Ton Duppen

Uitstekende klus gedaan door BD klusbedrijf uit Beverwijk, bij de kunststof voorgevel alle verticale schroten tussen de kozijnen vervangen door horizontale delen was ivm stormschade, met hoge... Uitstekende klus gedaan door BD klusbedrijf uit Beverwijk, bij de kunststof voorgevel alle verticale schroten tussen de kozijnen vervangen door horizontale delen was ivm stormschade, met hoge kwaliteit uitgevoerd bedankt Bas Duin bij familie Duppen in Santpoort noord.

Mevr. v d broek

Zeer goed klus resultaat geleverd door Emre Timmerbedrijf . Zeer gedreven keurig werk geleverd super

Buddy clean

Super snel een oplossing voor mijn klus gevonden

De Aanbouw kampioen

Goed wek geleverd door de Aanbouw kampioen zeer tevreden

Multi-tech services

Multi-tech services is heel slechte klussen man. Ik dacht dat hij betrouwbaar en keurig werkt hebt. Maar nee, ik heb heel veel aan hem betaald voor kleine klussen. En de kapstok scheef opgehangen ,... Multi-tech services is heel slechte klussen man. Ik dacht dat hij betrouwbaar en keurig werkt hebt. Maar nee, ik heb heel veel aan hem betaald voor kleine klussen. En de kapstok scheef opgehangen , de 2 gaten voor spiegel geboorden zijn 1 cm scheef en de plinten nog geen 3 weken al lossen gegaan. . ik heb aan hem via whatsapp nette gevraagd om weer langskomen om goed maken. Maar hij ontkennen en beweerd dat kapstok en spiegel gaten zijn 100% recht. En dat ik verzinnen heb . En hij wilt niet meer langskomen. Deze man is heel bang voor kritiek en ontkennen zijn fouten. Hij werkt ook heel slordig ,hij is geen klussen man mensen. Hij is gewoon een OPLICHTER. Geen garantie niks. ook heel vaak zenuwachtig is hij. Ik heb zo erg spijt dat ik hem gekozen heb voor mijn klussen doen.

Thanh Mai

Ik heb nu heel slecht ervaring met de klussen man heet Multi-Tech servive. IK heb gehuurd van kleine klussen en ik heb veel geld betaald. Maar de werk hij heeft gevoerd zijn niet goed, de gaten van... Ik heb nu heel slecht ervaring met de klussen man heet Multi-Tech servive. IK heb gehuurd van kleine klussen en ik heb veel geld betaald. Maar de werk hij heeft gevoerd zijn niet goed, de gaten van spiegel zijn scheef , de kapstok ook scheef en plinten is losgegaan na 2 weken. IK heb nette gevraagd om terug komen goed maken. Hij ontkennen van alles en wilt niet terug komen en dan geeft mij de schuld. Deze klussen man is niet normaal is gewoon een leugensnaar en oplichter

Jessica

Tevreden over JP Onderhoud

VVE Damast Tuilburg

Martin van Gorp Schilderwerken.
Schilderen zuid- en westgevel. Prima werk geleverd.

Van veen onderhoud heel goed de klus afgewerkt en netjes

Zeer goede ervaring gehad met werkspot

Cedante

Drama 4 keer egaline vloer gestort en nog niet goed