Wap sublimation

Waardeloos geld belust bedrijf zeer slecht voor zzp'ers je kan beter voor je eigen klanten zorgen is ook een heel stuk goedkoper .je komt van werkspot haast niet af . Mensen pas op voor werkspot

Evelien

Voor de eerste keer Werkspot geraadpleegd, voor het schilderen van een muur en om het tuinhuisje een opfrisbeurt te geven.
Snelle reactie van AA Bouwservice & Onderhoud.
Zijn wezen...
Snelle reactie van AA Bouwservice & Onderhoud.
Zijn wezen kijken, tijd en prijs afgesproken. Goed werk, alles volgens afspraak.
Evelien

HTS

Via werkspot ben ik benaderd door het bedrijf HTS in Oss De Ruijter straat, klussen was voor dak pannen en nokvorsten te repareren en vervangen van pannen en ook schoorsteen kapjes vervangen,... Via werkspot ben ik benaderd door het bedrijf HTS in Oss De Ruijter straat, klussen was voor dak pannen en nokvorsten te repareren en vervangen van pannen en ook schoorsteen kapjes vervangen, jongens hebben hele goeie werk geleverd en ook betrouwbaar, klasse werk gedan , die zijn meteen bereikbaar. Ik hou deze bedrijf HTS als klant. Het is een aanrader. Dikke vette DUIM voor de jongens .

Archiport

Werkspot is een zeer select platform. Ze berekenen een leadkosten die nergens opslaat bij een opdracht van ca. €5000 vragen opeens €45 en dan voor een uitbouw €20. Je betaald een bedrag voor een... Werkspot is een zeer select platform. Ze berekenen een leadkosten die nergens opslaat bij een opdracht van ca. €5000 vragen opeens €45 en dan voor een uitbouw €20. Je betaald een bedrag voor een telefoonnummer en e-mail zonder verdere contact gegeven of adres die vaker nep is en ze controleren die gegevens helemaal niet.
Zeer onprofessionele reactie op jouw vraag bijv. als ik vraag waarom moet ik betalen voor een neppe opdracht die opdrachtgever niet eens eigenaar van het pand is hun antwoord is :(( Jouw succes op Werkspot wordt bepaald op basis van je totale uitgaven aan leadkosten. We zijn ervan overtuigd dat de inkomsten uit klussen die je mag uitvoeren, na verloop van tijd al jouw leadkosten zullen dekken, inclusief de contacten die niet succesvol blijken. )) Dus deze bedrijf naar mijn idee is een oplichter bedrijf , oplichter bedrijf, oplichter bedrijf.

Jacob Raap

Ik heb een bijzonder goede ervaring opgedaan met JFG Behangservice. De Heer Jan Valken is een correcte en zeer
goede vakman met veel ervaring op het gebied van behangen.
Daarnaast denkt...
goede vakman met veel ervaring op het gebied van behangen.
Daarnaast denkt hij mee met de klant, adviseert en is heel redelijk qua tarief. Perfect werk!

Antoine

Verkopen valse contact gegevens

Alice

Via Werkspot Mado bedankt !!
Via Werkspot Mado bedankt !!
Na plaatsen van een opdracht werd er snel gereageerd. Hadden meteen een klik. Wel jammer dat we eerst 10 vakmensen moesten selecteren van Werkspot. (beetje onduidelijk voor ons) Uiteindelijk een goede aannemer kunnen vinden.
Wij raden Mado Onderhoudsbedrijf zeker in onze vrienden en familiekringen aan.

Groetjes fam. van der Linden

totaal techniek

Te hoge leadkosten voor vakmannen en gokken op klusjes

Elektro Support

Werkspot is een waardeloos platform geworden leadkosten zijn extreem hoog aan het worden.
Telefoon nr worden niet gecontroleerd( cijfer te kort erin) en ze reageren er heel laconiek om klachten.
Contact pagina werkt ook niet en telefonische zijn ze niet bereikbaar.