Jacqueline zuur

Super tevreden
ons tweede keer Westerkwartier
gaan zeker nog eens komen

Reactie Vodatent:

Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wat fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad op Recreatiepark Westerkwartier. We hopen u graag nog een keer te verwelkomen.
Met vriendelijke...

Luys Elly

Hoikes,
Hoikes,
wij hebben onze 34 huwelijksverjaardag doorgebracht in de LUXE-Glampingtent in 't Westerkwartier......... Wij hebben genoten van een zalig FIETS-weekend... ALLES NAAR WENS, alleen 't internet wilde nie meewerken, al hadden we dan 2 codes; maar wij klagen nie.......... ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR, maar september is dan echt wel den laatste datum, want Jos had 't snachts wa frisser, ikke heb nooit kou...
HEEEEEEEEEEEEEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR DE HARTELIJKE ONTVANGST... 't was OK........... :) ;) :)

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad in één van onze accommodaties. Wij hopen u snel weer bij Vodatent te verwelkomen!

Familie van Veen

Mooie tenten, alles erop en eraan. Leuk dat je de voorkant van de tent op verschillende manieren kunt open zetten. Heerlijk overnacht in Rucphen, gaan we zeker nog eens doen!

Goedemorgen Familie van Veen,
bedankt voor deze review. Heel leuk om te horen dat alles naar wens is geweest.
Team Vodatent

Gemma

Mooie tenten met alles er in qua keukenatributen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in een safaritent. We hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

Lia Witmer

We hebben een minivakantie doorgebracht in een Vodatent op de Waterbuffelfarm in Oldemarkt. Ik heb erg genoten van weer eens kamperen inclusief naar het toilet lopen en afwassen met een teiltje. De... We hebben een minivakantie doorgebracht in een Vodatent op de Waterbuffelfarm in Oldemarkt. Ik heb erg genoten van weer eens kamperen inclusief naar het toilet lopen en afwassen met een teiltje. De tent was prima en de rust en dieren op het terrein waren geweldig. Ook de sterren weer eens zien. In Utrecht zijn er helaas te veel lichten.

Goedemorgen Lia,
bedankt voor de review. Heel fijn om te horen dat u heeft genoten van de vakantie.

Vodatent, de vechtvallei difffelen

De tent was prima jammer dat er geen kussens waren voor op de stoelen. Bedden en sanitair top. Camping de vechtvallei prima. Wat apart is als je op de site gaat zoeken was er bijna geen accomodatie... De tent was prima jammer dat er geen kussens waren voor op de stoelen. Bedden en sanitair top. Camping de vechtvallei prima. Wat apart is als je op de site gaat zoeken was er bijna geen accomodatie vrij in onze periode en alleen een tent beschikbaar. Oo de site staat beschikbaar en dan wordt je doorgestuurd en dat zijn er in dezelfde periode heel vaak niets beschikbaar in die periode. Kom je op camping aan en dan geeft eigenaar aan dat er nog vol op accomodaties vrij zijn en keuze zat???????????
Verder alles prima. Mogelijk is er ook nog iets te doen aan begrip
Last minute. Ik wilde iets zoeken en dan binnen twee dagen weg. Last minute is nu vaak okt of januari 2022. Ik zou graag een zoekmachine willen hebben dat als ik binnen twee dagen weg zou willen dat ik ook acommodaties kan vinden op die manier.

Goedemorgen,
bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de bedden en het sanitair naar wens waren.
Goedemorgen,
Wij bieden zelf alleen de safaritenten aan in de verhuur op deze camping. De andere accommodatie zijn via de camping zelf te huur.
Wij nemen uw punten over de kussen en de last minute mee in onze evaluatie.
Team Vodatent

W vd Linden

Wij zijn ook in een safaritent met toilet geweest en was ideaal een minpuntje waren de lage bedden voor 60 + is dat niet altijd handig maar verder erg genoten en gaan zeker weer een keer

Goedemiddag,
Bedankt voor de review. We zullen uw aandachtspunt zeker meenemen en hopen u graag nog een keer te begroeten.

Marcel

Mooie tent, sneller communicatie

Goedenavond,
Bedankt voor uw review. Wat fijn om te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in een safaritent. We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen.
Met vriendelijke...
Goedenavond,

Claudia

Wij waren een lang weekend op camping de tolbrug, daar kwamen wij al 5 jaar met de vouwwagen, deze keer een safaritent incl. sanitair geboekt, wij vonden het top en gaan dit zeker vaker doen.

Beste Claudia,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de safaritent incl. sanitair! Wij hopen u snel weer in één van onze accommodaties te ontvangen.
Beste Claudia,

Priscilla bosma

Was een prachtige tent op een fijne kleine camping we hebben het super naar ons zin gehad !

Goedemiddag Priscilla,
bedankt voor deze mooie review. Heel fijn om te horen dat het zo goed is bevallen.
Hopelijk tot weerziens.