Cedante

Drama 4 keer egaline vloer gestort en nog niet goed

Zeer slechte ervaring met klusbedrijf Gurdeep Singh. Komt helemaal niet opdagen op de klus dagen. Wel prijsopgave gedaan.

Debaklussenbedrijf

Heel erg slecht

Reactie Werkspot.nl:

Beste vakman,
Beste vakman,
Op basis van je review vinden we het lastig een goede reactie te geven, omdat we niet goed weten wat je slecht vindt aan Werkspot. Mocht je dit alsnog met ons willen delen, dan heel graag uiteraard. Je kunt ons altijd bereiken op info@werkspot.nl
Werkspot team

Drouzi

Vandaag is mijn mijn behang klus gedaan door Aad de Haan van Multibedrijf Deborah, het is heel netjes en heel erg mooi geworden en vooral naadloos. We zijn heel erg tevreden.

M. Rademaker

Wisselende ervaringen, ook goede. De laatste helaas beroerd. MML schilders uit Kampen hebben er een jaar over gedaan om mijn twee dakkapellen en een paar ramen te schilderen. Slechte planning,... Wisselende ervaringen, ook goede. De laatste helaas beroerd. MML schilders uit Kampen hebben er een jaar over gedaan om mijn twee dakkapellen en een paar ramen te schilderen. Slechte planning, steeds afzeggen. Nu ik de rest uitbesteed hebt aan een andere schilder blijken de dakkapellen verrot, er is gewoon overheen geschilderd. Nauwelijks communicatie, geen service, niks. Wel 900 euro schade. Waardeloos bedrijf.

F.Goes

Via Werkspot meldde Ferry van 'Onderhoudsbedrijf Ferry' zich heel snel voor onze complete toiletrenovatie. In het oriënterend gesprek kwam zijn kundigheid al meteen naar voren, doordat wij handige... Via Werkspot meldde Ferry van 'Onderhoudsbedrijf Ferry' zich heel snel voor onze complete toiletrenovatie. In het oriënterend gesprek kwam zijn kundigheid al meteen naar voren, doordat wij handige adviezen kregen. Veel ervaring, en een duidelijke offerte vooraf. Hij heeft het heel erg mooi gemaakt, tot volle tevredenheid: o.a. leidingen keurig weggewerkt en van een staand naar een hangend toilet. Communicatie was prettig, hij deed het gevraagde werk heel precies, en kwam later ook nog even terug voor wat kleine aanpassingen. Niets was teveel. Communicatie kon ook per app. Ferry is zelfs al bij ons geweest voor een volgende klus.

Solar Enterprices BV

Via Werkspot heb ik Solar Enterprices BV gevonden om onze nieuwbouwwoning te behangen met glasvezelbehang. Dit bedrijf had deze klus echter weer uitbesteed aan dhr. Cor Wolthers uit Rijswijk. Het... Via Werkspot heb ik Solar Enterprices BV gevonden om onze nieuwbouwwoning te behangen met glasvezelbehang. Dit bedrijf had deze klus echter weer uitbesteed aan dhr. Cor Wolthers uit Rijswijk. Het behang zit er redelijk op maar het afkitwerk is prutswerk. Daarnaast zijn alle marmeren vensterbanken bekrast. Soms op plekken dat je denkt dit is opzettelijk gedaan. Behanger Cor Wolthers uit Rijswijk is dus geen aanrader.

Dss-onderhoudsbedrijf

Via werkspot heel snel een prima schildersbedrijf gevonden, voor het buitenschilderwerk.
Dss-onderhoudsbedrijf is vooral heel flexibel, werken héél gestructureerd, snel en netjes. Hebben in een dag het hele huis geolied.
Komt afspraken na.

woninginrichting effect

Werkspot niet aantebevelen voor de vakman je wordt bestolen zeer klant onvriendelijk