Vodatent

Carla

Onze midweek op camping Emmen, hoezullen we die eens samenvatten. De tent was prima, er miste wel wat dingen maar dat was snel opgelost. Ook was het personeel erg vriendelijk.
Alleen zijn de tenten op sommige stukken best wiebelig en dat is niet erg handig als de glazen boven in de kast staan. Dus binnen 5 minuten waren we €7.50 kwijt aan glazen, die we daarna maar onderin hebben gezet. Verder hebben we 3 avonden stroomuitval gehad en zijn we 1 nacht zelfs zonder stroom gaan slapen omdat de stroom uit bleef vallen. Gelukkig was het nog niet heel erg koud 's nachts. Ook de hygiëne van het sanitair gebouw was niet echt goed. De handdoekjes waren op en ze werden vervangen door een soort keukenrol die op het meubel werd gezet. Die werd dus ook nat. Ook waren de putjes snel verstopt. De heren toiletten waren ook erg vies. Maar de douche was erg lekker, gelukkig.

Reactie Vodatent:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review, echter jammer om te vernemen dat u geen goed eindoordeel geeft.
Tijdens uw verblijf zijn wij altijd telefonisch bereikbaar en hadden we uw klachten graag opgelost. We hebben inmiddels wel contact opgenomen met Camping Emmen, maar aangezien dit ter plaatse niet is gemeld, konden zij het achteraf ook niet meer oplossen. We zullen uw punten zeker opnieuw meenemen tijdens de evaluatiegesprekken die wij aan einde van het kampeerseizoen met de campings voeren. We hopen dat u ondanks alles wel een fijne vakantie heeft gehad!
Met vriendelijke groet, Vodatent

Score voor Vodatent: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee