Anouk

Prima! Voor herhaling vatbaar

Goedemorgen,
Bedankt voor de mooie review en graag tot ziens bij Vodatent!

Vanessa Wentink

Prima!

Goedemorgen,
Bedankt voor de mooie review en graag tot ziens bij Vodatent!

Annemarie Struive

Goed en snelle communicatie

Beste Annemarie,
bedankt voor je review.

Elke

Fantastische vakantie achter de rug. We hebben volop genoten! Alles is aanwezig in de tent qua keuken en sanitair en het is heel mooi ingericht. Voor herhaling vatbaar!

Beste Elke,
bedankt voor je review en goed om te horen dat alles naar wens was.

Mirjam

Mooi ingerichte tent met bedden en compleet ingerichte keuken plus zitjes. Het ontbrak mij aan niets. Is het zeker waard!

Beste Mirjam,
bedankt voor je mooie review!

Robert Kuhne

Mooie tent op geweldige camping

Goedemorgen,
Bedankt voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst opnieuw bij Vodatent te begroeten!

Els de Jong

Fantastisch, wij hadden een Safaritent met sanitair op Camping de Vuurkuil in Hulshorst. Aankomst perfect. Mooi sanitair, fijne bedden, zeer schone tent, sanitair, keukengerei, alles uitermate... Fantastisch, wij hadden een Safaritent met sanitair op Camping de Vuurkuil in Hulshorst. Aankomst perfect. Mooi sanitair, fijne bedden, zeer schone tent, sanitair, keukengerei, alles uitermate netjes. In 30 jaar vakanties, niet zo'n schone hotelkamer, appartement of tent gehad. Fijne veranda, met uitkijk op de speeltuin, prettig omdat wij klein kind bij ons hadden. Genoten!! Komen zeker terug.

Goedemiddag Els,
bedankt voor dit mooie compliment! Wij hopen u graag nog een keer te zien in de toekomst.

Gorishoek

Ruime tent met een goed bed, gezellige zithoek en verrijdbare keuken

Goedemiddag,
bedankt voor uw review. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest.

Fam van Berkum

We hadden een mooie safaritent met sanitair op camping Horstmannsbos de camping was erg leuk en vriendelijk personeel de kinderen hebben erg genoten

Goedemiddag familie van Berkum,
bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten.
Wij zien jullie graag terug in de toekomst.