Camping de Haer

Top tent! Heel netjes en goed voor elkaar!

Goedemorgen,
Bedankt voor uw leuke review! Wij hopen u graag nog een keer te verwelkomen in één van onze safaritenten bij Vodatent.
Team Vodatent

Maatkamp

Heerlijk genieten van de luxe toilet en douche en ook heerlijk genieten van de buitenmeubels. Heb heerlijk voor de tent gezeten.
Voor herhaling vatbaar

Reactie Vodatent:

Goedemorgen, bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen in één van onze safaritenten.
Met...

Mooie camping jammer dat zwembad geen gebruik van gemaakt kon worden
Mooie dierenweide met paardjes geit en ezel niet gezien jammer
Voor herhaling vatbaar

Reactie Vodatent:

Goedenavond, bedankt voor uw review. Wat fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Feedback nemen wij mee tijdens onze evaluaties.
We hopen u graag nog een keer te zien!
Met...
We hopen u graag nog een keer te zien!

Spineuse

Het was heel rustig , tent proper en alles wat we nodig hadden. Minpuntje, geen verwarming en sanitair was gesloten, dus moesten we verder stappen.

Goedemorgen,
Heel erg bedankt voor uw positieve feedback over de safaritent! Spijtig om te horen dat het sanitair gesloten was en er geen verwarming was. Normaal gesproken kan er vaak wel om een verwarming worden gevraagd bij de receptie.
Ondanks dit hopen wij u graag nog is te verwelkomen bij Vodatent.

Arjanne van beek

Zeer goed en vriendelijk

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wij hopen u graag nog is te verwelkomen bij Vodatent.

Nonneman

Hele leuke, gezellige propere tent.
Het ontbreken van een of ander verwarmingsysteem is het enige minpuntje voor ons. Tijdens warmere maanden zouden we dit zeker nogmaals boeken.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Op de meeste campings is een kacheltje in de tent aanwezig, dit geldt inderdaad niet voor de camping waar u bent verbleven. We zien u graag nog eens terug bij Vodatent!

Jurriaan

Geweldig! Absolute aanrader

Goedemiddag,
Bedankt voor uw mooie review! We hopen u nogmaals te begroeten bij Vodatent.

T Spies

Een mooie grote tent met een veranda!
Een mooie grote tent met een veranda!
Als u de tent weer opzet op de Gronselerput graag niet meer naast het pad met split! Vanwege de geluidsoverlast van alle heen en weer lopende campinggasten op weg naar het sanitair. De vloer van de tent was te stoffig!

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review en goed om te horen dat u de tent mooi vond. Mochten we uw kritische punten vaker horen, dan zullen we hierover zeker in gesprek gaan met de camping, maar tot op heden hebben we dit niet eerder gehoord.
Met vriendelijke groet, Vodatent

Camping val d'or (vodatent)

De safari tent was heel mooi, maar er is geen privacy. We konden letterlijk de scheten horen van de buren die ook in een safaritent sliepen. De eigenaar was de meest onbeleefde man die ik ooit heb... De safari tent was heel mooi, maar er is geen privacy. We konden letterlijk de scheten horen van de buren die ook in een safaritent sliepen. De eigenaar was de meest onbeleefde man die ik ooit heb ontmoet. Wij moesten al stil zijn 10 voor 10 savonds terwijl de oudere mensen daar mochten roepen en schreeuwen tot 12 u snachts. Wij als jongeren voelden ons geviseerd. Ik zou hier nooit terugkomen of het aan iemand aanraden.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uiteraard hebben we direct navraag gedaan bij de camping, hoe de situatie ter plaatse is geweest. Camping Val d'or is een familiecamping, waarbij geluidsoverlast tot 02.30 uur niet op prijs wordt gesteld. U heeft hiervoor inderdaad een waarschuwing gekregen.

Jessie

Wij hadden een heerlijke nacht in de safaritent in camping de heerlijkheid. Wij komen graag nog eens terug.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw mooie beoordeling! We hopen u nogmaals bij Vodatent te begroeten.