Con

Erg kleine hotelkamer, maar goed genoeg voor die paar dagen. Ik heb Van Nood als erg inflexibel ervaren en dus niet erg klantvriendelijk; vanwege een tekort aan mensen die naar Disneyland Parijs zouden gaan, kregen wij een dagabonnenement voor het OV om op eigen gelegenheid naar het pretpark te gaan, een busje huren op kosten van Van Nood kon echt niet. Maar op zich was het OV een redelijk alternatief waarmee ik in eerste instantie ook mee instemde. Een paar dagen later wilde ik hier toch van af zien, maar dat kon niet meer, eens gekozen blijft gekozen, zonder verdere uitleg. Eenmaal in Disneyland bleken een heleboel attracties gesloten te zijn voor onderhoud, daar kan Van Nood natuurlijk ook niks aan doen, maar ik kan me niet voorstellen dat een touroperator als Van Nood hier niet van op de hoogte was. Het zou ze wel sieren om de mensen die een reis boeken hiervan op de hoogte te stellen, nu zat ik met 2 zwaar teleurgestelde kinderen.

Sterke punten tijdens de reis?

Goed gelegen hotel met goed ontbijt. Goede reisbegeleider, leuke uitstapjes met de bus

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Con, met OV naar Disneyland gaan is inderdaad een prima alternatief.
Wel begrijpen wij dat 2 kinderen teleurgesteld zijn als er een aantal attractie's op Disneyland
gesloten zijn, onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen.

Score voor Van Nood Reizen: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Welke bestemming bezocht?: Parijs