Vodatent

Jennifer Smets

We waren de eerste bezoekers die de tent voor 3 dagen mochten gebruiken. Behalve de kou, was het een supergoede accomodatie met alle nodige voorzieningen en goede bedden. De camping zelf, gezellig... We waren de eerste bezoekers die de tent voor 3 dagen mochten gebruiken. Behalve de kou, was het een supergoede accomodatie met alle nodige voorzieningen en goede bedden. De camping zelf, gezellig en erg kindergericht. Zeker een aanrader!

Beste Jennifer,
Bedankt voor uw mooie review en fijn om te horen dat u een verblijf heeft gehad! We begroeten u graag een andere keer weer bij Vodatent.
Team...
Beste Jennifer,

Zahra

Ondanks de regen en toch wat frisse nachten was het wel goed georganiseerd. Was heel goed !

Beste Zahra,
Team...
Beste Zahra,

Jansen

Zelfs bij min 3 in de nacht en de regen overdag was het een uitstekend verblijf. Alles was compleet.

Beste heer/mevrouw Jansen,
Bedankt voor uw mooie review en fijn om te horen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad! We begroeten u graag een andere keer weer bij Vodatent.
Met...
Beste heer/mevrouw Jansen,

Manon

Vanwege een overstroming op de camping vorig jaar in Duitsland moesten we per direct naar huis. We werden de volgende dag meteen gebeld door vodatent met de vraag of we om wilde boeken of ons geld... Vanwege een overstroming op de camping vorig jaar in Duitsland moesten we per direct naar huis. We werden de volgende dag meteen gebeld door vodatent met de vraag of we om wilde boeken of ons geld terug. We kozen voor geld terug en het stond binnen 2 dagen op de rekening. Echt een hele goed service en de tent was ook top, die er nu helaas niet meer staat.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw mooie beoordeling! De reden waarvoor we contact met u moesten opnemen tijdens uw verblijf was natuurlijk uitermate vervelend. We hopen u een andere keer opnieuw bij Vodatent te begroeten. Mvg, Vodatent

Marianne

Fijne ontvangst, nette tent, behulpzaam. Heerlijk weekendje gehad.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw mooie review en fijn om te horen dat u een heerlijk weekend heeft gehad! We begroeten u graag een andere keer weer bij Vodatent.
Met vriendelijke groet, Vodatent

Jeroen

Goed en transparant. Miste alleen een afdruiprek in de tent voor de afwas.

Goedemorgen Jeroen,
bedankt voor de review en voor de tip.
Een hele fijne dag gewenst.

Fam van der Venne

Mooie rustige locatie,veel privacy,meer dan een tent,eigen toilet en douche

Beste fam. van der Venne,
Bedankt voor jullie positieve review. Wij zijn ontzettend blij te vernemen dat u het verblijf fijn ervaren heeft.
Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen...
Beste fam. van der Venne,
Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in één van onze safaritenten bij Vodatent.

Tom

Aangenaam verblijf.

Beste Tom,
Bedankt voor uw review. Wij blij om te horen dat uw het verblijf als aangenaam heeft ervaren. Wij hopen u snel weer bij Vodatent te verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Tom,
Vodatent

J.W.Voorthuyzen

Camping de Oude Rijn

Camping de Haer

Top tent! Heel netjes en goed voor elkaar!

Goedemorgen,
Bedankt voor uw leuke review! Wij hopen u graag nog een keer te verwelkomen in één van onze safaritenten bij Vodatent.