jairo

Zeer slecht , ik ben zelf een vakman. Telkens per reactie moet je betalen. Terwijl je niet eens een offerte naar de klant kan opsturen , en klanten weten van niks hiervan . Per bericht betalen je... Zeer slecht , ik ben zelf een vakman. Telkens per reactie moet je betalen. Terwijl je niet eens een offerte naar de klant kan opsturen , en klanten weten van niks hiervan . Per bericht betalen je ongeveer tussen 35 tot 64 euro ( bereikbaarheid van Werkspot kan vergeten !! ( oplichters )

Oost Timmerwerken

Totaal geen normale communicatie met Werkspot. Puur alleen geld belust. Waardeloos systeem wat je alleen maar geld kost dan opleverd.

Deisy

The worst in this site it that the client can choose few companies at the same time which means Werkspot charge them all. Most of the time client Just wants to be informed about eventual cost... The worst in this site it that the client can choose few companies at the same time which means Werkspot charge them all. Most of the time client Just wants to be informed about eventual cost without the intention of renovation. Client as well have no idea that Werkspot is not free at all which offen leads them to contact only to say they are not interested. There were months that my company payed hundreds of euros without getting any client. It is not surprize that they have this luxorious office in the centre of Amsterdam!

Roger

Nauwelijks reacties

Bobrojastoffering

Zeer slecht je wordt door Werkspot opgelicht waar je bij sta dievenbende is het

Ziman huis opknappen

Ik ben tevreden over het bedrijfje wat bij mij gewerkt heeft. Ze hebben alles goed en netjes gemaakt. Zeer tevreden en aardige mensen.

Onbekend. Zwart gewerkt , geen bon gegeven

Goedemorgen,

Goedemorgen,

Een maand geleden heb ik bij werkspot een klus laten doen als tegelzetten. Ik ben contact gekomen met twee Turkse mannen om tegel te zetten. Het heeft twee weken geduurd voordat ze klaar waren . Ik heb ze keurig alles betaald en bedankt. Na een maand zijn tien talen tegels los gegaan en ik bel die man en hij geeft geen gehoor. Wat kan ik doen?
Onbetrouwbaar en onervaren. Nu ben ik mijn geld kwijt.

Service

Twee kleine klusjes verricht waar ik nog niet eens met al om kosten afgerekend 650 totaal overgehaald vraagt werk spot bijna 1000 van mij dit is zot van worden ik ben berijd voor die twee... Twee kleine klusjes verricht waar ik nog niet eens met al om kosten afgerekend 650 totaal overgehaald vraagt werk spot bijna 1000 van mij dit is zot van worden ik ben berijd voor die twee werkzaamheden die ik heb uitgevoerd te betalen anders dan maar via de rechter het voorleggen na dat ze incasso hebben ingeschakeld

Jansen-verbouw uit Velp NB

Zocht een ervaren installateur voor het plaatsen van een houtkachel

Een cent

Oplichters , oplichters, oplichters , heel slechte ervaring gehad met werkspot als vakman , veel betaald voor geen aanvragen. niet aanrader, slecht communicatie