B te Lintum

Mooie ingerichte tent met prima sanitair. Veranda ervoor is helemaal top.

Jootje

Wij hadden een Safaritent incl sanitair op camping Goolderheide. Fijne ruime tent, met lekkere bedden. Een nadeel was dat het stapelbed heel erg hard kraakte. En hangers in de hangkast was praktisch... Wij hadden een Safaritent incl sanitair op camping Goolderheide. Fijne ruime tent, met lekkere bedden. Een nadeel was dat het stapelbed heel erg hard kraakte. En hangers in de hangkast was praktisch geweest. Ook had de tent wel iets schoner mogen zijn. Vonden nog een sok en luier van de voorgangers.

Elles

Heel goed, perfect geregeld met contactpersoon op camping

LindaR

Voor de 3de keer naar Herperduin in een safaritent en weer genoten! Mooie omgeving, goed zwembad, thema's van de animatie waren leuk en natuurlijk Hennie! waar zouden we zijn zonder Hennie!

mirjam voermans

Safaritent op familiepark Goolderheide was zeer volledig ingericht en zo goed als nieuw. zeer mooi eigen sanitair in de tent, misschien wat haakjes voor handdoeken ed in de badkamer? enige wat we... Safaritent op familiepark Goolderheide was zeer volledig ingericht en zo goed als nieuw. zeer mooi eigen sanitair in de tent, misschien wat haakjes voor handdoeken ed in de badkamer? enige wat we misten was n opstapje bij de hoge veranda van de tent. Camping is leuk, prima zwembad. Vooral de kinderboerderij, wanneer die open is, is erg leuk en goed verzorgd. Geen rustige camping door honden en straaljagers.

Beste Mirjam,
Beste Mirjam,
Bedankt voor uw review. Wat leuk om te vernemen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. Wij zullen uw feedback zeker meenemen in onze evaluatie met de camping eind van het seizoen.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in één van onze safaritenten.
Team Vodatent

Simon Paul

We hadden een Vodatent voor 6 personen op kamping Goolderheide (Bochelt). De tent voldeed aan onze verwachtingen. Enkel de stapelbedden voor de kinderen kraakte nogal hard. Tent stond op een goede... We hadden een Vodatent voor 6 personen op kamping Goolderheide (Bochelt). De tent voldeed aan onze verwachtingen. Enkel de stapelbedden voor de kinderen kraakte nogal hard. Tent stond op een goede locatie vlak bij een speeltuintje. De kamping is zeer goed, verschillende speeltuintjes, prachtig zwembad. Enkel het restaurant was niet goed.

Beste Simon,
Bedankt voor uw review! We zullen uw feedback delen met Familiepark Goolderheide.
We hopen u opnieuw bij Vodatent te begroeten.

sabbe els

Goeie kampeer ervaring. waren op kamping Goolderheide (Bocholt) met drie kleinkinderen. tent voldeed aan de verwachtingen. zou wel leeslicht voorzien in de slaapkamer voor de volwassenen (nu maar... Goeie kampeer ervaring. waren op kamping Goolderheide (Bocholt) met drie kleinkinderen. tent voldeed aan de verwachtingen. zou wel leeslicht voorzien in de slaapkamer voor de volwassenen (nu maar een centrale lamp). hebben paar keer electriciteitsfalen gehad, maar dat lag aan de camping. de zitbank buiten zou nog meer dienst gedaan hebben, indien wat beter afgeschermd (weer was niet zeer goed).

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over uw verblijf. De feedbackpunten zullen wij meenemen. Wij hopen u nogmaals bij Vodatent te verwelkomen....
Goedemiddag,

Jessica

Safari tent gehuurd blijkt er een fout te zijn geweest dat we geen sanitair hadden helaas geen oplossen voor andere tent of eventueel andere oplossing heel jammer de vrouw aan de lijn was ook heel... Safari tent gehuurd blijkt er een fout te zijn geweest dat we geen sanitair hadden helaas geen oplossen voor andere tent of eventueel andere oplossing heel jammer de vrouw aan de lijn was ook heel onbeleefd en geen respect voor onze mening en gevoel
Dus gaan Aanrader !!!

Beste Jessica,
Beste Jessica,
Bedankt voor uw review. U heeft op onze website een safaritent voor 6 personen geboekt, deze accommodatie bevat geen sanitair en is ook zo vermeld tijdens het boekingsproces. Zowel op de reserveringsbevestiging als de betalingsherinnering staat dit, nogmaals, vermeld. Wij begrijpen dat u het jammer vindt dat de geboekte safaritent geen sanitair bevat, maar dit is iets wat u geboekt heeft en verplaatsing naar een accommodatie met sanitair was ook niet mogelijk vanwege de beschikbaarheid. Mocht u in de toekomst een accommodatie willen boeken helpen wij u graag met het zoeken.

Joyce

Prima, mooie tent!

Beste Joyce,
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de geboekte accommodatie! Wij hopen u snel weer bij Vodatent te verwelkomen.
Met...
Beste Joyce,

J. de Jong

Wij hebben een safaritent geboekt, deze was zeer goed. Deze tent stond op camping Olimpia waar het sanitair vies was en waar vuurpannen konden worden gehuurd waarbij de buren in de rook zitten. Maar... Wij hebben een safaritent geboekt, deze was zeer goed. Deze tent stond op camping Olimpia waar het sanitair vies was en waar vuurpannen konden worden gehuurd waarbij de buren in de rook zitten. Maar de tent was prima.

Beste familie de Jong,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de gehuurde safaritent. Wij zullen uw feedback doorsturen naar de camping.
Met...
Beste familie de Jong,