetkspot je vallen als een baksteen

Mira klusbedrijf

Prima, mooi werk afgeleverd.
Snel en vakkundig.