7.2/10
7.4/10

Wendy

Alleen maar miscommunicatie

Hi Wendy,
Helaas gebeurd dat wel eens dat als het verkeerd loopt verkeerd blijft gaan. Gelukkig hebben wij de communicatie toch gevonden en opgelost.
Dank voor je feedback al hadden wij...
Hi Wendy,
Dank voor je feedback al hadden wij graag een andere feedback ontvangen.

Thomas Kroon

Na een mooi product te hebben uitgezocht en besteld kwam er geen orderbevestiging. Na een week stuurde ik 's avonds rond 21.00 een mail waarop wel (!) gelijk een vriendelijke reactie kwam: het zou... Na een mooi product te hebben uitgezocht en besteld kwam er geen orderbevestiging. Na een week stuurde ik 's avonds rond 21.00 een mail waarop wel (!) gelijk een vriendelijke reactie kwam: het zou de volgende dag nog verstuurd worden. Helaas kwam de verzendbevestiging toch pas 5 dagen later en was het product te laat voor mijn vakantie.

Sterke punten:

Reacties snel en zelfs laat op de avond.

Hi Thomas,
Hi Thomas,
Dank je wel voor je reactie. Er was inderdaad in die tijd een fout in ons systeem. Gelukkig hebben wij wel kunnen communiceren. Vervelend inderdaad dat het niet meer gelukt was voor je vakantie.

P. de Nijs

Uitstekend

Sterke punten:

Vriendelijk en een uitstekende after sales

Beste de Nijs,
Dank je wel voor je feedback, fijn om te horen dat het helemaal bevallen is. Graag tot de volgende keer.

Vincent

Ik heb wide band plascondooms besteld. Deze werden 6 dagen na bestelling geleverd, dus niet echt snel of traag te noemen. Er bleek dat zonder overleg met mij een ander type geleverd was. Ik wilde... Ik heb wide band plascondooms besteld. Deze werden 6 dagen na bestelling geleverd, dus niet echt snel of traag te noemen. Er bleek dat zonder overleg met mij een ander type geleverd was. Ik wilde daarom de zending retourneren. Na 4 dagen kreeg ik reactie dat ik een RMA kon laten aanmaken. Sindsdien wacht ik al 4 weken op een verdere reactie. Vele malen mailen helpt niet, er wordt niet gereageerd. Telefonisch is het mij ook nog niet gelukt om ze te bereiken.

Net ingerichte webshop

maas kramer

Zeer prettige samenwerking

Zakelijke en snel

Hi Maas,
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je mening te geven, vinden wij fijn.
Tot de volgende keer weer.
Team Diveplace - Webshopduiken

René Hornman

Goede service

Goede service

Hi Rene,
Hi Rene,
Dank je wel voor je mooie feedback en dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Snelheid van leveren is inderdaad op dit moment allemaal wat trager voor sommige merken. Hopelijk zijn wij snel weer op het oude niveau.

Marc van der Cruijsen

Sterke punten:

Grote sortering en bestel gemak

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor de mooie feedback, daar doen wij het uiteindelijk voor.
Tot de volgende keer.
Team Diveplace - Webshopduiken.nl

Justin Bruggeman

Professioneel, klantgericht personeel

Persoonlijk advies

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je feedback. Fijn om te lezen.
Heel veel plezier met de aankoop.