Handels onderneming KA

Goede ervaring

manaveera

Sinds een tijd heeft werkspot geen telefoon verbinding meer. Als je wilt iets weten of vragen met via e-mail doen wat erg veel tijd kost . Uit mijn ervaring als vakman communicatie via e-mail loopt... Sinds een tijd heeft werkspot geen telefoon verbinding meer. Als je wilt iets weten of vragen met via e-mail doen wat erg veel tijd kost . Uit mijn ervaring als vakman communicatie via e-mail loopt verschrikkelijk! Niet allen vragen worden beantwoorden! Vragen dia zij niet leuk vinden negeren zij gewoon!
heb nu meerder keren op klussen gereageerd en klant heeft interesse dus werkspot haal wel geld af van mij rekening maar ik kan geen contact komen met klant 8 van de 10 keer gaat klus niet door ( en je betaal voor de contact zeggen ze ) vraag me nu af of dat nep klussen word hier geplaats zo dat vakmannen hun geld moet betalen !!! vaste abonnement zou verbetering zijn voor vakmannen.

Bert

Tot 2 x problemen met 2 verschillende stucadoors die slecht werk geleverd hebben zonder oplossing.
nooit meer voor mij.

Vld installatie

Sins een tijd heeft werkspot geen telefoon verbinding meer. Als je wilt iets weten of vragen met via e-mail doen. Uit mijn ervaring als monteur “ klant van werkspot die hun betaald” communicatie... Sins een tijd heeft werkspot geen telefoon verbinding meer. Als je wilt iets weten of vragen met via e-mail doen. Uit mijn ervaring als monteur “ klant van werkspot die hun betaald” communicatie via e-mail loopt verschrikkelijk! Niet allen vragen worden beantwoorden! Vragen dia zij niet leuk vinden negeren zij gewoon!
Ik had zo genaamd contact met Robert Sr. Customer Service.

Jan Schell

Schilderwerk binnen en buiten laten uitvoeren door Groeneveld Civiele Dienstverlening. Alles professioneel uitgevoerd, komt afspraken na en geeft passend advies.

nvt.

Geen reacties......,heb nu reeds een week aanvraag uitstaan bij 5 bedrijven"" voor stucwerk en schilderwerk.
Gezien de vele mooie recensies gedacht een bedrijf in eigen regio te vinden, het lijkt een illusie.

M.A.M. Klaubedrijf

Badkamer renovatie door M.A.M. Klusbedrijf. We zijn heel blij met het werk dat Maher en zijn mannen hebben geleverd. Ze werken hard en zijn creatief in oplossingen zoeken. En ze kunnen alles van... Badkamer renovatie door M.A.M. Klusbedrijf. We zijn heel blij met het werk dat Maher en zijn mannen hebben geleverd. Ze werken hard en zijn creatief in oplossingen zoeken. En ze kunnen alles van slopen, tegelen, loodgieterswerk, stuken etc..

Bouwtotaal

Snel reactie. Kwaliteit werk uitstekend. Prijs/prestatie prima.

woningverbetering buitenhuis

Dakgootreparatie behoorlijk aan de prijs.
Voor dat geld mag je verwachten dat de rommel, (zeker van hun zelf) uit de dakgoot gehaald wordt.
Reparatie zelf lijkt afdoende te zijn