Witsenburg Bouw BV

Renovated

Marja Conen

R.Kaelen Wijlre, een super werker, ondanks erge vorst toch onze riolering aangesloten. Harde werker, netjes en vriendelijk. als je iemand nodig hebt voor welke klus dan ook beveel ik Richard aan! R.Kaelen Wijlre, een super werker, ondanks erge vorst toch onze riolering aangesloten. Harde werker, netjes en vriendelijk. als je iemand nodig hebt voor welke klus dan ook beveel ik Richard aan!
beter kan je volgens mij niet krijgen.

Paula van Putten

Schildersbedrijf Kramer uit Rotterdam ; zéér slecht werk geleverd, leek wel kinderwerk en moest zwart uitbetalen.
Nam nog materiaal van ons mee en bracht het niet terug. Zelf iemand anders...
Nam nog materiaal van ons mee en bracht het niet terug. Zelf iemand anders moeten zoeken om het werk alsnog netjes af te maken, kostte dus gewoon dubbel geld ?

Puttens interieurbedrijf

Stuukwerk erg mooi

Dakdekkers via Werkspot

Redelijk goed, behalve dakdekkers

stucadoorsbedrijf houweling

Klanten die enthousiast aanvragen persoonlijk sturen en nooit ergens op reageren of überhaupt geen telefoon beantwoorden of opnemen

Stolk

Complimenten Schilderbedrijf J.K Eype

M

Klanten die gegevens sturen en vervolgens nergens op reageren. Maar wel de leadkosten moeten betalen aan werkspot

Bram Bodewes

Zeer slecht,6 bedrijven aangeschreven en niet 1 reactie