Sultan Bestratingen uit Almere

Ik heb een zeer goede ervaring met degene die via Werkspot.nl de bestratingswerkzaamheden van mijn oprit heeft uitgevoerd.

Hoekstra

Waardeloos die werkspot; Ik wil graag een review geven aan het bedrijf die onze klus heeft uitgevoerd, maar ik kan alleen een review geven aan degene die de klus niet heeft uitgevoerd.

Arend allround

Slecht zeer slecht

V hemert renovatie

Grote oplichters , nu al 5 bedrijven per advertentie versturen naar de opdrachtgever , elke geplaatste werk advertentie , leverd € 200 ,op voor werkspot , maar de zzp ers betalen de advertentie... Grote oplichters , nu al 5 bedrijven per advertentie versturen naar de opdrachtgever , elke geplaatste werk advertentie , leverd € 200 ,op voor werkspot , maar de zzp ers betalen de advertentie kosten en krijgen die niet terug , overal heb ik beweis van zodat ik ook naar de Rechter kan gaan , zie ook de oprichters van werkspot , en waar die vandaan komen , dat zegt voldoende , met hun eigen huisregels , alle gedupeerden van woning eigenaren , die benadeeld zijn door werkspot , omdat de klus niet goed of te duur was geld terug vragen bij Werkspot zie opgelicht daar betaalt werkspot ook € 30.000 terug aan woning eigenaren , ze moeten wel dit bedrijf werkspot heeft zijn langste tijd gehad , met de naam werkspot , pas op , voor de mooie verhalen dat alles gratis is en dat er een verzekering is die alles vergoed als het werk niet goed is gedaan , kijk naar Jaap Jongbloed van opgelicht ,

heb ik niet

Nou ik heb er genoeg van ik woon in mill maar krijg mensen die 70 tot 100 km moeten rijden eer ze hier zijn maar er staat bij 1 km vanaf mill ....wat een troep die werkspot..

Rob pelleboer-Kwaliteitsschilder

Ik ben een vakman en sta achter mijn werk, als ik op een klus reageer kost mij dat geld net zo als de andere vakmannen die de klantgegevens krijgen maar er kan maar 1 vakman het werk uitvoeren. Als... Ik ben een vakman en sta achter mijn werk, als ik op een klus reageer kost mij dat geld net zo als de andere vakmannen die de klantgegevens krijgen maar er kan maar 1 vakman het werk uitvoeren. Als dan de klant gegevens niet kloppen en ik kan geen contact krijgen met de klant zou ik toch graag mijn geld terug willen. 2 x online een formulier ingevuld, proberen te bellen maar geen reactie van het werkspot. Jammer dat dit zo moet. En dit is niet de eerste keer. Je kan beter geen zaken doen met werkspot, hou je dat geld tenminste in je zak. Dus raad werkspot ter zeerste af, dan zijn er wel betere en eerlijker platforms online te vinden.

Jan MH

Veel slechte bedrijven

G Project

Geweldig werk geleverd echt aan te bevelen

H. van Alphen

Keukenverbouwing laten uitvoeren door Prachnio Interieur.
Keukenverbouwing laten uitvoeren door Prachnio Interieur.
Prima werk geleverd: draagmuur doorgebroken en ter vervanging stalen bint geplaatst. Nieuwe leidingen gelegd. Daarna alles keurig afgewerkt en gestuukt. De mooie nieuwe open keuken is een echte meerwaarde van mijn woning.

Witsenburg Bouw BV

Renovated