Hilde

Nette tenten op fijne kleinere campings

Goedemorgen Hilde,
Wat fijn om te horen dat onze tenten en de campings u zo goed bevallen. Wij hopen u in de toekomst nog een keer te kunnen verwelkomen bij Vodatent.
Met vriendelijke...
Goedemorgen Hilde,

Kühne

Fijne, mooie safaritenten! Mogen alleen wel wat meer haakjes en plankjes (oa keuken en douche) in. Verder zeer compleet en netjes.

Goedenavond Kühne,
bedankt voor de review. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
Wij nemen de tip mee in de evaluatie met de camping.
Mvg,

J.M.B

Een goede tent

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review en we hopen u opnieuw te begroeten bij Vodatent.

Dogger

Wij hebben een topvakantie gehad volgend jaar weer een safaritent voor ons!!

Goedemorgen,
Wat fijn om te horen en bedankt voor de mooie review! Er kan alweer geboekt worden voor 2022, mochten prijzen nog niet op de website staan, neem dan even contact met ons op. We zien u graag terug bij Vodatent!

Ilonka

Een van de beter safaritenten verhuurders

Beste Ilonka,
bedankt voor dit mooie compliment.
Wij verwelkomen u in de toekomst graag nog een keer.
Mvg,

Carla

Onze midweek op camping Emmen, hoezullen we die eens samenvatten. De tent was prima, er miste wel wat dingen maar dat was snel opgelost. Ook was het personeel erg vriendelijk.
Alleen zijn de...
Alleen zijn de tenten op sommige stukken best wiebelig en dat is niet erg handig als de glazen boven in de kast staan. Dus binnen 5 minuten waren we €7.50 kwijt aan glazen, die we daarna maar onderin hebben gezet. Verder hebben we 3 avonden stroomuitval gehad en zijn we 1 nacht zelfs zonder stroom gaan slapen omdat de stroom uit bleef vallen. Gelukkig was het nog niet heel erg koud 's nachts. Ook de hygiëne van het sanitair gebouw was niet echt goed. De handdoekjes waren op en ze werden vervangen door een soort keukenrol die op het meubel werd gezet. Die werd dus ook nat. Ook waren de putjes snel verstopt. De heren toiletten waren ook erg vies. Maar de douche was erg lekker, gelukkig.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review, echter jammer om te vernemen dat u geen goed eindoordeel geeft.
Goedemiddag,
Tijdens uw verblijf zijn wij altijd telefonisch bereikbaar en hadden we uw klachten graag opgelost. We hebben inmiddels wel contact opgenomen met Camping Emmen, maar aangezien dit ter plaatse niet is gemeld, konden zij het achteraf ook niet meer oplossen. We zullen uw punten zeker opnieuw meenemen tijdens de evaluatiegesprekken die wij aan einde van het kampeerseizoen met de campings voeren. We hopen dat u ondanks alles wel een fijne vakantie heeft gehad!

Jolien

We huurden een safaritent op camping Olympia. De tent was fijn en in orde, enkel kraakte het tweepersoonsbed ontzettend hard. Er hing aan dat het sanitair 3 * per dag gepoetst werd, maar dat was... We huurden een safaritent op camping Olympia. De tent was fijn en in orde, enkel kraakte het tweepersoonsbed ontzettend hard. Er hing aan dat het sanitair 3 * per dag gepoetst werd, maar dat was niet het geval. Dit was behoorlijk vuil. Ook het personeel was niet zo vriendelijk, ze leken er met te weinig te zijn en tegen hun zin er te werken. De kans is erg klein dat wij terug komen.

Diane

Eigenaren van de camping en de tent waren top!

Goedemorgen,
Bedankt en graag tot ziens bij Vodatent!

Vandenberg, O

Très bon séjours avec les enfants.
La tente safari très bien et très propre.
Le personnel et acceuil très sympathique.
Nous aimerons retourner .

Bonjour,
Merci pour votre avis et au plaisir de vous accueillir à nouveau chez Vodatent.
Cordialement, Vodatent

Post

Wat een mooie tenten.
Eentje met sanitair en een heuse regendouche. Bedden wel wat hard, kraakten behoorlijk. Maar prima ingericht met alles wat je nodig hebt, zelfs een wasrekje. Wat een mooie tenten.
Reservering en bevestiging verliep allemaal heel soepel met heldere info. Zou zo weer een vodatent huren. Top!

Goedemorgen,
Bedankt voor uw mooie review en we hopen u in de toekomst opnieuw bij Vodatent te begroeten!