7.2/10
6.8/10
8.2/10
7.4/10

croimans christiaan

Al 2 weken aan het wachten op mijn refund, als ik deze niet snel ga binnen hebben op mijn rekening, start ik met klacht bij politie en ga ik bij advocaat luisteren voor verdere stappen te... Al 2 weken aan het wachten op mijn refund, als ik deze niet snel ga binnen hebben op mijn rekening, start ik met klacht bij politie en ga ik bij advocaat luisteren voor verdere stappen te ondernemen. verwijlkosten, nalatigheidskosten, misbruik van vertrouwen van klant zal er allemaal bijkomen voor uw rekening, mits het mijn geld is waar ik recht op heb om terug te krijgen. Laatste email is verstuurd, indien geen geld terug op mijn rekening, geen reactie, wens ik u fijne feesten want na de feesten ga ik er verder mee met alle mogelijke middelen die ik kan.

Hi Christiaan,
Vervelend dat dit zo gelopen is. De refund is inderdaad rond de 2 weken, ook afhankelijk wanneer wij de producten retour hebben.
Uiteraard kunnen wij dit verbeteren en daarom...
Hi Christiaan,
Uiteraard kunnen wij dit verbeteren en daarom dank je wel voor je reactie.
Team Diveplace - Webshopduiken

Paul van Ewijk

Overzichtelijke producten, goed advies en blij met mijn aankoop.

Persoonlijk advies.

Eric Van der Kroft

In het verleden 2 opleidingen gevolgd en materiaal aangeschaft. Prima service

Sterke punten:

Prima website en mooi assortiment

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Eric voor je feedback. Hier worden wij erg blij van en doen wij het ook voor.
Dank Team Diveplace - Webshopduiken,

Peter Vos

Natpak gekocht

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor deze mooie score. Veel plezier met je nieuwe duikpak.

Andrzej Boniecki

Ik heb mijn masker tot nu toe niet ontvangen

Hi Andrej,
Hi Andrej,
Het klopt inderdaad dat hier vertraging op zat, dat is ook gecommuniceerd. Inmiddels heb je het masker ontvangen en ook weer retour gestuurd. Geen enkel probleem uiteraard. Helaas zijn wij net als onze collega's afhankelijk van nieuwe aanvoer van voorraad. Soms komt het voor dat wij de producten niet meer hebben en dat het dan langer duurt voordat de voorraad weer op niveau is.
Dank voor je bericht en tot een volgende keer.

Duc Belzen

Snel

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Duc voor je revieuw.

Scubadiver78

Positief

Sterke punten:

Ruim assortiment tegen normale prijzen

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel dat je tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien.
Graag tot een volgende keer.

Duncan van Erven

Snelle levering alleen jammer dat er een verkeerde hoseretainer is geleverd. Ook omdat ik verwacht dat een duikshop de spullen die ze leveren controleren voor ze worden verzonden. Hier is mijn... Snelle levering alleen jammer dat er een verkeerde hoseretainer is geleverd. Ook omdat ik verwacht dat een duikshop de spullen die ze leveren controleren voor ze worden verzonden. Hier is mijn insziens niet zorgvuldig omgegaan met orderpicking.

Sterke punten:

Snelle levering en een ruim assortiment met goede beschrijvingen en foto's

Hi Duncan,
We hebben hier al contact over gehad, soms gebeurd het dat het fout gaat met orderpicking. Gelukkig hebben wij het goed kunnen oplossen en je aan andere toegestuurd.
Team...
Hi Duncan,

Sydney Renning

Perfect, gemakkelijk, en zeer snel

Snelheid

Hi Sydney,
Dank je wel voor je bericht. Leuk om de te horen!

Denzel

Al mijn divegear besteld + al mijn cursussen.

Sterke punten:

- Zeer goed in het verschaffen van advies voor de aanschaf van materiaal.
- Uitstekende lessen voor alle cursussen.

Reactie Webshopduiken.nl:

Super leuk om dit van je te vernemen Denzel. Mocht er toch nog iets zijn waar we in kunnen verbeteren dan vernemen wij het graag. Hier worden wij wel heel blij van!!!
Team Diveplace -...