7.2/10
6.8/10
8.2/10
7.4/10

Joock

Prima service, goede en deskundige begeleiding en prettige sfeer

Beste Joock,
Dank je wel voor je feedback, leuk dat je dit schrijft. Kom gerust weer langs voor een kopje koffie.

Heb tas besteld en deze zou volgens website binnen 5 dagen geleverd worden. ik had 'm ook nodig voor een weekend weg. Kreeg op laat moment mail dat de fabrikant niet leverde. Hoewel ik dat begrijp... Heb tas besteld en deze zou volgens website binnen 5 dagen geleverd worden. ik had 'm ook nodig voor een weekend weg. Kreeg op laat moment mail dat de fabrikant niet leverde. Hoewel ik dat begrijp is dat toch eigenlijk niet mijn probleem, maar dat van webshopduiken.nl: zij stellen dat ze binnen 5 dagen leveren; niet de fabrikant.
Ik heb gereageerd dat ik zelf wel oplossing zou vinden voor het weekend: wat kan ik anders doen. Heb daarna niets meer vernomen en ook nog niets ontvangen.

Lastig om info over (jeugd)cursussen te vinden en de juiste te vinden. Op laptop ging dat goed, maar eerste poging op mobiel was geen succes.

Sterke punten:

Snelle reactie na reservering cursus voor mijn twee zonen

Reactie Webshopduiken.nl:

Bedankt voor de feedback! Op dit moment zijn wij hard bezig met een vernieuwde webshop zodat het straks allemaal een stuk overzichtelijker en duidelijker wordt.
Team Diveplace

Gomes Bráz Américo

Willem Toet ‘Hotel de dames van de Jonge’

Uitstekend

Doorgaan zo!!!

Goede service. Ik werd netjes teruggebeld en mijn bestelling werd keurig bezorgd. Op de website stond dat het product nog op voorraad was. Dat bleek niet zo te zijn, maar er werd contact opgenomen... Goede service. Ik werd netjes teruggebeld en mijn bestelling werd keurig bezorgd. Op de website stond dat het product nog op voorraad was. Dat bleek niet zo te zijn, maar er werd contact opgenomen met de dealer en het product bleek nog op voorraad te zijn.

De bestelling ging snel en de reactie over het bestelde product was goed. Maar er zit een fout in het systeem want dezelfde avond kreeg ik een mail met de reactie dat het product verzonden was/is.... De bestelling ging snel en de reactie over het bestelde product was goed. Maar er zit een fout in het systeem want dezelfde avond kreeg ik een mail met de reactie dat het product verzonden was/is. Maar de track en trace kwam maar net. Na enkele dagen contact proberen te zoeken met het bedrijf maar helaas telefonisch krijg je een leuk bandje met bedankt voor het bellen maar we zijn in gesprek (meer dan 10 minuten wachten op meerdere dagen) uiteindelijk opgehangen. Ook op mail wordt niet gereageerd en en zelfs voicemail ingesproken waarop ik ook geen reactie kreeg. Uiteindelijk na een week kreeg ik een track & trace nummer van DHL en is het product geleverd. Het is erg vreemd om een mail te versturen met de melding dat het product onderweg is maar dan pas na een week daadwerkelijk te versturen en in de tussentijd niet bereikbaar zijn. Erg slechte service. Toch iets positiefs over de webshop: Product is ]netjes geleverd en goed verpakt.

Sterke punten:

De shop is duidelijk en bestellingen gaan snel.

Floris Vekemans

Prima webshop, overzichtelijk en veel producten.

Sterke punten:

Zeer snelle levering na bestellen.

Martijn H.

Ik heb mijn order zojuist geannuleerd. Ondanks herhaaldelijk aangeven van mijn kant dat ik de producten geleverd moest hebben voor vandaag, vanwege vertrek op vakantie, en herhaaldelijk bevestinging... Ik heb mijn order zojuist geannuleerd. Ondanks herhaaldelijk aangeven van mijn kant dat ik de producten geleverd moest hebben voor vandaag, vanwege vertrek op vakantie, en herhaaldelijk bevestinging van webshopduiken.nl dat dit geen probleem zou zijn, heb ik niks ontvangen. Zelfs geen deellevering van de producten die wél voorradig waren. Ik heb herhaaldelijk voicemails achtergelaten toen de tijd begon te dringen maar die zijn nooit beantwoord. Het gebrek aan communicatie was een frustrerende ervaring die me een boel extra stress heeft opgeleverd zo vlak voor mijn vlucht.

Sterke punten:

Nette website, hoewel voorraadinformatie niet up-to-date is en details over veel producten ontbreken waardoor het niet altijd duidelijk is wat je precies koopt (bijv. welke versie/kleur/maat van een... Nette website, hoewel voorraadinformatie niet up-to-date is en details over veel producten ontbreken waardoor het niet altijd duidelijk is wat je precies koopt (bijv. welke versie/kleur/maat van een product).
Vriendelijke verkoper aan telefoon, die helaas wel beloftes maakte die men niet kon nakomen.

Beste Martijn,
Beste Martijn,
Dank je wel voor je feedback, al is het niet de feedback waarop we hopen. Tijdens de vakantie periode is er her en der dingen niet goed gegaan en we zullen dit ook meenemen voor onze interne processen om in de toekomst wel beter van dienst te zijn. Onze excuses in ieder geval voor dat we je niet op tijd hebben kunnen helpen. Als je terug bent van vakantie ligt er een kleine pakje op je te wachten dat je nog steeds goed kan gebruiken.
Team Diveplace