7.2/10
7.4/10

Bestellen cursus

Snelheid

Lucas Van Rijen

Vriendelijke service met kennis van zaken

Over het algemeen tevreden, ik ben vriendelijk geholpen in de winkel, echter op de site staat dat het product op voorraad is, terwijl dat niet het geval is. ik heb op 3-feb een bestelling geplaatst... Over het algemeen tevreden, ik ben vriendelijk geholpen in de winkel, echter op de site staat dat het product op voorraad is, terwijl dat niet het geval is. ik heb op 3-feb een bestelling geplaatst en betaald. heden 10-feb staat mijn bestelling nog in back order, ik kreeg na betaling 3 mails over mijn bestelling, de betaling/backorder/bestelling bevestiging.
mijn idee om dit in een duidelijke mail te plaatsen.

Perfect!

- snelle service
- nette overzichtelijke website

Op mobiele telefoon soms lastig navigeren in de webshop

Annette Butler

Slecht

Sterke punten:

Geen, nog altijd geen pakket ontvangen. En dat voor iets wat op voorraad zou zijn! En die mail die men zegt die ik ontvangen zou moeten hebben dat er toch geen voorraad is? Nooit gezien. Maar mijn... Geen, nog altijd geen pakket ontvangen. En dat voor iets wat op voorraad zou zijn! En die mail die men zegt die ik ontvangen zou moeten hebben dat er toch geen voorraad is? Nooit gezien. Maar mijn geld is wel weg. Ik geloof er niet in, dat ik dit pakket nog voor kerst of uberhaupt nog ontvang.

Jacq

Prima service en snelle levering

Martin Boone

Zeer slecht, ben er boos over.... Bestelling was zo geplaatst en betaling gedaan. Na 2 weken nog niets mogen ontvangen en op mail wordt niet gereageerd en telefoon niet opgenomen.. Vraag me de... Zeer slecht, ben er boos over.... Bestelling was zo geplaatst en betaling gedaan. Na 2 weken nog niets mogen ontvangen en op mail wordt niet gereageerd en telefoon niet opgenomen.. Vraag me de betrouwbaarheid van webshop hardop af

Nick

Online besteld en gelijk opgehaald. Altijd een gezellig praatje. Top service!!