Klussebedrijf Maikel

Na gebreken achteraf laat klussenbedrijf Maikel gevonden via wetkspot je vallen als een baksteen

Mira klusbedrijf

Prima, mooi werk afgeleverd.
Snel en vakkundig.

Opdracht geplaatst op Werkspot (witten plafond badkamer).
Ondernemer reageerde met een aanbieding. Waarna ik hem toevoegde aan mijn selectie (contactgegevens delen).
We hadden contact via...
Opdracht geplaatst op Werkspot (witten plafond badkamer).
We hadden contact via de App. Onderstaande conversatie volgde.

Ondernemer: Denk dat je rond de 200 euro uit zal komen.
Ik: Dan denk ik er nog heel even over na
Ondernemer: Weet wel dat ik nu aan Werkspot 21 euro moet gaan betalen
Ik: Maar dat weet ik ook niet van tevoren vriend.
Ondernemer: Nee daarom vertel ik je het ook.
Ik: Wat is dat nou weer? Ik heb helemaal niets toegezegd ofzo.
Ondernemer: Komt ook, maar Werkspot werk als volgt: Jij zet wat op hun site, Ondernemer reageer en krijgt daar voor een rekening, deze moeten wij betalen aan werkspot. Ook als de klus niet door gaat.
Ik: Je zou pas aan werkspot moeten betalen als het daadwerkelijk tot een klus komt.
Ondernemer: Ja klopt maar zo werk het bij Werkspot niet helaas
Ik: Kun je zaterdag langs komen?
Ondernemer: Ja hoor hoe laat? En wat is het adres?

Op het afgesproken tijdstip heeft hij de klus uitgevoerd echter zat er na een week of twee alweer een kleine barst in de verf.
Hiervoor is hij opnieuw terug gekomen. Hij heeft de boel weer gemaakt. Echter een paar dagen later zaten er opnieuw meerdere barsten in de verflaag. Kan hij weer terugkomen!

Conclusie:
- Elke keer als je eigen contactgegevens deelt met de ondernemer moet de ondernemer hiervoor een bedrag betalen aan Werkspot. Dus als je bijvoorbeeld 5 keer reageert op 5 aanbiedingen van verschillende bedrijven, dan krijgt Werkspot hiervoor 5 keer betaald. Met andere woorden heel veel bedrijven kunnen reageren op je advertentie, maar slechts 1 daarvan krijgt de klus dus daadwerkelijk. De andere hebben niets, maar moeten wel geld betalen aan Werkspot.

- Klus tot twee keer toe niet tot volle tevredenheid uitgevoerd. Er zitten namelijk nog steeds barsten in de verflaag.

Ik zal niet snel meer terugkeren op Werkspot.

Wim Schoemans

Prima werk geleverd door weijers installatie en service bij de aanpassing van mijn meterkast.

Rob

Super ervaring met klusbedrijf DLG 1987! Snel en goedkoop!

Leo Marcel klussenbedrijf

De klus werd netjes afgewerkt

Klussen bedrijf Maikel in Heerlen

Heel goed. Zeer tevreden over klussenbedrijf Maikel We raden zebiedereen aan. Echte vakmensen en harde werkers

Klussenbedrijf Maikel

De mensen van klussenbedrijf Maikel zijn vakkundige hardwerkende mensen die zich ook aan de afspraak houden. Ze hebben top werk geleverd en wij zullen ze aan iedereen aanraden ????

Maria's B&B

Zeki vloeren. Een betere vakman is er niet te vinden. Prachtig gelegde pvcvloer van 50m2. Keurig afgewerkt met plinten en latten om de buizen. Alles keurig afgewerkt en opgeruimd. Wij vragen hem... Zeki vloeren. Een betere vakman is er niet te vinden. Prachtig gelegde pvcvloer van 50m2. Keurig afgewerkt met plinten en latten om de buizen. Alles keurig afgewerkt en opgeruimd. Wij vragen hem heel graag voor de volgende klus(sen) flexibel en sympathiek. Zeer kundig vakman.