7.2/10
6.8/10
8.2/10
7.4/10

Prima ervaring

Ontevreden. Dit is nu de 3-e keer dat er iets mis gaat met een product. Ik koop hier niet meer

Prima, geen opmerkingen eigenlijk

Prima winkel

Sterke punten:

Netjes en snel verstuurd. Goede orderstatus

Frank Noordenbos

Heb voor mijn droogpak dry gloves system gekocht. Werkt niet perfect. Wil deze graag retour sturen.

Beste Frank,
Jammer dat het niet aan de verwachting voldoet.
Beste Frank,
Jammer dat het niet aan de verwachting voldoet.
Tuurlijk kan je het product terugsturen, geen enkel probleem. Op de pakbon staat het retour proces. Mocht je er niet uit komen laat het ons weten.
Wij zien het product retour komen.
Team Diveplace

Andy Burghardt

Zeer goed

Snelle levering .

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Andy voor je reactie. Graag tot de volgende keer.

Prima service , alleen staat bankrekening op F. V. Luttikhuizen, dat vind ik niet zo professioneel

Je hebt helemaal gelijk.
We hebben het gelijk aangepast en nu staat er als je de overmaking maakt weer onze bedrijfsnaam Diveplace.
Dank je wel dat je dit meldt zo kunnen wij onze service...
Je hebt helemaal gelijk.
Dank je wel dat je dit meldt zo kunnen wij onze service optimaliseren.

Frans van den Berg

Heb hier een 300 bar dubbelkraan besteld welke niet direct op voorraad was, maar toch volgens afspraak binnen 6 dagen keurig geleverd werd. 👍 👍😀

Sterke punten:

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Toppie.

Hi Frans,
Hi Frans,
Dank je wel voor je feedback. Dat is inderdaad waar wij voor staan. Afspraken nakomen die wij maken als is het soms iets vertraagd. Fijn dat het je zo goed bevallen is, graag tot de volgende keer.

Goed op tijd verstuurd

Snel geleverd

Hi Patrick,
Dank je wel voor je feedback, fijn dat de bestelling zo snel bij je binnen was.
Graag weer tot de volgende keer.