Loonstra

Prima, wij hadden nog nooit in safaritent geslapen. Maar dit viel ons 100% mee. Omgeving was prachtig en rustig, precies wat we nodig hadden.

Reactie Vodatent:

Goedemorgen, bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad in een safaritent. We hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke...

Wanda en Hans de Vries

Lekkere dagen in een tent in Oldemarkt.
Veel dieren aanwezig, dus af en toe last van vliegen.
Mooie winkel en vriendelijke mensen.
Een klein min puntje was dat de wc s en douche s ver...
Lekkere dagen in een tent in Oldemarkt.
Veel dieren aanwezig, dus af en toe last van vliegen.
Mooie winkel en vriendelijke mensen.
Een klein min puntje was dat de wc s en douche s ver van de tenten staan.
Was niet prettig als je s nachts naar de wc moest.
Daar is ook niks aan te doen natuurlijk maar toch.
Verder alles naar wens geweest

Reactie Vodatent:

Goedemorgen, bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad op Camping De Waterbuffelfarm. Feedback nemen wij altijd mee in onze evaluaties.
We...
We hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen!

Wim

Helemaal goed

Reactie Vodatent:

Goedenavond, bedankt voor uw review. Wat fijn om te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Patricia

De tent zat vol schimmel en het sanitair op de camping was vies. Volgens de mevrouw bij de receptie had de tent waarin wij verbleven al vervangen moeten worden, maar is dit niet op tijd gelukt.... De tent zat vol schimmel en het sanitair op de camping was vies. Volgens de mevrouw bij de receptie had de tent waarin wij verbleven al vervangen moeten worden, maar is dit niet op tijd gelukt. Jammer dat deze dan nog wel mee gaat in de verhuur.

Na overleg met de camping zijn we overeengekomen dat we eerder zouden vertrekken en dat we gecompenseerd zouden worden in de kosten. Nooit meer wat van gehoord, zelfs de borg voor de tent in na mailen en bellen nog niet terug gestort.

John van Oort

De tent en inrichting ervan prima in orde. Dus Vodatent heeft het goed voor elkaar. De camping echter, deed het stukken minder goed wat ons betreft.
Camping De Oude Rijn in Ter Aar. Douches...
Camping De Oude Rijn in Ter Aar. Douches met muntjes is echt uit de tijd als je het mij vraagt. Een timer erop oké, maar niet met geld. Als je een digitale teller laat aftellen van 5 of 6 minuten ofzo zou ook genoeg zijn. Zorgt ook voor bewustwording bij de gast en zal de douche dan ook eerder uitzetten.
Daarnaast waren de sanitaire voorzieningen oud en vies. Zwarte kalkranden, loszittende tegeltjes, veel stof op de vloer, slecht schoongemaakt gewoon. Jammer.
Daarnaast was het personeel/eigenaars van de camping vaak niet op de receptie aanwezig, maar moesten we ze bellen als we wat nodig hadden wat we misten. Behulpzaam waren ze wel, dat zeker.
Omgeving Ter Aar is leuk omdat het ook een leuke uitvalsbasis is om eropuit te trekken.
Beachbar Sunset is een aanrader en op korte (fiets)afstand van de camping.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review! We zullen uw bevindingen ook zeker doorgeven aan de camping en staan altijd open voor punten ter verbetering. We hopen u nogmaals bij Vodatent te begroeten.

Fred

Redelijk tevreden. De tent en de doucheruimte waren niet schoon. Vieze randen in de douche en flink wat stof in de tent. Pluspuntje: alles was aanwezig wat we nodig hadden.

Goedenavond,
Goedenavond,
Bedankt voor uw review. Fijn dat alles aanwezig was wat u nodig had, maar vervelend om te vernemen dat de tent niet schoon was. We zullen dit bespreken met de camping zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Jochemsen

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de Glamping Des 2 Marguerites. 3 dagen in een prima tent van Vodatent in de wei bij de koeien. Rust, ruimte en totaal ontspannen sfeer. En in de omgeving... Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de Glamping Des 2 Marguerites. 3 dagen in een prima tent van Vodatent in de wei bij de koeien. Rust, ruimte en totaal ontspannen sfeer. En in de omgeving genoeg te doen aan sportieve of culturele activiteiten.

Goedendag,
bedankt voor deze mooie review. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
Mvg,

Marlijn

Heerlijk

Beste Marlijn,
bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u heeft genoten.
Mvg,

alied nieuwenhuis

Heerlijk, luxe tent met alles er op en aan. Camping was kleinschalig maar voor ons (2 volwassenen en 2 kindjes van 4) prima te doen.
Tent is goed bevallen. Sanitair was boven verwachting en...
Tent is goed bevallen. Sanitair was boven verwachting en alles was aanwezig. Zelfs opgemaakte bedden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad. Wij hopen u snel weer bij Vodatent te verwelkomen!

Valk

De tent was super,maar helaas was de beheerder van de camping
Vergeten dat er mensen in de laatste week van de schoolvakanties ook van rust houden en niet twee hele dagen
Op het geluid...
De tent was super,maar helaas was de beheerder van de camping
Op het geluid van heggenschaar en grasmaaier getrakteerd willen worden verder was er niets meer te doen geen kinderanimatie,geen restaurant er was nog geen ijsje te
Krijgen dat was een gemiste kans
Verder was het zwembad niet verwarmd wat wel op de site vermeld stond er zaten wel zonnepanelen op maar die stonden niet aan, als ik erin zou gaan met mijn hartfalen zou ik er met blauwe lippen uitkomen.erg jammer dat jullie jullie uiterste best doen om er een fijn verblijf van te maken dit door deze camping te niet wordt gedaan.
Er was een crossbaantje maar hier laat ik mijn kind niet op fietsen er staken overal keien uit als hier een kind op valt is het eerste wat je kunt doen een reisje naar de HAP.ik beveel uw tenten zekerk aan maar niet camping de Watertoren te landgraaf.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. We zijn blij te horen dat het verblijf in de safaritent goed bevallen is. We zullen de punten van kritiek zeker meenemen tijdens de evaluatiegesprekken die wij voeren met campings, mochten deze punten vaker benoemd worden door onze gasten. We hopen u een andere keer weer te mogen begroeten op 1 van onze locaties in binnen en/of buitenland. Met vriendelijke groet, Vodatent