7.2/10

het meedenken

Reactie Webshopduiken.nl:

Besti Abi,
Besti Abi,
Dank je wel voor je feedback. Het meedenken proberen wij altijd te doen. Als er een order binnen komt pakken we deze niet gewoon maar beoordelen altijd hoe en wat. Klopt de maat wel of als het product niet op voorraad is tijdelijk wat kunnen wij dan wel aanbieden.
Fijn dat dit opvalt, tot de volgende keer.
Team Diveplace - Webshopduiken.nl

John Bos

Voor en tijdens bestelling directe reactie, als mede bevestiging order en dat van de 2 bestelde artikelen 1 niet op voorraad was, waar door langere levertijd. Waarvoor akkoord. Levering met toch... Voor en tijdens bestelling directe reactie, als mede bevestiging order en dat van de 2 bestelde artikelen 1 niet op voorraad was, waar door langere levertijd. Waarvoor akkoord. Levering met toch manco. Tel. bevestigd gekregen van een directe nalevering. Nu ruim 3 weken verder. Geheel GEEN reactie op mail en/of 2 x ingesproken voicemail. Sorry maar dit een geheel GEEN stijl. Waardoor mn goede eerste indruk nu 0 is.

Goede website

I. El Gohary-van Loo

Helaas heb ik een slechte ervaring door hun gehad.
Mijn bestelling is na drie weken aangekomen!
Helaas heb ik een slechte ervaring door hun gehad.
Mijn bestelling is na drie weken aangekomen!
Slechte communicatie door te laat op e-mails reageren, en niet echt willen helepen met problemen oplossing.
Ik heb een product van hun gekocht en na lange levertijd kwam het eindelijk maar niet zoals getoond op hun website, en volgens hen "konden" ze niet het verkeerde onderdeel veranderen, maar ook ze wilden niet voor het verkeerde onderdeel compenseren om een andere apart te koop!
Ik moest eerst naar de reviews over hun bedrijf kijken! Maar nooit meer van hun ga ik iets kopen, en ik ben geen aanrader.

Niks

Ruud

Tijdens het bestellen wordt niet aangegeven of het product in voorraad is. Na bestelling en betaling pas geïnformeerd dat het product in backorder staat en dat levering enkele later dagen zal... Tijdens het bestellen wordt niet aangegeven of het product in voorraad is. Na bestelling en betaling pas geïnformeerd dat het product in backorder staat en dat levering enkele later dagen zal plaatsvinden. Levering heeft 5 dagen later alsnog plaatsgevonden.

Sterke punten:

Product voldoet geheel aan de omschrijving. Telefonische informatie over de bestelling is prima.

Reactie Webshopduiken.nl:

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Dank je wel voor je feedback fijn om te lezen dat we er positief uitkomen ondanks een kleine vertraging op de levering. Helaas hebben wij altijd alle producten in alle maten en kleuren op voorraad. Wij nemen je feedback mee in een nieuwe update van ons systeem.
Groeten,
Team Diveplace - Webshopduiken

Matthijs Smit

Diverse artikelen besteld.

Sterke punten:

Snelle feedback over beschikbaarheid van artikelen.

Eric van den Bos

Prima contact gaat makkelijk

Sterke punten:

Bij problemen gaat het contact soepel en wordt je goed ingelicht over de ondernomen stappen

Goede persoonlijke service, duidelijke communicatie.

Goed service, duidelijke communicatie

Peter bosman

Prima levering

Sterke punten:

Even gemaild over langere levertijd

Perry van Zuidam

Assortiment