7.2/10
6.8/10
8.2/10
7.4/10

Ruud

Op 11 Oktober een bestelling gedaan en na een maand maar eens gaan vragen waar de bestelling blijft.
Blijkt niet leverbaar en ik krijg een alternatief aangeboden wat ik accepteer omdat deze wel snel leverbaar zou zijn.
Het alternatief zou de volgende week geleverd worden.
Na weer een maand maar weer eens contact gezocht over waar mijn bestelling blijft, de alternatieve bestelling die “snel leverbaar” zou zijn.
Helaas tot op heden nog geen reactie
gehad en ook niets geleverd gekregen.
De status informatie en de reactie snelheid zijn ronduit slecht of eigenlijk niet aanwezig.

N/A

Jeroen

Snelle levering en goede prijs

Sterke punten:

Duidelijke website en mooie prijs

Beste Klant,
Dank je wel voor de leuke reactie, daar doen wij het voor.

Jessica

Erg slecht. Eind augustus mijn bestelling geplaatst op een website die niet goed werkte, en na een poos wachten op levering, vervolgens verkeerde dingen geleverd te krijgen, weer een tijd wachten op... Erg slecht. Eind augustus mijn bestelling geplaatst op een website die niet goed werkte, en na een poos wachten op levering, vervolgens verkeerde dingen geleverd te krijgen, weer een tijd wachten op de juiste spullen, vervolgens retourneren wat terug kon, en maar een deel van de geretourneerde spullen terugbetaald krijgen na weken wachten op mijn geld, en na een maand mailen en bellen eindelijk het andere deel van mijn geld terugkrijgen (vandaag), kan ik ondanks de vriendelijkheid aan de telefoon echt geen goed oordeel geven over deze winkel. Een foutje kan je maken, maar dit slaat echt alles. Het was enorm vervelend en stressvol en ik heb hier in totaal 3,5 maand achteraan moeten zitten. Dit is absoluut niet aan te raden en ik zou hier nooit weer wat bestellen.

Sterke punten:

Vriendelijk personeel, helaas was dat ook echt het enige.

Beste Droomelfje,
Beste Droomelfje,
Wat ontzettend vervelend dat dit allemaal zo gelopen is. Dat verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Het retour proces verloopt normaliter via het RMA proces dat bewaakt wordt. In dit geval was dat anders en door vakanties, jaartrippen zijn er dingen blijven liggen. Tuurlijk verdient dit niet de kwaliteit die wij nastreven. Gelukkig, al heeft het even geduurd is alles verwerkt. Dank in ieder geval voor de kritische noot, dat waarderen wij enorm om zo continue te werken aan verbetering.

Marcel

Lang moeten wachten. Pas feedback na veel bellen
Werden niet terug gebeld.

Beste klant,
Wat vervelend dat u niet terug gebeld bent, wij hebben uw telefoongesprek gemist in ons systeem. Wij zullen dit intern gaan uitzoeken en daar onze telefooncentrale op inrichten dat als klanten ons bellen niet verloren gaan.

Sepia

Goede ervaring, Goede prijs en prima website.

Sterke punten:

Prima! Overzichtelijke website, eenvoudig te bestellen en goede correspondentie. Daarbij een goede prijs.
Ik zou zeggen: "Ga zo door".

Beste klant,
Dank je wel dat u ons laat weten dat u tevreden bent. Wij gaan zeker door en hopen in de toekomst meer tevreden klanten te kunnen bedienen met een juiste prijs en service.
Team...
Team Diveplace

Bestellen ging eenvoudig op mobiel, levering was echter veel te laat

Marieke

Het bestellen ging vlot maar het heeft uiteindelijk 4 weken geduurd voordat ik mijn bestelling kreeg en er was geen communicatie vanuit de winkel waardoor het zo lang duurde.

Beste Marieke,
Dank je wel voor je response, uiteraard niet wat wij hopen en waar wij voor staan. Hopelijk bevalt het product je helemaal goed.
Wij streven naar een perfecte...
Beste Marieke,
Wij streven naar een perfecte klantcommunicatie en zeker ook in de vakantie periode. Blijkbaar is dit niet het geval geweest in jouw traject en dat betreuren wij uiteraard.
Door je mening te geven zullen wij intern kijken hoe wij dit beter kunnen opvolgen om de kwaliteit die wij nastreven ook daadwerkelijk te kunnen leveren.
Dank je wel en graag verwelkomen wij je in de toekomst weer.
Team Diveplace.

Prima spullen voor een goede prijs

Rita S.

Als ik kon dan gaf ik geen sterren.

van Ewijk

Het omruilen van een product naar een grotere maat (na levering) was geen probleem. Uitstekende service!