Weyn

Het was heel heel leuk we komen zeker terug alleen hadden we bezoek van een mindervalide en ze geraakte moeilijk op het terrasje wat te hoog voor opstap misschien een trapje ervoor doen voor de rest... Het was heel heel leuk we komen zeker terug alleen hadden we bezoek van een mindervalide en ze geraakte moeilijk op het terrasje wat te hoog voor opstap misschien een trapje ervoor doen voor de rest alles ok

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad. Wij zullen de feedback meenemen.

Dave

Mooie tent. Dit was de 2de keer dat we dit gedaan hebben. En het was terug leuk. Prima!

Beste Dave,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de accommodatie. Wij hopen u nogmaals bij Vodatent te verwelkomen.

Femke

Tweede keer verbleven in een tent van Vodatent. Erg goed bevallen! Mooie tent, goed verzorgd. Dit maal voorzien van een eigen sanitair unit, heel fijn! Toen we na afloop problemen kregen met de... Tweede keer verbleven in een tent van Vodatent. Erg goed bevallen! Mooie tent, goed verzorgd. Dit maal voorzien van een eigen sanitair unit, heel fijn! Toen we na afloop problemen kregen met de campingeigenaren, hebben de mensen van Vodatent ons erg goed geholpen. Volgend jaar weer Vodatent!

Saskia

We hebben een geweldige tijd gehad op camping Pittoresque. Hele gastvrije eigenaars Ruud en Linda, een prachtige ruime tent en heel mooi privé sanitair met stortdouche (wat voor ons als verrassing... We hebben een geweldige tijd gehad op camping Pittoresque. Hele gastvrije eigenaars Ruud en Linda, een prachtige ruime tent en heel mooi privé sanitair met stortdouche (wat voor ons als verrassing kwam). Kortom: een super fijn verblijf en echt aan te raden!

Goedemorgen Saskia,
bedankt voor uw review en wat leuk om te horen dat u verblijf zo goed is bevallen.
Wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.
Mvg,
Team...
Goedemorgen Saskia,
Wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.
Mvg,
Team Vodatent

Isabella

Ik ben hier geweest met een jongeren groep van 13 in totaal. We werden met open armen ontvangen en het personeel kon niet aardiger zijn. Alle correspondentie via de email ging ook ontzettend... Ik ben hier geweest met een jongeren groep van 13 in totaal. We werden met open armen ontvangen en het personeel kon niet aardiger zijn. Alle correspondentie via de email ging ook ontzettend makkelijk en zonder problemen. De accommodaties waren netjes schoon en de privé sanitair werd zelfs tijdens de week een keer schoongemaakt. Alle faciliteiten zoals de activiteiten en de American Diner zijn ook aan te raden. Een geweldige week bij een geweldige camping!

Beste Isabella,
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u een geweldige week heeft gehad op camping de Tolbrug. Wij hopen u snel weer bij Vodatent te verwelkomen!
Met...
Beste Isabella,

Noortje

Prima tent, goed geregeld

Beste Noortje,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de safaritent en de service. Wij hopen u nogmaals bij Vodatent te verwelkomen.
Met vriendelijke...
Beste Noortje,

Erik

We hadden een splinternieuwe tent in Zuid Frankrijk op een erg mooie camping. Nog nooit zulke grote plekken gezien! Aardige en behulpzame eigenaren en personeel. Lekker gegeten en een prima zwembad.... We hadden een splinternieuwe tent in Zuid Frankrijk op een erg mooie camping. Nog nooit zulke grote plekken gezien! Aardige en behulpzame eigenaren en personeel. Lekker gegeten en een prima zwembad. Het was onze 3e of 4e keer in een vodatent en het beviel weer goed.

Beste Erik,
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in Zuid-Frankrijk! Wij hopen u snel weer bij Vodatent te verwelkomen.
Met...
Beste Erik,

Vodatent

Mooi en compleet ingerichte tent. Aan alles was gedacht. Misschien wat weinig kastruimte maar he het is en blijft kamperen! Maar toch, twee kleine kastjes voor de kleding van 4 personen is toch wat... Mooi en compleet ingerichte tent. Aan alles was gedacht. Misschien wat weinig kastruimte maar he het is en blijft kamperen! Maar toch, twee kleine kastjes voor de kleding van 4 personen is toch wat weinig.

De schoonmaak (misschien valt dit onder de camping waar wij verbleven) kan beter. Er lag een enorme hoeveelheid stof onder de bedden.

Verder echt super tevreden.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat uw tevreden bent over de accommodatie. Wij zullen de feedback doorsturen naar de betreffende camping.
Met vriendelijke...

Manon

Hele mooie tent met mooie inventaris, heerlijke douche en bedden. Dit is absoluut een aanrader!! Alles was heel goed geregeld en de informatieverstrekking via je persoonlijke pagina op de site was... Hele mooie tent met mooie inventaris, heerlijke douche en bedden. Dit is absoluut een aanrader!! Alles was heel goed geregeld en de informatieverstrekking via je persoonlijke pagina op de site was ook echt top.

Beste Manon,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze accommodatie en organisatie.

Orine

Snelle afhandeling en leuk verblijf

Goedenavond,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u dit zo heeft ervaren.