7.2/10
6.8/10
8.2/10
7.4/10

frank

Bedrijf is telefonisch slecht bereikbaar en de winkel is maar 2 of 3 dagen in de week open op hele rare tijden.

Sterke punten:

Webshop ziet er goed uit

Beste Faris,
Beste Faris,
Dank je wel voor je feedback, Klopt dat wij aangepaste openingstijden hebben zoals ook vermeld op de site. Je kunt ons altijd bellen, mailen en appen op de communicatie lijnen die wij hebben ingeregeld en een bericht achter laten. Daarnaast hebben wij als de duikcentrum onze openingstijden aangepast wanneer de duikers actief zijn.
Vervelend dat dit niet het gewenste resultaat is dat u verwacht.
Team Diveplace - Webshopduiken.nl

Renate Olie

Van tevoren gemaild, bij de bestelling een notitie achtergelaten dat ze me moesten bellen als het niet binnen een week geleverd kon worden. Zelf gebeld na een automatisch bericht dat er 'iets' niet... Van tevoren gemaild, bij de bestelling een notitie achtergelaten dat ze me moesten bellen als het niet binnen een week geleverd kon worden. Zelf gebeld na een automatisch bericht dat er 'iets' niet op voorraad zou zijn, het zou er binnen een week zijn. Ik werd slecht op de hoogte gehouden en het duurde uiteindelijk meer dan 2 weken. De andere artikelen werden ook niet alvast opgestuurd. Te laat voor mij!

Overzichtelijke website, veel spullen

Beste Renate,
Beste Renate,
Wat jammer dat onze service niet zo is zoals het gewenst is. Door alle Corona prikkelen zijn wij helaas ook meer afhankelijk van de leverancier en de pakketbezorgers. Niet alles loopt soepel, dat betekent niet dat wij je beter van informatie hadden kunnen voorzien. Bedankt voor je feedback!
Dank voor je feedback en ik hoop dat wij het de volgende keer beter doen.
Groetjes,
Team Webshopduiken - Diveplace

Jody Boelen

Makkelijk besteld

duidelijke info over bestelling

Jan Post

klantvriendelijk

Pien

Echt een fantastische les gehad van Leo. Super veel persoonlijke aandacht en volledig geënthousiasmeerd voor het duiken!

Familie Steuten

Snelle levering. prima service

Snelle reactie en levering

Reactie Webshopduiken.nl:

Super fijn dat het zo goed bevallen is. Wij streven altijd naar een goeie service.
Dank voor het plaatsen van de fedback.

Nathalie Udo

Perfect. Erg klantgericht!

Sterke punten:

Super snelle reactie. Erg klantgericht. Jammer genoeg was het niet het juiste duikpak voor mij en het was super makkelijk om het terug te brengen.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor het achterlaten van je reactie, leuk en fijn om te horen. Graag gedaan en hopelijk de volgende keer dat het wel past.

A van der Stelt

Vooraf informatie opgevraagd en uitgebreid gekregen. Snelle verzending en heel tevreden met product.

Sterke punten:

Indien proactief goede informatie. Verbeterpunt is informatie per mail.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je feedback en je verbeterpunt. Fijn om te horen.

Bas

Super !

Sterke punten:

Je wordt goed en duidelijk geïnformeerd en erg klantvriendelijk.

Jelle vH

Ik ben erg fijn geholpen. Er kwam duidelijk over dat ze niet zo veel mogelijk geld aan me wilden verdienen maar dat ze mij zo goed mogelijk wilde voorzien in mijn wensen.

Sterke punten:

Klantvriendelijk, behulpzaam, als er iets is wordt er direct gezocht naar een oplosing.