7.2/10
8.2/10
7.4/10

Topzaak!

Sterke punten:

Service! Ik had de verkeerde maat besteld, doorgegeven via de website, kreeg snel berichtn de goede maat geleverd.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je reactie, leuk om te horen. Tot de volgende keer.
Team Diveplace

Rainier

Erg leuk. Koen heeft erg genoten!

Sterke punten:

Snel, makkelijk en overzichtelijk.

O de Vaal

Duikcomputer besteld. Vlgs website op voorraad na bestellen krijg mail niet op voorraad.
Week lang proberen te bellen wat na 6 lukte om contact te krijgen. Word gezegd maken er spoed van.

Beste Otto,
Beste Otto,
Klopt helemaal wat je schrijft en uiteraard zijn we daar niet blij mee. Wel hebben we alsnog naar een passende oplossing gezocht en gevonden zodat je op tijd op reis kon gaan met de aangeschafte duikcomputer. Hopelijk bevalt die prima.
Team Diveplace

Duidelijkheid

Snelle en goede service. Pakketje was goed verpakt en de afhandeling via de site was prima.

Goede snelle afhandeling
Pakketje goed verpakt.

Jeroen pecasse

Leuke site, spreekt aan oa door Graphics. Werking webshop is Ok, maar het was me niet duidelijk dat ik eerst een account aan moest maken alvorens te kunnen bestellen, je kunt dus niet al je... Leuke site, spreekt aan oa door Graphics. Werking webshop is Ok, maar het was me niet duidelijk dat ik eerst een account aan moest maken alvorens te kunnen bestellen, je kunt dus niet al je winkelmand vullen.
Bij 'contact' een e mail gestuurd met de vraag hoe ik dan moest bestellen. Geen reactie gehad. Daarna nogmaals geprobeerd door eerst acoount aan te maken, dat werkte, maar de gemiddelde gebruiker ben je dan al kwijt.

Beste klant,
Beste klant,
Dank u wel voor de Feedback die u ons geeft. Op onze site kunt u ook een bestelling plaatsen zonder dat u een account heeft aangemaakt. Als u klikt op Doorgaan naar betalen kunt u kiezen voor direct afrekenen. Misschien heeft u dat niet gezien of werkte het niet bij u, Zou u mij dat kunnen laten weten zodat we dat kunnen aanpassen zodat het wel werkt. Alvast enorm bedankt voor uw reactie. Team Diveplace

Goede service, alleen gebrek aan informatie vanaf het moment dat er gemeld is dat de order verstuurd is. Hierdoor is het onbekent wanneer de bestelling daadwerkelijk in ontvangst genomen kan worden.

Sterke punten:

Goede service bij voorbereiding van de order

Beste,
Beste,
Dank u wel voor je feedback en vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. U schrijft dat u geen melding hebt ontvangen wanneer daadwerkelijk het pakket wordt gebracht. Heeft u niet van onze vervoerders een Track&Trace mogen ontvangen waar u het pakket kunt traceren en volgen zodat u weet wanneer het wordt geleverd. Ik hoor graag van u zodat we onze service nog beter kunnen maken. Alvast bedankt voor uw reactie, Team Diveplace

Waterproof handschoenen besteld.

Sterke punten:

Snelle reactie op vragen mail!

Bestel gemak alles oke en goede uitleg maar eenmaal besteld ( staat erbij op voorraad op de website. Daarom via computer besteld. en snelle service), in backorder en krijg goed uitleg waarom, niet... Bestel gemak alles oke en goede uitleg maar eenmaal besteld ( staat erbij op voorraad op de website. Daarom via computer besteld. en snelle service), in backorder en krijg goed uitleg waarom, niet tevreden kon ik mijn bestelling annuleren..
goede service, een aanrader om te bestellen

bestel gemak en uitleg

Ine oolman

Seac warmdry droogpak gekocht bij diveplace.
Soepel comfortabel pak voor een betaalbare prijs.
Makkelijk aan en uit te trekken.
Groot voordeel: inflator is te bedienen d,m,v "slide...
Seac warmdry droogpak gekocht bij diveplace.
Soepel comfortabel pak voor een betaalbare prijs.
Makkelijk aan en uit te trekken.
Groot voordeel: inflator is te bedienen d,m,v "slide button". Weinig kracht en motoriek voor nodig om deze te bedienen.
. Ideaal als je koude handen hebt.